Stránka 1 z 2

Napsal: pát 30.01.2009 23:24
od Bukaj
Bmw e60 touring

Level control system failure nevíte co to znamená?

Na obrazovce se objeví autičko a u podvozku má šipku nahoru a dolu

Napsal: pát 30.01.2009 23:37
od Hanz
odesel ti nejspis kompresor od niva nebo měch, případně něco mezi tím... proč jsi si nekoupil taky manuál k tomu autu?

Napsal: sob 31.01.2009 00:32
od Bukaj
Já manuál nepotřebuju ja mam e39 ale mama mi řekla at jí to zjistim že jí to píše ... šel jsem se na to podívat a myslel jsem si to.... u zadního kola často neco vrčí...

Napsal: ned 01.02.2009 12:25
od alpineman
Pokud svítí kontrolka "auto se šipkami" a u zadního kola to vrčí, kompresor bude nejspíš OK. Pokud není některé ze zadních kol naražené v podběhu, měchy budou taky v pohodě. Ještě častá závada (hlavně v zimě) jedno z čidel zatížení vozu, dávající impuls kompresoru nivoregulace, aby dofukoval. Ta čidla jsou po jednom na LP a LZ poloose (tuším). Většinou pomůže, dát auto do garáže, aby vše povolilo a NIVO zase maká, jak má. Do těch čidel buďto zateče a zmrzne to táhlo, nebo je obalené ledem... Je to různé. A pokud ani rozehřátí nepomůže, je jedno z čidel v háji. To pomůže jen diag. a výměna.

Napsal: ned 01.02.2009 23:58
od Bukaj
Děkuji moc za vyčerpávající odpověd....

Napsal: pon 02.02.2009 11:08
od fredy
mě to taky píše, ale zimou to nebude, měchy jsou ok, začalo mě to hlasitěji vrčet, prý odešel na kompresoru nějaká ventil a musí být výměna celého kompresoru /což doufám, že se na diagnostice nepotvrdí :( / byl bych rád kdyby to bylo jen čidlo...

Napsal: pon 02.02.2009 11:09
od Filozof
Ty nové BMW se pěkně serou.... :? 8O

Napsal: pon 02.02.2009 19:15
od xjr
Problém mám ten samej. Na diagnostice jsem byl a je to opravdu špatný kompresor. Bohužel první E61 asi do roku 2006 mají slabší kompresor,který časem fouká čím dál tím míň. A řídící jednotka niva si hlídá i čas za jakej se dofoukne.A pokud se nedofukne tak se rozsvítí kontrolka. Buď za chvilku zhasne sama nebo je potřeba vypnout klíček a znovu nastartovat. Dost jsem se tím zabýval a taky jsem našel hodně popraskanou sací hadičku ke kompresoru,takže si místo čistého zduchu přes filtr,který je v PZ podběhu,sál bordel s vodou a to mu asi taky moc neprospělo. Hadičku jsem zkrátil a utěsnil a nalil do ní trošku oleje aby si ho kompresor nasál a promazal se. Docela to pomohlo ale ne na 100 %. Ale kontrolka se mi už nerozsvěcí tak často a je slyšet že běží lehčeji a vyššíma otáčkama. Ale stejně mě asi jeho výměna nemine a bohužel vrakáč není v tomto případě řešení. Novej stojí 18 K.

Napsal: pát 08.10.2010 23:12
od ferfec
Kamarádi, napište mi prosím, jak jste dopadli s tímto porblémem. Rozsvěcí se mi to teď při každé jízdě :( opravdu novej kompresor stojí 18 klacků?? uff. snad to nebude třeba. diagnostika nic určitýho nepřinesla...

Napsal: stř 06.02.2013 17:19
od Dave_318i
Ahoj chlapi,

tak mě tento problém taky potkal. Kompresor jsem nechal zrepasovat se zárukou, ale ta firma mi řekla, že jsem měl špatné relé, těsnící kroužky a ložisko, a řekli mi, že jsem tam měl vodu v tom kompresoru.

Otázka zní:

Je možné, že se mi dostala ta voda do měchů? Nevíte někdo jak jí dostanu ven? Může se něco zničit? Může voda v měchách zničit nový kompresor tím, že se do něj dostane zpět voda? Nerad bych měnil za rok znovu kompresor...

Co jsem zatím o tom systému dofouknutí a vyfouknutí měchů zjistil, tak ty měchy se vyfukují znovu přes kompresor?? Nemají žádný svůj ventil?

Napsal: sob 16.03.2013 14:24
od MarekGIV
Také se mi dnes objevila tato hláška a symbol (530xd 2006), a to po ujetí cca 100 km, při průjezdu prutkými serpentinami, auto jsem měl plnně obsazené 5x75 kg . Pravý zadek byl o cca 4 cm níž ale jet se s tím dalo, neleželo to nadoraz. Jel jsem s tím zpět 100km, několikrát jsem zastavil a opětovně startoval a nic. Když jsem na konci vysadil 2 lidi (zadek se odlehčil o cca 150 kg, tak jsem nastartoval, zadek se srovnal a já po městě cca10 km je bez chyby a absolutně v pořádku. Nemáte nějaké info, co by to mohlo být? Je sobota takže do pondělka diagnostika nehrozí, tak jsem jak na trní, co by to mohlo být. Poradíte? Dík!

