Stránka 1 z 1

Napsal: pát 28.11.2008 19:53
od ray
nevíte někdo jestli se dají seřídít na zadní nápravě na e39 530d odklony? na geometrii mě řekli že nejdou....... :idea: :roll: :D ,divný je to ,že v loni říkali opak.....

Napsal: pát 28.11.2008 20:26
od P-J
Ale jdou.

Napsal: pát 28.11.2008 20:29
od Bulda
vsechno tam de udelat

Napsal: pát 28.11.2008 20:31
od ray
díky moc,potřeboval jsem to potvrdit,ono i dle protokolů je vidět že to má jít,OK,pojedu jinam,díky moc :D

Napsal: sob 29.11.2008 23:22
od mamouschek
Řekli Ti to proto, že buď už nějakej šroub nejde otočit, nebo nějak ožvejkali tak, že s nim už nejde hnout. Možná ho i ukroutili.

Napsal: pon 01.12.2008 18:45
od Luckysheck
Tak tak to znám z vlastní zkušenosti. A obzvláště u bavorů to dokážou pěkné zprasit...

Napsal: pát 05.12.2008 11:55
od GG
Chce to nahřát autogenem. Alespoň u mého to tak dělali.

Napsal: pát 05.12.2008 12:07
od troutny
mamouschek píše:Řekli Ti to proto, že buď už nějakej šroub nejde otočit, nebo nějak ožvejkali tak, že s nim už nejde hnout. Možná ho i ukroutili.



Ty jo 8O ,to by byli dobří kaskadéři ukroutit šroub a nechat ho odjet,to je dost o hubu to si myslel ze srandy né?
Jinak na nápravě se "prý"nic autogenem nahřívat nemá,že to ztratí ty vlastnosti materiálu co to má mít.

Napsal: pát 05.12.2008 22:11
od brumlae34
To možná jo, ale většinou to bez toho nejde...

Napsal: pát 05.12.2008 23:08
od Huska
GG píše:Chce to nahřát autogenem. Alespoň u mého to tak dělali.

na e39tce snad autogen nepoužívali .. pokud jo tak jsou to kokoti, protože hliníková nápravnice dostala fest zabrat :-(

Napsal: pon 08.12.2008 23:56
od brumlae34
Taky si tam nesmis dat ten nejvetsi horak a valito to vsechno do ruda. Ale kdyz to nechces nahrívat, tak uz jedine urezat, a predni sbihavost kor.

Napsal: úte 09.12.2008 15:44
od Hansen
Měnil jsem ramena na obou nápravách na E39/2000 a všechny šrouby jsem v pohodě uvolnil golou bez nahřívání a bez řezání. Všechny šrouby na nápravách byly zinkované a nerezavé. Jenom jeden excentrický šroub vzadu měl rezavou hlavu, protože ho asi někdo přede mnou načal asijským vercajkem. Uvolnit ale šel taky. Řekl bych, že v povrchové úpravě šroubů je na tom BMW hodně dobře. Šrouby na nápravách mají předepsané dost malé dotahovací momenty, takže by neměl být s jejich povolením problém.