Stránka 1 z 3

Napsal: ned 09.11.2008 22:19
od Turbo9
Ahoj, jsem taky jeden z těch co poslední dobou řeší ventilátor u klimatizace. Prošel jsem snad všechny příspěvky, ale nenašel jsem tam tu správnou radu, kterou hledám. U svého auta jsem důkladně prozkoušel ten ventilátor, všechny tři rychlosti mu fungujou, vyměnil jsem tepelné čidlo na chladiči vody a zkontroloval veškeré pojistky, ale jednu jsem nenašel a to č. 75. Ta by to mohla být podle plánku pojistek co je v kastlíku u spolujezdce, koukal jsem i do kufru, ale tam pojistky končej na čísle 74... No výsledek je takový že ta vrtule se nerozeběhne za žádných okolností, proto se ptám jestli někdo má nějaký nápad který by mi pomohl? Ještě mě zajímá, co přesně spouští ten ventilátor? Nebo jeké relé by mohlo být vadné? Předem děkuji za odpovědi...

Napsal: úte 31.03.2009 21:56
od dave155
by mě take zajímalo

Napsal: úte 31.03.2009 22:38
od Brátn
nevím jestli vám tím pomůžu, ale řešil jsem něco podobnýho a po diagnostice mi řekli, že to může být způsobený dílem č. 67328371873, ale nejsem si jistý že mi rozumněli co vlastně tomu autu je, je to nějaký odpor od motoru nic víc jsem k tomu nezjišťoval

Napsal: stř 01.04.2009 09:05
od Maxiczech
Pokud klimu pouštíš v chladném počasí, jako třeba na jaře.. :D , tak ten ventilátor se nehne, i kdyby jsi měl pojistek 79. Je to dáno výkonem klimatizace, která je závislá na venkovní teplotě vzduchu. Občas klimu taky pustím v zimním období, aby ji tak nějak připoměl, že tam je a vrtule se netočí. V létě ve vedrech vše funguje jak má. Resume: když zapneš klimu, nejni pravidlo, že se musí vrtule točit.. ;)

Napsal: stř 01.04.2009 09:16
od dave155
Jo, ale me se toči při pusteny klime.. klidne si jakoby pohrava-obcas toci, obcas se na chvilku zastaví. NECHCE SE ALE SEPNOUT JAKO POMOCNÝ K CHLAZENI!! JAK0 JE NA NĚJ RELÁTKO????
KDE NAJDU ODPORY?????
JEŠTĚ VYMĚNÍM ČIDLO..

Napsal: stř 01.04.2009 11:14
od Birkoff
Odpory jsou přímo za vrtulí, takové válečky. Záleží kolik drátů máš v konektoru. Pokud máš ovál se 4-ma drátama tak je to tak. Je tu přesnej postup jak to vyzkoušet a které pojistky a relátka to ovládají (už jsem to sem psal).

Napsal: stř 01.04.2009 11:17
od dave155
prosim zkus mě nasměřovat... hledam jak koko

Napsal: stř 01.04.2009 11:19
od Maxiczech
Nesepne jako pomocný chlazení, když nemá co chladit! Venku je 8 stupňů. Tohle řeš, až bude vedro. :roll:

Napsal: stř 01.04.2009 12:44
od dave155
hadice jsou tvrde jak kamen a staci zapnout klimu a hadice krasne zmeknou.. na digi teplomeru to jde klidne ke 105....
pred 10 dny jsem byl v červeným a musel jsem auto po 5km nechavat zchladnout..

Napsal: stř 01.04.2009 12:58
od Maxiczech
Tak bavíme se o chlazení motoru nebo klimatizace? :o Pokud jde motor do červeného pole, tak řeš visco spojku na velké vrtuli. Podle mě ti nespíná visco spojka nebo máš v háji termostat, kterej se neotevírá.

Napsal: stř 01.04.2009 13:24
od dave155
vse meneno... termostat, viska.... STVE ME SAHARA.
musim najit relatka pro nej...

