Stránka 1 z 1

Napsal: úte 10.02.2009 15:15
od Plechus
Zdravím, mám dotaz (týká se to E34 524td,rok 89):

Když jedu tak přes 60 a víc (nad 110 sem to eště nezkoušel...všimnul sem si toho poprvé v takovej táhlej zatáčče v rychlosti asi 90...) tak se mi od přední nápravy ozývá zvuk jak kdyby střílel kulomet a lehce mi to začne vibrovat s volantem...ale jakmile volant zas dam rovně nebo zatáčim jenom lehce, tak se nic neděje...dělá to na obě strany...


Dokáže někdo podle tohohle popisu alešpoň zhruba určit, co to je?
Kola sou vyvážený...

Dík

Napsal: úte 10.02.2009 15:33
od BMWPower
Ramena.

Napsal: úte 10.02.2009 21:36
od libovka
Tlumiče.

Napsal: úte 10.02.2009 22:29
od Plechus
Dík za odpovědi, ještě by se mi hodilo vědět, jestli máte pravdu oba dva nebo jenom jeden z vás :-)

Jinak podle mě:
tlumiče by to bejt neměly, ty nejsou ani půl roku starý a nemaj najeto ani 10 tis...

Napsal: stř 11.02.2009 01:34
od Serifus
Určitě ramena. Když jsem testoval předek, tak to povídal automech. Řekl bych, že má pravdu :wink:

Napsal: stř 11.02.2009 04:39
od BMWPower
Měl jsem e34 tak vím co a jak. Funkčnost tlumičů zjistíš zhoupnutím předku. Ramena začínají pozvolným rozkmitáváním při brždění, při přejetí nerovnosti nebo zatáčení. Když už maj fakt namále tak auto doslova přes nerovnosti skáče a je pomalu neuříditelný. kolo má tendenci se vylamovat :wink:

jinak tlumič to podle popisu nebude. Při zatáčení je buď stlačenej a nebo "vyjetej". nejlíp to zjistíš co to dělá přes díry na silnici. :wink:

Napsal: stř 11.02.2009 10:34
od Plechus
OK,necham ty ramena zkontrolovat...dík:-)

Napsal: stř 11.02.2009 10:46
od kavanda
ono toho bude ve výsledku více,věř tomu

Napsal: pát 11.06.2010 22:21
od radokrno
ach jo proč se každej ptá ,ale aby napsal co to mu ve výsledku bylo... :roll:
ramena..jak mohu ty ramena zkontrolovat...jak spodní tak horní...a jak na čepu tak silentbloku.??stačí mi jáma a zdvižený kolo???

Napsal: pát 11.06.2010 22:33
od DirtyHarry
stačí mi jáma a zdvižený kolo???

Jáma stačí,zvedlý auto,kolo sundaný,náprava musí bejt odlehčená.

Napsal: pát 11.06.2010 22:55
od radokrno
super a jak mám za co brát ,,jakým směrem ,,na horu a dolu??za spodní rameno a i stejně tak za horní..?? nebo za kolo?? jak zjistím špatný čep řízení??

Napsal: pát 11.06.2010 23:56
od DirtyHarry
Stabilizátory,čepy řízení-chytneš rukou a zakvedláš,čepy v ramenou-vtlačíš montpáku a párkrát škubem zapáčíš. Velký vůle,vibrace,pazvuky - je to v řiti :wink: . žádná atomová věda.

Napsal: pát 11.06.2010 23:58
od radokrno
ok díky moc ..super...