Stránka 1 z 3

Napsal: ned 16.11.2008 19:43
od Johny9
Zdravim mam e34 tds studene mi startuje super akorat teple to musim tocit tak 5s.Dalo by se to nejak vyresit aby to chytalo lip nebo je to normalni ze to tak startuje

Napsal: ned 16.11.2008 20:03
od bmwfil
To se dá vyřešit repasí nebo novým čerpadlem... Ale 5s bych neřešil...

Napsal: čtv 25.12.2008 20:59
od Luckysheck
Mně to trvá 3s a už to řeším :D

Napsal: čtv 25.12.2008 22:58
od Brilantis
Já jsem na tom s teplýma startama úplně stejně.
Můžete doporučit kde nechat repasovat čerpadlo. Případně na kolik to výjde. Dík

Napsal: pát 26.12.2008 22:55
od lenoch
Že to blbě startuje teplé je problém vysokotlaké kostky na naftovém čerpadle - ta nejdražší a nejdůležitější součáska naftového čerpadla... absolutně nevím kolik stojí nová - pod 10tis natuty nepůjde... jinak nový čerpadlo se dá sehnat za cca 15tis. Otázkou je, jestli se to vyplatí investovat 15tis + tak 5tis na věci s tím spojené, aby to startovalo i za tepla okamžitě...

Napsal: sob 27.12.2008 14:18
od Kail
Je to jak píše Lenoch,s tím rozdílem že já si myslím že 5s už je docela dost,pokud jde o pár otočení motoru (což je zlomek sekundy,a i kdyby 1 sekunda...) tak to nemá cenu řešit,ale když to točí 5s už je docela pruda :? ,si to zkuste odpočítat :wink: ...

Jinak v bazaru je jedno čerpadlo po rapsu za 5 a WinCent tam nabízí uplně nová čerpadla asi za 16 000Kč nebo kolik... :wink:

Napsal: ned 15.03.2009 13:11
od Dresic
zdravím! Mám taky problém s teplýma startama, ale nevím čím to je?
Čerpadlo jsem koupil uplně nové, takže nevím čím by to mohlo být, za tepla startuju s plynem, jinak to chytá dost špatně :( nevíte někdo proč?

Napsal: ned 15.03.2009 13:41
od lenoch
Ty si koupil už nový to čerpadlo?? Kolik stálo?? Jestli to chytá nahovno i s novým čerpadlem, tak možná motor nemá už tlaky... pakliže to za studena chytá dobře... za studena totiž ti zažhaví svíčky, ale v teplym stavu už nežhaví... nebo že by ti nefachalo el. podávací naftové čerpadlo jak má? Že by za studena prostě jelo a za tepla z nějakého důvodu nejelo? Ale to nevím nevím... takhle laicky bych mohl jen poradit zkontrolovat tlaky...

Napsal: ned 15.03.2009 13:49
od dzonnek
Ahoj ja jsem kupoval taky novy cerpadlo a ted mi to chyta pekne jak teply tak studeny. predtim to teple chytalo hure ale taky to nebyl problem problem byl hlanve to ze obcas houpaly otacky a pak to zaclo i tyct a to mi stacilo. Ale myslim si ze vymena cerpadla a serizeni nebude stat kolem 5tis jak tu nekdo psal. me to zrovna prekopavali na tds a stalo to celkem 6500kc za praci

Napsal: ned 15.03.2009 15:17
od Brilantis
Nevíte prosim někdo jak vyndat čerpadlo? Mam ted sundanou hlavu protože jsem neměl tlaky na 1 a 6 válci.Teplý mi to nechtělo startovat a vždy po startu jsem měl pod autem kaluž nafty. Tak ho chci nechat asi repasovat.

Mam doma čerpadlo z E39 tds který mělo najeto 60tis. Šly by tyto čerpadla zaměnit ? Na jednom je číslo 515 a druhý 575

Napsal: ned 15.03.2009 15:34
od PetacekBE
možná je to volovina co nyní napíši ale prej u e34 i u e39 ten motor za tepla od 60 st. nežhaví tak to prej točí déle - žhaví jen za studena ale od určité teploty čidlo na hlavě žhavení vypne. Ale neukamenujte mne -e nevím co je na tom pravdy. Buď mi to potvrdíte anebo vyvrátíte

Napsal: ned 15.03.2009 15:43
od Dresic
lenoch píše:
Dresic píše:zdravím! Mám taky problém s teplýma startama, ale nevím čím to je?
Čerpadlo jsem koupil uplně nové, takže nevím čím by to mohlo být, za tepla startuju s plynem, jinak to chytá dost špatně :( nevíte někdo proč?

Ty si koupil už nový to čerpadlo?? Kolik stálo?? Jestli to chytá nahovno i s novým čerpadlem, tak možná motor nemá už tlaky... pakliže to za studena chytá dobře... za studena totiž ti zažhaví svíčky, ale v teplym stavu už nežhaví... nebo že by ti nefachalo el. podávací naftové čerpadlo jak má? Že by za studena prostě jelo a za tepla z nějakého důvodu nejelo? Ale to nevím nevím... takhle laicky bych mohl jen poradit zkontrolovat tlaky...


jj v pátek sem si pro to byl v servise a už to jede konečně jak má! Mě to předtím ale nikdy nechytalo špatně víš, teplý max 1-2 sekund, studený na drc. Takže to moc nechápu čím to je.Myslel jsem právě že svíčka některá už je špatná, protže na palubce by se měli rozsvítí ty zelený šipky když se otočí klíčkem a to signalizuje že jsou v pořádku. Mě tam nesvítí nic takže počítám že nějaká svíčka už bude k.o. ale když teplý to na to asi teeda nemá vliv no. Jinak stálo 13500kč. Ale nejsem si uplně jistej že je fungl nový, protže když mi přišlo, tak už byklo cíti něčím jako nafotu, ale nafta to asi nebyla, pak jsem volal prodejci a ten říkal že je to snad jasný, že se to zkoušelo na stolici jeslti je vše vpořádku.

