Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.11.2008 13:17
od tom84
Ahoj,
když budu chtít vyměnit čidlo chl. kapaliny na motoru musi se vypoustet cely (nebo cast) chladici system?

Dik Tomas

Napsal: pon 17.11.2008 15:08
od dexter
Když vyšroubuješ čidlo,nějaká voda vyteče,ale určitě to nebude celej okruh. Ani kdybys měl nastartováno :lol:
:roll:

Napsal: pon 17.11.2008 17:54
od tom84
Dik. Uz jsem myslel ze budu vypoustet celej okruh :)

Napsal: pon 17.11.2008 20:51
od BMWPower
jinak záleží na tom jak budeš rychlej... :lol: :wink:

Napsal: pon 17.11.2008 23:50
od Cossie
Tak se sem přidám se svým dotazem - zjistil jsem únik kapaliny pod domkem termostatu nebo někde kolem vodní pumpy, špatně se to identifikuje - uniká to jen při jízdě a pak už je tam mokro všude protože to kape na řemen, který to rozhazuje. Takže když už budu v tom asi vyměním jak termostat, tak vodní pumpu a asi i obě hadice.
Takže budu muset vypustit celou kapalinu - výpusťáky jsou tedy 1x na chladiči a 1x na každé straně bloku ?
Ještě bych rád kdyby mi někdo potvrdil přesný postup odvzdušnění (vím, že jsem to tu někde četl, ale nemám teď čas pročítat znovu všechna témata a vyhledávání mi bohužel nějak stávkuje:-() - takže přesný postup :
1. vytočím oba odvzdušňováky a budu lít chladící kapalinu až jimy poteče
2. zašroubuji odvzdušňováky, nastartuji a topení nastavím na max, stupeň rychlosti ventilátoru na nejmíň
3. nechám ohřát a poté zvýším otáčky
4. povolím odvzdušňováky a odvzdušním
5. projedu a odvzdušním, nechám vyhladnout, zkontroluju množství kapaliny,případně doplním

Je to takto správně ? Díky za odpověd