Stránka 1 z 2
Napsal: sob 28.02.2009 10:45
od Rydlas
Zdarec, neposlal byste mi někdo (spíš do SZ) návod na jednoduchej tajnej spínač do E39? Nemusíte mi přesně říkat, kde ho máte vy, spíš na kterej kabel se nejčasteji zapojuje, co je nejúčinější a zároveň nejjednodušší... pájku mám, základní úkony taky zvládnu...
Díky moc
Napsal: sob 28.02.2009 12:25
od patriot
Já bych se připojil, také bych ho bral ...
SZ, díky

Napsal: sob 28.02.2009 13:41
od lacik
no ja by som tiez nebol proti keby mi niekto poradil, staci to ze co treba prerusit...aby to neblbo, kdesi som cital ze tipek prerusil napajanie cerpadla a auto mu nechcelo nastartovat aj ked to mal zapnute normalne spinacom...ktovie...ale radsej som to potom neskusal...
Napsal: sob 28.02.2009 14:21
od troutny
No asi zřejmě zvolil né dostačně dimenzovaný vypínač.
Běžně tam teče proud cca 5A ,a v případě,že se přidírá tak bere více.
Napsal: sob 28.02.2009 14:26
od DirtyHarry
Já ho mám klasicky - napájení palivového čerpadla. Když s tím bude chtít odjet nějaký degeš,za prvé bude točit motor (což uslyším) a nebude vědět,jestli to není v imobilizéru. Samozřejmě,profík to natáhne na plaťák,ale to už je o něčem jiném.

Napsal: sob 28.02.2009 19:56
od lacik
harry, a nerobi ti to ziadne kulehy? co tam mas za vypinac? a mas k tomu este nejake dalsie veci, alebo cisto len vypinac?
dikky
Napsal: sob 28.02.2009 21:36
od PetacekBE
tatík měl tajný vypínač na napájení palivového čerpadla - ale po časeš mu vypínač vyhořel - vždyť jej měl na 6A

Napsal: sob 28.02.2009 21:53
od libovka
Já montuju tajné vypiče na palivové čerpadlo a startér,přes relé.

Napsal: sob 28.02.2009 22:42
od euromen
co napájení jednotek?
Napsal: ned 01.03.2009 12:03
od troutny
No tak to pak stačí kousek drátu(dlouhý rozvětvený kabel s krokodýlky) a borec jede.
Nemá cenu ani napájení řj motoru.
Ovšem jestli je to do E30,32,34,36 tak je to asi dostačující.To už nekradou žádní odborníci.
Napsal: ned 01.03.2009 14:06
od DirtyHarry
Pro Lacik : Mám to,jak píše Libovka - taženej kábl od relé,vypínač je na lampičky 22OV,jedinej problém je moje hlava,zapomenu,že není seplej a pokouším se natočit...

Napsal: ned 01.03.2009 16:42
od lacik
parada, diky, hned jak sa otepli tak sa do toho pustim

Napsal: pon 02.03.2009 14:24
od Elektro
ideálně přes relé 30A,ale musí být zapojeno tak ,aby se rozeplo pouze při otočení klíčku.Tak to alespoň bývá u autoalarmů.Kdy cívka od relé jde přes vypínač na zem a druhý konec cívky na " 15 " kontakt "+" klíček.A mezi rozpínací kontakt se zapojí třeba čerpadlo paliva,nebo cokoliv jiného.Nesmí být zapojené relé na "30" stálé napájení.Protože by to pak vybíjelo baterku.
Napsal: úte 03.03.2009 15:03
od libovka
Elektro píše:ideálně přes relé 30A,ale musí být zapojeno tak ,aby se rozeplo pouze při otočení klíčku.Tak to alespoň bývá u autoalarmů.Kdy cívka od relé jde přes vypínač na zem a druhý konec cívky na " 15 " kontakt "+" klíček.A mezi rozpínací kontakt se zapojí třeba čerpadlo paliva,nebo cokoliv jiného.Nesmí být zapojené relé na "30" stálé napájení.Protože by to pak vybíjelo baterku.
A proč by se mělo rozepínat?Tajným vypínačem ho normálně sepnu a je to.

Napsal: stř 04.03.2009 08:14
od Elektro
libovka píše:Elektro píše:ideálně přes relé 30A,ale musí být zapojeno tak ,aby se rozeplo pouze při otočení klíčku.Tak to alespoň bývá u autoalarmů.Kdy cívka od relé jde přes vypínač na zem a druhý konec cívky na " 15 " kontakt "+" klíček.A mezi rozpínací kontakt se zapojí třeba čerpadlo paliva,nebo cokoliv jiného.Nesmí být zapojené relé na "30" stálé napájení.Protože by to pak vybíjelo baterku.
A proč by se mělo rozepínat?Tajným vypínačem ho normálně sepnu a je to.

Takhle to bývá u autoalarmů.Relé je v normálním stavu stále sepnuté "přes rospojovací kontakt " a pouze v případě že je auto zajištěno,tak je při otočení klíčku relé rozepnuté.V opačném případě musíš relé sepnout ,aby auto jelo.Což se mi zdá jako méně elegantní řešení.Ale je to věc každého, co a jak si v autě zapojí.V případě nejasností to můžu namalovat

Jen jsem přispěl názorem.
Napsal: čtv 05.03.2009 21:40
od Elektro
Pro případ zájmu jsem vytvořil obrázek zapojení na stránce.Kdo to bude montovat je u brázku vložen i link kde je i fotka toho relé.Jedná se o přepínací relé ,které musí mít středový rozpínací kontakt.Jinak doporučuji k tomu koupit i patici s 20cm vývody.vypadá to profesionálně.
http://elektro.rajce.idnes.cz/rele/
15 - napětí po klíčku (nesmí zmizet při zastartování)
30 - Stálé napájení baterie
0 - zem
Napsal: ned 29.03.2009 20:24
od MAC
Neni tady nekdo ochotny a schopny z Ostravska a okoli, kdo by (samozrejme za uplatu) namontoval tajny vypinac do e39? Kdyztak vice pres SZ

Napsal: pát 05.10.2012 11:10
od subwoofer
Neni tady nekdo ochotny a schopny z Prahy a okoli, kdo by za uplatu namontoval tajny vypinac do e60?

Napsal: pát 05.10.2012 11:12
od rooc
Napsal: pát 05.10.2012 22:31
od Doski
A není u E34 jednodušší kódovat ji přes BC?