P.S. Jak zkontroluju já sám tlaky?

Napsal: ned 15.03.2009 15:51
od Dresic

Napsal: ned 15.03.2009 19:18
od troutny
Tam zelený šipky už nesvítí,to měly jen 2.4td M21.
Když ti to předtím nedělalo a teď to dělá,tak asi to čerpadlo není dobře nastavené,když ti ho tam montovali zpět.Měl bys to tam asi reklamovat.Zřejmě malý předvstřik či volnoběžná dávka,což na stolici neseřídí,ta se kontroluje přes diagnostiku a je jiná u nového motoru a jetého motoru.
Ty máš tedy pech na ty servisy. :roll:

Napsal: ned 15.03.2009 20:08
od Dresic
aha tak no to sem nevěděl s těma šipkama...no uvidím jak to bude no. Zatím smůla ale pomalu se to lepší když už to jede aspoň :-D

Napsal: ned 15.03.2009 22:45
od PetacekBE
na kolik by vyšlo u TDS e39 seřízení toho předvstřiku. A mají vliv opotřebené rozvody na funkci motoru - jako že by došlo k mírnému rozeštelování motoru.

Napsal: ned 15.03.2009 23:27
od troutny
No tak to zcela jistě.
Vše je tím pádem posunuté,tedy začíná vše později.
Cenu nevím,do servisu nejezdím ,léčím si to doma. :D

Napsal: pon 16.03.2009 07:58
od lenoch
Dresic píše:
lenoch píše:
Dresic píše:zdravím! Mám taky problém s teplýma startama, ale nevím čím to je?
Čerpadlo jsem koupil uplně nové, takže nevím čím by to mohlo být, za tepla startuju s plynem, jinak to chytá dost špatně :( nevíte někdo proč?

Ty si koupil už nový to čerpadlo?? Kolik stálo?? Jestli to chytá nahovno i s novým čerpadlem, tak možná motor nemá už tlaky... pakliže to za studena chytá dobře... za studena totiž ti zažhaví svíčky, ale v teplym stavu už nežhaví... nebo že by ti nefachalo el. podávací naftové čerpadlo jak má? Že by za studena prostě jelo a za tepla z nějakého důvodu nejelo? Ale to nevím nevím... takhle laicky bych mohl jen poradit zkontrolovat tlaky...


jj v pátek sem si pro to byl v servise a už to jede konečně jak má! Mě to předtím ale nikdy nechytalo špatně víš, teplý max 1-2 sekund, studený na drc. Takže to moc nechápu čím to je.Myslel jsem právě že svíčka některá už je špatná, protže na palubce by se měli rozsvítí ty zelený šipky když se otočí klíčkem a to signalizuje že jsou v pořádku. Mě tam nesvítí nic takže počítám že nějaká svíčka už bude k.o. ale když teplý to na to asi teeda nemá vliv no. Jinak stálo 13500kč. Ale nejsem si uplně jistej že je fungl nový, protže když mi přišlo, tak už byklo cíti něčím jako nafotu, ale nafta to asi nebyla, pak jsem volal prodejci a ten říkal že je to snad jasný, že se to zkoušelo na stolici jeslti je vše vpořádku.

P.S. Jak zkontroluju já sám tlaky?

Tak to je celkem supr cena za nový čerpadlo!!! Jak psali kluci - jestli ti to montoval odbornej servis, tak to reklamuj!!! Udělali možná blbej předvstřik, nebo i tu dávku... já osobně bych s tím chvilku jezdil (aspoň najet 1000km) a jestli by to nestartovalo alespoň tak jako s tím starým čerpadlem, tak bych na ně uděřil... proč si kurvit startér a baterku že? Na ty tlaky zapomeň, jestli ti to předtím startovalo ok

Napsal: stř 18.03.2009 00:02
od PetacekBE
chlapi. Chci si na TDS sám vyměnit žhavičky. Jak postupovat a jaké nářadí je potřeba. A prý se musí sundat celé sání - a před jeho nasazením tam dát nové těsnění. Motor už mi opravdu špatně startuje. A kde bych pls našel čidlo řídící žhavení... Díky. A ten předvstřik ten asi nemá cenu řešit že ? když jsou rozvody lehce rachtaj

Napsal: stř 18.03.2009 22:56
od lenoch
Těpic - soudím že moc zkušeností nemáš asi... heled můžu poradit, před tím, než žhaviče budeš měnit, tak vem multimetr a proměř je, jestli jsou opravdu nějaké hyn... nebo jsi to už prověřil? Opravdu víš, že je to nutné je měnit?? Tuším že se k tomu dost hodí klíš 12-očko. Když sundáš ty parohy, tak je vyndáš daleko líp!! Ty podložky by se nové měli dát, ale když ty staré odmastíš, vyčistíš a opatláš důkladně z obou stran silikonem jako já, tak to taky pak bude dál sloužit... do předvstřiku se moc nehrň, na to potřebuješ už speciální nástroje...