Napsal: sob 16.03.2013 21:25
od Dave_318i
No nechci Te strasit,ale myslim,ze mas bud nacaty kompresor,ze uz nedofouka tak velky tlak na to zatizeni (to je tak jak to zaclo u me) a nebo mas nekde netesnost,ale na tu bych moc nevsazel.Ted bych ale jeste nic s kompresorem nedelal,jen zkontroloval hadicku,kterou dofoukava,jestli neni popraskana.Kdyz mi tohle zaclo delat,tak jsem jeste vcelku normalne jezdil dva mesice,pak uz mi ta chyba vyskakovala po kazdem druhem startu a pak uz to i prestalo dofoukavat a zustavalo to dole vyfouknute.

Jo a zkontroluj si,kdyz zatizis zadek,tak jak dlouho Ti bezi kompresor...uslysis ho krasne vzadu u praveho kola.Nesmi bezet dele nez dvacet sekund...pokud bezi dele,tak hadicka nebo kompresor.

Napsal: sob 16.03.2013 21:42
od rooc
zajeďte si hlavně na pořádnou diagnostiku.., já se symbolem nivelace jezdil půl roku

Napsal: ned 17.03.2013 12:45
od tom955i
resil jsem to presne kolem vanoc, projedte forum a najdete odkaz na prodejce, kupuval jsem novej kompresor v nemecku obednal v patek v podvecer a na stedrej den v pondeli dopoledne dorazil, cena i s postou do nemecka 9000kc,jinak kolik a kde jsi daval za repas? ke kompresoru mi prislo i nove rele a hadicku na nasavani jsem dal silnejsi a vyvedl ji do auta k rezerve,

Napsal: ned 17.03.2013 13:05
od prase007
Filozof píše:Ty nové BMW se pěkně serou.... :? 8O


Asi proto, že tyhle nové E60 jsou už 10 let staré ... btw měchy odcházely i na těch 20 let novejch :)

Napsal: pon 18.03.2013 15:18
od Dave_318i
tom955i píše:resil jsem to presne kolem vanoc, projedte forum a najdete odkaz na prodejce, kupuval jsem novej kompresor v nemecku obednal v patek v podvecer a na stedrej den v pondeli dopoledne dorazil, cena i s postou do nemecka 9000kc,jinak kolik a kde jsi daval za repas? ke kompresoru mi prislo i nove rele a hadicku na nasavani jsem dal silnejsi a vyvedl ji do auta k rezerve,


tady jsem to nechával repasovat...
http://moto.allegro.pl/pompa-kompresor- ... 29709.html

celková cena nějakých 4500kč a taky i nové relé, silnější hadička a filtr...ale nechal jsem to tam pod blatníkem...i v dešti tam mám pořád sucho, dokonce tam byla i pavučinka :-) takže si myslím, že krom prachu to žádný jiný bordel nenasává a od prachu tam je ten filtr...

ty jsi tam vrtal díru nebo jsi to někde protáhl?

Napsal: stř 16.10.2013 19:39
od haarosh
Ahoj, oživuju téma. Mám problém s NIVEM, konkrétně se mi někdy rozsvítí kontrolka level system failure během jízdy, někdy svítí celou dobu, někdy zhasne. Někdy se mi rozsvítí hned po nastartování, když kompresor tlačí a tlačí a po chvíli přestane a hodí to tuhle chybu. Jindy zase třeba týden nic. Každopádně auto je v rovině (dle diag) měchy neuchází a chybové kódy jsou:
5F9A - chyba regulační doby, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F98 - chyba regulační doby, vlevo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F99 - chyba regulační doby, vpravo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
Setkal jste se s tím někdo a čím to bylo? Prosím někoho, kdo to opravdu řešil, rady typu "myslím, že asi..." jsou k ničemu, bez urážky. Díky moc!!!

Napsal: stř 16.10.2013 20:41
od Dave_318i
Ahoj no ja myslím, že... :wink:
Ne sorry...

jsou to ty stejné chyby jako jsem měl Já. Ukládám si obrázky chyb z diagnostiky, takže to vím naprosto přesně...5F9A, 5F98 a 5F99...

takže kompresor v háji... (nebo netěsnost mezi kompresorem a měchama) :cry:

Napsal: čtv 17.10.2013 17:01
od norg
Taky jsem měl problém na e 61 8/2004 Ve finále to byla jen hadička od kompresoru a ted je vše o.k. :)

Napsal: čtv 17.10.2013 19:43
od code
prase007 píše:
Filozof píše:Ty nové BMW se pěkně serou.... :? 8O


Asi proto, že tyhle nové E60 jsou už 10 let staré ... btw měchy odcházely i na těch 20 let novejch :)


Tím chtěl asi říct, že se začínaj srát víc a dřív než na E39 :wink: