Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.02.2009 23:08
od Plechus
Zdravím, mam menší dotaz co se týče studenýho raního startu 2.4 td...Ráno když to nakopnu, tak motor běží jenom na 5 válců....občas mi přijde že snad i jenom na 4...šíleně se třese celý auto a je slyšet, jak motor nebeží na všech 6.

žhavičky sou nový, čerpadlo nemá problém s teplým startem (je to předělávka na el. čerpadlo...nedělal sem já,už bylo...papká olej a to tak že dost...(ale nevim kolik, motor potřebuje komplet přetěsnit, takže něco vyteče na silnici a něco se spálí..)
Jinak auto jede hezky...když ho po tomhle startu necham chviličku běžet a nakopnu znova, tak už to startuje dobře...z čehož usuzuju, že nějaká ze žhaviček je buď zas KO a nebo že je chyba někde v el...

Myslim si to dobře a nebo je chyba někde jinde, případně kde?

Napsal: úte 10.02.2009 23:45
od dzonnek
ty to vypada na zhavice davali se vsechny novy?, V servise ti to premeri a zjisti jak na tom jsou. Nevim kolik ma mit odpor ale kolem 1 ohm tak pokud mas merak si to zmer sam estli vis kde. ale kazdou zvlast jiank nic nezjistis. Cao

Napsal: stř 11.02.2009 04:41
od BMWPower
Prvně prohlídni žhaviče a el. k nim. :wink:

Napsal: čtv 05.03.2009 09:51
od risus525tds
Nemá náhodou 524 td jenom 4 válce ? Jestli teda běží na 5, tak to je paráda

Napsal: čtv 05.03.2009 11:43
od Plechus
524td fakt nejni čtyrvál...je to řadovej šestiválec, stejně jako 525tds.. :!:

Jedinej čtyrválec v 5er e34 je 518i...

Napsal: čtv 05.03.2009 17:59
od kavanda
Pokud jsi dával nový žhaviče,tak jedině nastavení čerpadla.
Funguje Ti sitič?

Napsal: pát 06.03.2009 09:40
od risus525tds
Plechus píše:524td fakt nejni čtyrvál...je to řadovej šestiválec, stejně jako 525tds.. :!:

Jedinej čtyrválec v 5er e34 je 518i...


Sorry, já jsem se přesvědčil až po tom, co jsem to napsal.
Jinak se studeným startem mívám u svého tds taky problémy po tom, co mi zamrzla "kvalitní nafta od Shell" koupená v Čechách.
Jde o to, že startér dlouho musí točit s motorem a pak naskakují válce v delších intervalech po sobě.
Vyměnil jsem žhavičky, naftovej filtr a je to pořád stejný. Jediný, co pomáhá je dvakrát za sebou nažhavit. Pak to chytne jako nový.
K problému zakladatele článku: nechal bych pročistit vstřiky.

Napsal: sob 07.03.2009 23:35
od Machy
risus525tds píše:Nemá náhodou 524 td jenom 4 válce ? Jestli teda běží na 5, tak to je paráda
8O :!: :idea:

Napsal: úte 17.03.2009 21:34
od lucky
nejdříve se podívej jestli ti někde neuniká nafta. Dělalo mi to TDSo když sem měl špatný zpátečky od vstřiků. Seřízení vstřiků by teoreticky nemělo na tohle mít takovej vliv když ríkáš, že pak jede pěkně. Spousta lidí mi ríkala, ze na starty u bmw v naftě. Mají velkej vliv stavy a seřízení cerpadla. Jak to kouří a smrdí atd když to takhle na pytel chytne. Informuj nás, sám sem zvědavej čim to je.

Napsal: ned 29.03.2009 16:56
od majosan
Nazdárek,taky jsem měl tenhle problém,ale hravě jsem ho vyřešil.Můj mechanik to rozebral,udělal GO a koupil nové čerpadlo(inak pěkná pálka),složil to,a ja se ted vytěšuju jak to krásně startuje a mimochodem,mnohem lépe to táhne.........Takže chyba je v čerpadlu.....Ja měnil asi 5x žhaviče,nechal si to poladit a dělalo to stále......At se ti na to někdo podíva,ale rozumnej a co se v tom vyzná,a dá ti to do pořádku,uvidíš pak jak to auto ožije................

Napsal: ned 29.03.2009 20:24
od honza_525_TDS
Zdarec, měl jsem podobnej prolém za tepla nic moc, ale studené celekm OK. Porád jsem pátral, nechal jseme udelat vstriky a nic moc se to nezlepsilo, nakonec mi odesel Starter do vecnzch lovist a po repasi (cca 2000) je vse naprosto OK. Jinak mam E34 525 TDS.

Napsal: čtv 02.04.2009 09:51
od 524td
Tento problém jsem řešil jak u 324td, tak u 325tds a vždy to bylo tím, že zapadala nafta. Vyřešil jsem to tím, že jsem před palivový filtr směrem od nádrže dal zpětný ventil.

Napsal: čtv 02.04.2009 11:15
od DirtyHarry
Nesrovnávejte 524 td a 525 tds. Tu první jsem měl v době,kdy Autec teprve začínal a tu druhou mám teď. Pětdvačtyřka má studená chytnout na 1-2 otáčky,zahřátá se musí trochu točit. Žhavičema to není,nech seřídit čerpadlo.

Napsal: čtv 02.04.2009 16:28
od 524td
Měl jsem také obě auta a to poměrně dlouho. 324td mi chytala v zimě i v létě studená i teplá na škrtnutí, lepší než kdejaký benzinový motor. Tak že žádné motání s teplým motorem a to měla najeto cca 650 000 km. TDS musí chytat také hned, jinak je někde problém.