Napsal: stř 01.04.2009 15:17
od Birkoff

Napsal: stř 01.04.2009 21:50
od Turbo9
Cus lidi,
koukám že mé zapomenuté téma se po dlouhé době rozjelo. Můj problém s vrtulí jsem přes zimu odložil na jaro, tak je na čase se o to začít zajímat.
Uvedl bych na pravou míru svůj problém, možná ostatní budou mít stejný. Takže spočívá to v tom, že vrtule se nehne za žádných okolností a to ani ve chvílí kdy se mi podařilo auto uvařit, díky prasklé hadičce předehřevu. Vrtuli jsem pečlivě odzkoušel a veškeré rychlosti fungují, jak by měli, pojistky jsem taktéž zkontroloval. Tudíž bych to viděl na ty relátka, ale netuším kde je najít. Nevěděl by to někdo, kde je najít???

Napsal: stř 01.04.2009 22:12
od hajdulak
nevim jestli to bude ono,ale nejake rele jsou v motorovym prostoru na prave strane pod oknem v rohu pod filtrem jsou tam i nejake pojistky.

Napsal: pát 03.04.2009 12:33
od Milhaus_
Turbo9 píše:ale jednu jsem nenašel a to č. 75. Ta by to mohla být podle plánku pojistek co je v kastlíku u spolujezdce, koukal jsem i do kufru, ale tam pojistky končej na čísle 74...

pojistky 75 a 76 jsou jakoby za kastlikem spolujezdce, je tam pristup jak k penezum: musis vytahnout spodni kryci plast u spolujezdce (jakoby nad spickama bot) - vyndava se tak ze ho zatahnes k sobe a pak odklopis smerme dolu, pak si lehni na zem na podlahu spolujezdce a podivej se (s baterkou! ;) nahoru do palubky do prostoru za kastlikem .. a uvidis tam 2 velky pojistky (myslim ze maji 50A)

Napsal: pát 03.04.2009 19:29
od Turbo9
Milhaus_ píše:
Turbo9 píše:ale jednu jsem nenašel a to č. 75. Ta by to mohla být podle plánku pojistek co je v kastlíku u spolujezdce, koukal jsem i do kufru, ale tam pojistky končej na čísle 74...

pojistky 75 a 76 jsou jakoby za kastlikem spolujezdce, je tam pristup jak k penezum: musis vytahnout spodni kryci plast u spolujezdce (jakoby nad spickama bot) - vyndava se tak ze ho zatahnes k sobe a pak odklopis smerme dolu, pak si lehni na zem na podlahu spolujezdce a podivej se (s baterkou! ;) nahoru do palubky do prostoru za kastlikem .. a uvidis tam 2 velky pojistky (myslim ze maji 50A)


Jeee dík. Hned zítra to zkusím a dám vědět.

Napsal: pát 03.04.2009 20:13
od dave155
ja se k nim nedostal-) musim sundat kastlik...

Napsal: ned 05.04.2009 17:45
od dave155
pojistky ok. ale v pozicich na relatka jsou pouze 2...

Napsal: ned 05.04.2009 19:25
od Turbo9
U mě jsou pojistky v pohodě, ale jedno relé je nejspíše vadné - je totiž rozpálené jak uhlík :? .

Napsal: sob 04.06.2011 14:37
od Velvetek
Rád bych připojil dotaz k tomuto podobnému tématu:

Měnil jsem saharu - přední větrák klimy a stejně se mi nezdá, že by jela jak má. Sahara je ale v pořádku. Občas se protočí, ale netočí se stále, spíše jen tak zlehka. I když stojím na místě, tak klimatizace chladí velmi dobře víceméně do pár vteřin (teplota venku byla cca 28C). Je to v pořádku či nikoliv? díky

jinde jsem hledal, ale odpověď nenašel. Teplota na budíku se vždy i při dlouhé a ostřejší jízdě drží v polovině.