Stránka 1 z 6

Napsal: ned 08.03.2009 18:40
od macher
zdravim panove, snad nekdo bude vedet cim to je:

1, zvuk motoru v poradku, zadne cidlo nic nehlasi chybu, diagnostika taky nic
2, puvodni stav -> jedu napriklad na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podlahu, auto vystartuje
3, soucasny stav -> jedu na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podladu, auto zacne zleniva tezce pomalu zrychlovat

dalsi priklad, 80-tka na 4-ce, rovinka, dam pedal na podlahu a zrychleni z 80 na 90 trva cca 10-15 vterin (!!!)

netusite kde/v cem muze byt chyba?

Napsal: ned 08.03.2009 19:19
od eric
Možná by nebylo špatný napsat,o jaký motor se jedná,i když předpokládám,že ropa,viď?! :lol:

Napsal: ned 08.03.2009 19:28
od qeuin
Dneska sem taky pocítil ztrátu výkonu, ale měl jsem plný auto. Plus taky mi to dělá, když to nějakou dobu šetřim, tak se tam pousazuje uhlík a musim to prohnat, aby to pak zas jelo. U mě se teda jedná o benzin.

Napsal: ned 08.03.2009 20:33
od Kruty
Doporucil bych kontrolu palivoveho filtru, jestli neni zaneseny.

Napsal: ned 08.03.2009 20:38
od petabmw
vaha vzduchu pal.filtr podavaci cerpadlo naky cidlo na motoru-vacka klika apod...........

Napsal: ned 08.03.2009 21:27
od brumlae34
Zkusil bych vahu...

Napsal: pon 09.03.2009 00:05
od macher
btw, 525i :)

vaha vzduchu - taky si myslim, aspon co jsem par hodi googlil po forech

nevite kde nejlip auto zavest? renocar/lunacek/kopecky?

Napsal: pon 09.03.2009 00:19
od milo
zacni tim nejlevnejsim, hlavne pokud si ani nevzpomenes, kdy se to menilo - vzduchovy filtr, svicky. nasledne bych sel po lambde, vaze vzduchu, pricpanem/deravem/tuning vyfuku.

nevim jak je 525i e39 zprevodovana - ale co jsem mel 525i E34 M20, tak 50-60 byla ta nejhorsi rychlost na zrychlovani. u 40-50 se tam dala jeste pekne mrsknout 2ka, 50-60 uz to bylo zbytecne trapeni motoru a obratem dalsi razeni, je pravda - vanos 2.5 ale uz je jinde, nez stara M20 :)

Napsal: pon 09.03.2009 10:02
od JED55CZ
Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho... :idea:

Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko :?:

Napsal: pon 09.03.2009 10:31
od swed
teď mi začalo dělat něco podobného, ale na 2.0i, když mám otáčky do cca 2000, tak to vůbec nechce jet (vím že 520i nechce pomalu jet ani normálně :D ), ale když šlápnu na plyn víc tak se to začne i dusit, musím plyn povolit a zas to začne pooomalu zrychlovat

nenapadá vás po čem pátrat nejdříve?
Díky

Napsal: pon 09.03.2009 11:29
od macher
JED55CZ píše:Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho... :idea:

Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko :?:


na diagnostice to jiz bylo, nikde nic nehlasilo

svicky jsou taky nove

kandidat numero uno je vaha vzduchu, cislo dva filter vzduchu

Napsal: pon 09.03.2009 16:53
od jezdec
Ahoj,

měl jsem e39 528i a stalo se mi něco podobného. Byl to snímač otáček motoru a vůz jel na tzv. záložný provoz. Po výměně se vše vrátilo do normálu a auto zase táhlo.

jirka

Napsal: pon 09.03.2009 18:58
od JED55CZ
macher píše:
JED55CZ píše:Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho... :idea:

Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko :?:


na diagnostice to jiz bylo, nikde nic nehlasilo

svicky jsou taky nove

kandidat numero uno je vaha vzduchu, cislo dva filter vzduchu


No uvidis, me to taky prve nehlasilo nic, ve stavu kdyz to bylo jeste jen obcasny, stavalo se mi, ze jsem dojel na svetla a najednou se to udusilo. Nebo jsem jel dalku a obcas to nechtelo tahnout, vytocit to byl problem. Kdyz jsem zastavil, vypl a natocil znovu jelo to v poradku. Pak se to zhorsovalo, a jak uz jsem psal, Zikmunt to napichl a vyblilo to hned chybu cidla otacek. ( to pichl jen na malou diagnostiku ) Jinak s tou vahou bych jel taky tam, umi je rozchodit.

Napsal: úte 10.03.2009 14:18
od Sirup
měl sem stejnej problém ale u 525TDS...... v háji váha vzduchu......
Koupil sem váhu vzduchu, prdnul jí tam a vše OK :)
A to sem blbec myslel že to je turbo...tak sem ještě předtím kupoval turbo a vyměnil a furt to samý :roll: heh...

Napsal: úte 10.03.2009 15:25
od JED55CZ
Hele, a mazal jsi chybu v rj a rek ji ze tam ma novou vahu :?: Nebo mechanicky kus za kus a hotovo :?: Ciste dotaz, dikec

Napsal: úte 10.03.2009 17:32
od Sirup
No vyměnil jsem si jí sám a hned sem to šel projet a hned při prvním rozjezdu vše OK.... pak sem nikam na diag. nejel

Napsal: úte 10.03.2009 19:41
od lukas5
prosimtě myslel jsi díl1 viz obr. dík za info, jelikož se zdá že mám na TDS
stejnou závadu, při lehkém sešlápnutí plynu v horní části auto reaguje a při sešlápnutí napodlahu nereaguje vůbec. auto se rozjede tak 90-100 po rovině na5tku a spotřeba max7-8l víc ani prd a ani nekouří.
Tato závada není pořád čas od času je pravda ted časteji.
jestě jednou dík

Napsal: úte 10.03.2009 20:13
od Sirup
Nevim na koho mluvíš ted ale mě to taky dělalo čas od času.....zajed na diagnostiku a tam se dá změřit hodnota váhy vzduchu a poznaj jestli je v prdeli nebo ne......
Lepší diagnostika než spekulovat a měnit něco že si myslíš že to bude to a nebo to.

Napsal: stř 11.03.2009 09:12
od Elektro
Mě se takhle projevoval rozpadlý katalizátor,ale šloo to velice rychle,tak že jsem nakonec jel na 1ku a auto skoro nejelo spotřeba na MAX.Měla se rosvítit chyba motoru.ALe byl tam zvonivý zvuk rozpadlého katu.

Napsal: pon 16.03.2009 14:11
od Fugaz
Zdravim pánové.
Právě řeším problém s moji 540i. Zničeho nic ztrata vykonu..Auto jede celkem normalně ale jen do 2 tis. ot. potom už nejede vubec a nema vykon. Nenapada nekoho čím to může být?Dneska jsem kontroloval filtry, palivove čerpadlo, svíčky...Všechno vypada ok tak už mě nic nenapada...Bylo to i na diagnostice ale žadnou zavadu ketra by za to mohla jsme nenašli. Byla to diagnostika na STK tak je možné že to nenašla nevím.Co o tom soudíte?