Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 08.01.2009 20:47
od Plechus
Zdravím, zanedlouho mě s mojí e34 čeká technická a zajímalo by mě, v čem by mohl být asi největší háček, co se jim u běžný e34 nemusí zdát?

Věc, o který vim, sou špatný zadí silentbloky, takže se nabízí otázka: poznaj to tam taky nebo to stačí vyměnit až po technickej?

Další věcí je vůle ve volantu: na e34 bych se odvážil tvrdit, že to je víceméně bez vůle, takže tady by snad problém bejt neměl, nebo jo?

Je to rok 1988 , nemá štelování výšky světel v interiéru a má xenony. Vim, že musí bejt u xenonů před rokem 1996 alespoň manuální nastavování a ostřik světel. Ostřik tam je. Budou tu chybějící regulaci hodně řešit nebo se na to vykašlou? Existuje nějaká finta, jak s nima projít v tomhle stavu? Myslim kromě jejich výměny za obyč žárovky na tu chvíli, kdy se na TK pojede..

Kola sou obyč 15" , tak to by snad problém bejt neměl, sou v TP.

Má výmaz čísla motoru (v TP): má to bejt původně 530i, ale je to 535i. Bez čísla motoru to doufam nepoznaj co tam je, nebo jo? Na evidenčce bez problému, zkoušel zjistit alespoň typ, jak tam šahal, spálil si ruku a tak se na to vysral...


Případně pokud by Vás napadlo něco dalšího, na co pozor, tak bych uvítal rady :-)

Jinak jsem z ČB, takže pokud tu někdo víte, která STK v okolí (max 50km) je v pohodě a neprudí kvuli blbostem, byl bych rád za info která to je :-)

Díky

Napsal: čtv 08.01.2009 21:01
od wEnC
I když není číslo motoru, tak typ musí sedět, a u nás ho teda kontrolují vždy, že si měl na evidenčce štěstí, neznamená, že ho budeš mít pořád.

Napsal: čtv 08.01.2009 22:04
od 1Roumen
5ti kolo do popelníčku,přiblblej výraz obličeje a jeď kamkoliv!

Napsal: pát 09.01.2009 09:03
od Strosek
S neorigo xenonama bych na STK nejezdil - dej tam na tu chvíli žárovky -- jestli můžeš.

Číslo motoru nikoho nezajímá, důležitej je typ motoru - pokud tam najdou na motoru jiný čísla naž máš v TP, tak to bude asi problém. V TP máš typ motoru 306 XX a ty máš fyzicky motor 356 XX --- a to je rozdíl - oni nejsou blbci. Byť ty motoy vypadaj úplně stejně - maj samozřejmě jiný výkon, emise,.. - a to je závažnej nedostatek - proti tomu je vůle v řízení mikrohovno, kterýho si nikdy nevšímaj.

Pokud tam najdeš to 5 místný číslo 356 .. tak ho aspoň pomlať, obrus, naleptej nějakou lučavkou,... ať není čitelný - trošku ať z něj zbyde - schodný čísla s TP. Podle mě - typ motoru není vyražen ze strany, kde je vejfuk = je na druhý straně - musíš tam najít takovou obdélníkovou plošku, kde to bude vyraženo. Když ho najdou a nepřečtou - napíšou do lehkých závad, že typ motoru není čitelnej = s tím můžeš zajít na magistrát a oni ti to právě na základě zjištění technika na STK zapíšou i do TP - nečitelný typ motoru a budeš mít díky tomu navždy pokoj.

Napsal: pát 09.01.2009 13:54
od Helldiver
A zbrusil si aj ten napis zboku na sani? lebo hovadsky napis cez cele sanie "3.0", respektive "3.5" je celkom napadny podla mna :lol: .

Napsal: pát 09.01.2009 14:37
od Strosek
Helldiver píše:A zbrusil si aj ten napis zboku na sani? lebo hovadsky napis cez cele sanie "3.0", respektive "3.5" je celkom napadny podla mna :lol: .


to vůbec nic nemusí znamenat :wink: :twisted: je to jenom sání

Napsal: pát 09.01.2009 14:48
od Plechus
Právě,že ten chlap,co mi dělal evidenčku,ten typ motoru hledal, na druhej straně než je vejfuk a nemoh to najít...pak se tam popálil a sral nato...eště se na to mrknu a uvidíme...kdyžtak to nějak trochu zlikviduju a bude.

Eště mě zajímaj ty zadní silentbloky,mam je taky řešit hned a nebo až po?

Na sání nápis 3.5 nemam..

Napsal: pát 09.01.2009 21:23
od Plechus
Tak sem hledal a nenašel sem ani typ motoru..

Co s tim? vyserou se na to jako na evidenčce, kde napsal, že typ je pod kapotáží a že nasrat a nebo mi to nedaj?

Napsal: pát 09.01.2009 21:36
od lucasoE30
Nevím jak jinde, ale osobně jezdím s auty (několikrát týdně) na ek v Praze na Jarov a nikdy je typ nezajímal - motor zakrytován, či blok koroze, typ nečitelný....je stk a stk..