Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.05.2009 22:25
od ericV8
ahoj klubaci, mam tu problem jmenem rizeni ... uz jsem se ptal mnoha lidi a nikdo poradne nevi. Tak to hodim jeste sem.
Jsem majitelem e39 4,4i z roku 96 najeto poctivych 166 tis. km ... v posledni dobe se mi stava hlavne pri vyssich rychlostech, ze kdyz chci trochu vic zatocit, tak volant ztuhne, jakoby prestal fungovat posilvoac rizeni a auto se stane neovladatelne ...
pri nizsich rychlostech to dela jen nekdy pri vetsim rejdu ...
olej v servu je ...

ted co s tim ? vymenit servo pumpu ? nebo cim to jeste muze byt ??
dekuji

Napsal: čtv 07.05.2009 14:33
od Yngwie
ericV8 píše:ahoj klubaci, mam tu problem jmenem rizeni ... uz jsem se ptal mnoha lidi a nikdo poradne nevi. Tak to hodim jeste sem.
Jsem majitelem e39 4,4i z roku 96 najeto poctivych 166 tis. km ... v posledni dobe se mi stava hlavne pri vyssich rychlostech, ze kdyz chci trochu vic zatocit, tak volant ztuhne, jakoby prestal fungovat posilvoac rizeni a auto se stane neovladatelne ...
pri nizsich rychlostech to dela jen nekdy pri vetsim rejdu ...
olej v servu je ...

ted co s tim ? vymenit servo pumpu ? nebo cim to jeste muze byt ??
dekuji


Nemam sice zkusenosti z 5ky, ale je treba zjistit jaky tlak tam mas ... cerpadlo je levnejsi alternativa celeho serva ... zacal byhc tou pumpou a vubec procistenim celeho okruhu.

Napsal: úte 12.05.2009 20:45
od ericV8
tak jsem zjistil, ze to bude nejspise olejem v servu, i kdyz je dolity, nen ito ono... musi se vymenit. Bylo mi receno, ze kdyz se zahreje, tak zacne ten starej penit a pak to vynechava....
a je tomu opravdu tak .... kdyz vyjedu, tak zataci celkem dobre a pozdeji jak to zahreju, tak uz to vynechava, pak za kdyz to chvili schladim tak ok a dokola :) takze vymenim olej, odvzdusni ma snad to bude ok ...

Napsal: čtv 14.05.2009 18:59
od sedma
dej mi pak vědít co si za to dal. Taky to nechám pro klid duše udělat , děkuju