Stránka 1 z 1

Napsal: ned 25.01.2009 16:44
od Lukasek
Mám xenon světlo (530D 2000) a přestalo svítit :-(, v manuálu je napsáno zajet do BMW servisu. Nemám s tím žádné zkušenosti....... Ňáké doporučení??? Kolik vyjde oprava???? díky.....

Napsal: ned 25.01.2009 17:15
od Michelin
Treba jen umrela vybojka. Cca litr

Napsal: ned 25.01.2009 19:35
od wEnC
Prohoď výbojky mezi sebou ve světlech a hned poznáš jestli koupit novou výbojku nebo je něco s měničem napájení

Napsal: ned 25.01.2009 21:14
od Lukasek
Prosím o radu, jak se výbojka vyndavá :-), nikdy jsem to nedělal a žádný návod, šipky apod. tam nejsou. V manuálu je napsáno - do servisu 8O .
Výbojku typuji mám jednu náhradní v originální krabičce se žárovkama.
Je to tak???

Díky.....

Napsal: ned 25.01.2009 21:26
od P-J
Lukasek píše:Výbojku typuji mám jednu náhradní v originální krabičce se žárovkama.
Je to tak???

Díky.....


To tipuješ špatně... Xenonové výbojky v sadě nejsou - leda by ji tam někdo dal sám.

Napsal: ned 25.01.2009 22:10
od KamilAC
Výbojku tam fakt mít nebudeš, pochybuju že by si inženýři z BMW takto pohrávali s tvým životem. :roll: Vyndavá se to stejně jako žárovka, akorát předem odpoj od toho konektor. Zkus je prohodit a uvidíš. Pokud bude dobrá, může bejt v háji ten startér, ty jsou docela náchylný na vlhko. Kdybys to měl ke mě kousek, tak se ti na to mrknu a řeknu ti.

Napsal: ned 25.01.2009 22:17
od BMWX5power
hlavně bacha at ti nevohoří ruka 25000 V už slušně kope

Napsal: pon 26.01.2009 00:55
od Milhaus_
sice mi jeste neumrelo ani jedno svetlo, ale sviti to bidne - pritom nastavovani funguje, to jsem overil, sice na regloskopu sviti pravy malicko niz ale udajne porad v toleranci
takze jsem si rikal, ze zkusim vymenit vybojky - jeste jsem to nevyndaval, takze jsem zatim jen zjistoval ze by to mely byt standartni D2S no a tady zacinaj otakza na kterou jsem nikde nenasel odpoved: teplota svetla - nechci to zadnym zpusobem votuzit, takze zadny 10.000k = modry svetlo pochopitelne nehrozi ;)
z pouzitelnych teplot tak zustava 4300k a 5000k - mozna jeste 6000k, ale to mi pripada jako uz skoro modre svetlo...

Obrázek

co jsem hledal tak HID sety se vetsinou prodavaji s 6000k, ale orig. vybojky zda se byvaji 4300k
co byste doporucili? pripadne vite nekdo teplotu svetla orig. vybojky D2S pro E39 FL svetlo?
dik moc

Napsal: pon 26.01.2009 02:56
od Holly
origo sice nevím, ale rozhodně bych ti doporučil 4300, max 5tis... Od 6tis už to začíná být bolavý, po delší jízdě te budou pálit vočiska...

Napsal: stř 28.01.2009 02:19
od Lukasek
Spekuluji...., jakou žárovku (výbojku) koupit, takže zajímavé info...... :-), asi to chce vyměnit obě najednou co :-)???? Hmmm, snad bude alespoň vidět, že to svítí lépe... Jsem zvědav:-)......

Díky :-)

Napsal: stř 28.01.2009 02:41
od Holly
To moje byla odpověď pro Milhause, určitě nemusíš kupovat obě dvě, stačí jedna, pokud sou to origo světla není nic jednoduššího než zvednout phone a zavolat do BMW. Jak už někdo psal, zkus ty výbojky prvně prohodit, pokud bude ta jedna mrtvá i na druhé straně, kup novou, pokud ne asi bude špatný trafo. Nezpomeň před manipulací odpojit konektor (ale tohle varování tu už taky bylo). Good luck, pak napiš jak si dopad :wink:

Napsal: stř 28.01.2009 09:38
od markas
jj 4300k.To prave pouzivaj vyrobci do orig svetel.Kamarad to ted resi na E46ku,tak o tom neco precet.Puvodne chtel 6000k,ze prej xenon je a musi byt modry,ale u orig xenonu ten modrej nedech zpusobuje cocka,ale svetlo pred autem je bily......ja obcas potkam na dalnici jednoho pazouta,ten tam ma snad 8000k a normalne ho lituju,pac ten nemuze videt ani nic.To sem na tom snad lip ja s halogenama... http://ie.youtube.com/watch?v=32hYjQ84aJ8

Napsal: stř 28.01.2009 11:45
od libovka
Holly píše:To moje byla odpověď pro Milhause, určitě nemusíš kupovat obě dvě, stačí jedna, pokud sou to origo světla není nic jednoduššího než zvednout phone a zavolat do BMW. Jak už někdo psal, zkus ty výbojky prvně prohodit, pokud bude ta jedna mrtvá i na druhé straně, kup novou, pokud ne asi bude špatný trafo. Nezpomeň před manipulací odpojit konektor (ale tohle varování tu už taky bylo). Good luck, pak napiš jak si dopad :wink:


Výbojky se mají měnit obě a ne jen ta která umře.Pak svítí každý světlo jinak. :wink:

Napsal: stř 28.01.2009 12:01
od Milhaus_
jojo dik za odpoved, uz jsem objednal 4300k, az budu mit nejaky zkusenosti (at uz + nebo - ) tak kdyztak napisu, protoze staly par korun tak jsem to risknul i kdybych je mel vyhodit...

taky myslim ze vybojky by se mely menit obe - jeste to jde delat u zarovek, kde se stejne vymeni v prubehu roku obe (vzdy odchazely tak napul mezi sebou - kazda vydrzela tak tech 40tis km ;)

Napsal: sob 14.02.2009 11:59
od xjr
Taky doporučuju měnit výbojky obě najednou. Te rozdíl je velmi velký a při dnešních cenách to už není snad takový problém při srovnání kolik utratíte za normální žárovky. A kolikrát je musíte měnit. Ta výbojka se postupně po dobu své životnosti vypaluje a mění barvu světla. Takže doporučuju obě a hlavně od. stejného výrobce.

Napsal: sob 14.02.2009 20:54
od mario42
Je to sice tak trochu OT, ale zcela mimořádně dobře svítí 3000K! Už jsem to tady tuším někde psal. Taky jsem si objednával origo 4300K, ale poté co jsem vyzkoušel tu žlutou :idea: zůstávám nakažen :lol: Příště jdu už jen do 3000, pro oko neskutečně příjemná barva. V přímém porovnání se mi zdálo, že s bílou nebo nedej bože modrou nevidím vůbec nic :Klaun:

Napsal: sob 21.02.2009 09:15
od hansm5
MEL JSEM 6000K ATD,NAKONEC JSEM KOUPIL 4300K U BMW A MAX.SPOKOJENOST.