Stránka 1 z 4
Napsal: pon 02.02.2009 12:40
od troutny
Zdravím.
Rád bych se zeptal nějakého E34,jestli mu funguje u modelu E34 tzv. bezpečnostní zamykání doublelock?Nebo to maj jen E32 v téhle starší řadě.Popřípadě jak ho máte zapojený.Díky.
Napsal: pon 02.02.2009 13:03
od Strosek
Všechny e34 měly doublelock.
Napsal: pon 02.02.2009 22:08
od Serifus
Co to je?

Napsal: pon 02.02.2009 22:19
od Rendis
Mám pocit,že to je druhá poloha uzamčení zámků dveří.
Napsal: pon 02.02.2009 22:52
od Tickerow
Maji to vsechny E34....ja zamykam klickem(trapne)...otocim o 45 stupnu a zamkne se...dootocim na 90 stupnu a zablokuje to tahlo od cudliku aby to neslo vyhackovat...ma to kazdy modernejsi auto vetsinou...
Napsal: pon 02.02.2009 23:15
od Plechus
Fakt to měly všechny...? Ať se snažim jak se snažim,tak ani zámek u řidiče ani spolujezdcovo se nedaj otočit o víc jak těch 45 stupňů...

Napsal: úte 03.02.2009 00:58
od Pietro
Tak máš asi něco špatně, všechny, co mi prošly rukama, to měly....
Napsal: úte 03.02.2009 00:59
od Pietro
btw WD40 nic nezkazíš..

Napsal: úte 03.02.2009 07:13
od fioro
a este to pri podrzani kluca vytiahne okna hore
Napsal: úte 03.02.2009 08:23
od Strosek
Pietro píše:Plechus píše:Fakt to měly všechny...? Ať se snažim jak se snažim,tak ani zámek u řidiče ani spolujezdcovo se nedaj otočit o víc jak těch 45 stupňů...

Tak máš asi něco špatně, všechny, co mi prošly rukama, to měly....
Ale hovno má něco špatně.
Normálně si sedni do auta, stáhni si okýnko a zamkni - otoč klíčkem co to jde.
Pak zkus ten špunt zevnitř --- měl by jít vytáhnout, ale nebude to jako, když je odemčeno - bude jakoby na gumičce - nic to neudělá se zámkem - zůstane zamčeno --- tak to má fungovat --- otočení klíčkem o 90° není nutnou podmínkou -- to bylo třeba u e30 - ale tam je to na jiným principu.
Napsal: úte 03.02.2009 13:17
od Pietro
quote]
Ale hovno má něco špatně.
Normálně si sedni do auta, stáhni si okýnko a zamkni - otoč klíčkem co to jde.
Pak zkus ten špunt zevnitř --- měl by jít vytáhnout, ale nebude to jako, když je odemčeno - bude jakoby na gumičce - nic to neudělá se zámkem - zůstane zamčeno --- tak to má fungovat --- otočení klíčkem o 90° není nutnou podmínkou -- to bylo třeba u e30 - ale tam je to na jiným principu.[/quote]
Všechny mi šly o 90 stupnu - tak proto jsem napsal, že má ASI něco špatně... pokud to některá umí už při 45st, tak sorry, já se s tím nesetkal..
Napsal: úte 03.02.2009 13:25
od troutny
Mě by spíše zajímalo jak to máte zapojený na dálku.
Jestli pouštíte napájení "+" současně jak do zamykacího a odemykacího drátu jak jsem se tady někde dočetl či jak jinak to máte pořešený.Díky.
Napsal: stř 04.02.2009 07:50
od Strosek
Pietro píše:Všechny mi šly o 90 stupnu - tak proto jsem napsal, že má ASI něco špatně... pokud to některá umí už při 45st, tak sorry, já se s tím nesetkal..
Nezlob se ty - nechtěl jsem tě urazit. Nepřemejšlím, hned střílím.
A s tím WD40 - taky nemáš úplně pravdu, pokud to tam zamrzne, tak je to na hovno. To jsem udělal jednou v zimě - napadlo mě - prostříknu si zámky

- dobře mi do rána zamrzly.

Kdybych je nechal suchý, tak se to samozřejmě nestane.
Napsal: stř 04.02.2009 08:30
od mika_hakkinen
to se mě stalo taky, v zimě a wdéčko a zámky není vhodná kombinace. zrovna se mě to stalo, že jsem pospíchal ráno. klíček nešel ani strčit do zámku, nakonec jsem šel kufrem a lidi se na mě dívali jak na zloděje. před prací stále nešlo odemčít ani ze vnitř, protože byl doublelock, tzn. čundlík byl na gumě, nešlo otevřít.ani strčit klíček jak u řidiče tak u spolujezdce. na tdsu nemám dálkáč. nakonec jsem musel zavolat telefonem kolegovi aby mi otevřel kufr a já mohl vylézt, komická situace
Napsal: stř 04.02.2009 08:44
od Rejchy
troutny píše:Mě by spíše zajímalo jak to máte zapojený na dálku.
Jestli pouštíte napájení "+" současně jak do zamykacího a odemykacího drátu jak jsem se tady někde dočetl či jak jinak to máte pořešený.Díky.
Nevím jak je to zapojené,ale pokud máš originál dálku tak zamkneš jednou a pak ho zmačkneš ještě jednou a je zamčeno tak že to neodemkneš ani klíčem.
Napsal: stř 04.02.2009 09:01
od Strosek
Rejchy píše:
Nevím jak je to zapojené,ale pokud máš originál dálku tak zamkneš jednou a pak ho zmačkneš ještě jednou a je zamčeno tak že to neodemkneš ani klíčem.
Klíčkem to musí jít vždy !
Napsal: stř 04.02.2009 09:45
od Rejchy
Nejde,pokud jsem to zamkl dálkou na dvakrát,tak to klíčem nešlo odemknout,točil jsem s ním v zámku a nic.
Napsal: stř 04.02.2009 09:52
od Strosek
Rejchy píše:Nejde,pokud jsem to zamkl dálkou na dvakrát,tak to klíčem nešlo odemknout,točil jsem s ním v zámku a nic.
To je divný - klíček musí být "poslední instance". Přece, co kdyby se třeba vybila baterka v ovladači,... - za polárním kruhem ve Švédsku,...

Tak by tam majitel BMW chcípnul ?

Napsal: stř 04.02.2009 13:05
od Francis
DoubleLock "na gumičce" je až od roku 1991 (měsíc nevím), dřívější modely mají na DoubleLock vnitřní zajišťovací kolík zablokovaný a nejde povytáhnout.
Napsal: stř 04.02.2009 13:44
od Strosek
Aha, takže do 91 byly ty - "otočit o 90°" --- tak to jsem nikdy neměl, jen na e30.
Edit Admin:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.