Stránka 1 z 1

Napsal: úte 18.11.2008 23:11
od Luckysheck
Kolegové,

mám 528i E39. Na volnoběh ten zvuk není skoro slyšet, ale když ho vytočím a pak ho nechám spadnout tak už během toho padání i vytáčení se ozývá takový divný zvuk z levé části motor, jakoby za svodama. jak kdyby ve válci lítal šroubek nebo tak něco. Setrvák to prý není a kluci na Křence v Brně říkali že ani hydroštely, ale že by to neřešili zatím. Jenže mně se ten zvuk vůbec nelíbí, zní to na volnoběh jak diesel jak to tam klepe. Zhruba po 5-7 sekundách není téměř slyšet, ale pak zase a při jízdě také..jinak jsem to celé prolezl, zkusil bez plechů a plastů jestli to néděla někdo z nich a ee..opravdu motor:( Má najeto opravdových 167 tis km, po dobrých majitelích, pravidelně měněný olej. Vím, že je těžké z hlavy takhle něco vymyslet, ale neřešili jste někdo něco podobného? Piští mi tam zřejmě ložisko od altíku, teď do toho ještě tohle a o sametovém vrnění 6-ti válce nemůže být ani řeč :(

Děkuju moc, Lukysh

Napsal: pát 17.07.2009 19:35
od Hurdy
už jsi to vyřešil?

Napsal: sob 18.07.2009 10:34
od Luckysheck
jj, 1 hydroštel :)

Napsal: pon 20.07.2009 16:07
od Dzem
čau, jak si poznal který to je??? mě teď začal motor na 523i pěkně klapat, taky o sametovém chodu nemůže být řeč :-( je to jak ropák, chystám se na též k borcům na Křenku ať to poslechnou a doufám, že to taky bude jen hydroštel.

Napsal: úte 21.07.2009 09:56
od Zanach
Tak dej vedet jak jsi dopadl, taky se tam planuju stavit.

Napsal: sob 25.07.2009 16:51
od Luckysheck
Kluci z křenky na to přijdou :) jezdím k ním cca rok a vždycky super. Nebudu měnit :)

Napsal: pon 27.07.2009 09:30
od 130maxi
Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik :oops: Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky :wink: Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede

Napsal: pon 27.07.2009 15:33
od 130maxi
130maxi píše:Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik :oops: Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky :wink: Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede


Nikto nevie pomoct??? :cry:

Napsal: čtv 30.07.2009 22:44
od hazmy
zdar mám 523i taky mi to cvakalo a byly v háji hydroštely.teď už je to sametový šestivál

Napsal: sob 01.08.2009 21:04
od dejvidek
Ahoj, mám podobný problém. Mám sice 530d rok 2000 a dneska mi to začlo nějak podivně klepat podle otáček. Letěl sem z Prahy do Písku (100km) docela pilu, pořád kolem 180-200 na dálnici a od tý doby to dělá, v sobotu jedu na dovču do Itálie autem a potřebuju to co nejdřívě vyřešit. Díky za všechny rady. Jinak oleje tam mám dost ;-)

Napsal: úte 11.08.2009 10:34
od 130maxi
Luckysheck píše:jj, 1 hydroštel :)


Mozes my prosim vyzistit ako ti zistili ze ktory hydrostel klepe ????

Napsal: čtv 13.08.2009 23:43
od slajch
hazmy píše:zdar mám 523i taky mi to cvakalo a byly v háji hydroštely.teď už je to sametový šestivál


Kolik tě to stálo i s prací je jich tam 24 ..

Napsal: pát 14.08.2009 18:42
od Tickerow
no ja mam neco podobnyho....pri nastartovani si zaklapou hydrostely a pak se to uklidni, ale klepavy zvuk jde z pod motoru. Kdyz jdou otacky nahoru neni to slyset, ale kdyz padaji tak ano a mnohem vic...no a prisel jsem na to, ze mam rozsypany jeden katalyzator a v nem to lita a dela zvuk jako by klapal hydrostel...kouknul bych nejdriv na tohle nez bych rozebiral motor, jestli neklepe neco ve vyfuku:-)

Napsal: pon 17.08.2009 10:43
od Dzem
Tak u kluků na Křence jsem nakonec nebyl, pořád nějak nebyl čas, a teď o víkendu mi to zkoukl a poslechl borec co dělá motory, jak mechoša, tak staví závoďáky, a řek mi, že mi to spíš jakoby někam klepo-fouká :-) (což se mi zezačátku taky zdálo, myslel jsem si že mám prasklé svody) no a prej že to může dělat zaseklej hydroštel a tím pádem se nedovírá ventil. No a dnes jedu do města a najednou ticho zase je to sametovej 6vál, nějak se to samo poléčilo:-) takže to vypadá, že se opravdu něco uvolnilo, doufám, že jestli to byl opravdu ventil, že není podpálenej, a že bude zase dlouho klid.

Napsal: úte 12.04.2011 00:04
od Pavelkac
Taky se mi na mém autě začalo ozývat takové jako slabé klepání od hlavy válců,postupně se to zhoršovalo a po několika konzultacích jsem došel k závěru,že mně čeká výměna hydroštelů. Dal jsem nový olej a filtr
(jezdím na 5w/40 BMW longlife-98 ) i když jsem podle diod nebyl ani v půlce,jestli se to nezlepší,ale zůstalo to téměř stejné. Jenže pak jsem se zde na fóru dočetl,že to někomu dělala povolená zapal.svíčka,tak jsem na to koukl u mne a byla povolená na 4 válci,přetáhl jsem všechny (trochu šly) a motor teď ani nepoznávám,až neskutečně ztichnul,teď je to zase sameťák a v autě je za jízdy opět krásné ticho.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau