Stránka 1 z 1
Napsal: sob 30.05.2009 17:41
od Fox3
Kámošovi na 2.3i e39 a přestává jet na zpátečku.Rychlost,tam zařadí,i na dyspleji tam je,ale couvá pomaličku a čim dál míň.Oleje je tam dost.Tak snad ste měl problém i někdo jinej,nebo aspoň poradíte.Každopádně díky

Napsal: sob 30.05.2009 19:54
od bodarapid
Napsal: ned 31.05.2009 10:57
od PetacekBE
Na netu máš spoustu firem - repase automatů atd.... Já mám dle tacho najeto 237000 a automat v poho - ale kdo ví esi je to reálná hodnota a kdo ví esi není vyměněn
Napsal: ned 31.05.2009 21:44
od Fox3
Tak sme to zjistily,je to kroužek co se jezdí přes lamely,když dáš zpátečku.Je totálně rozlámanej.
Napsal: čtv 18.06.2009 21:49
od bodarapid
tak opraveno byl to dvojitej buben za 3000 ale vyndat mrchu převodovku byl pakec pak to byla sranda

Napsal: pát 19.06.2009 10:39
od Strosek
ste si to opravili sami ?
jakej dvojitej buben, prosím tě ?
Napsal: úte 23.06.2009 14:35
od bodarapid
já sám je to oboustranej buben z lamelama zajištěný sejgrovkama a jedna strana byla utržená v místě tý sejgrovky tam je to dost zeslabený
Napsal: čtv 25.06.2009 08:09
od Strosek
bodarapid píše:já sám je to oboustranej buben z lamelama zajištěný sejgrovkama a jedna strana byla utržená v místě tý sejgrovky tam je to dost zeslabený
No, ale převodovka musela ven z auta - všechno vylejt, rozborka, zjištění závady, nákup dílu, skládačka, olejíček, montáž cca snad 90kg vážícího prasete zpět do chlívku.
Je to tak ?
Tato závada je často následkem toho, že při přeřazování ze zpátečky / na zpátečku auto nestojí na místě. Proto maj některý auta u voliče symbol, že se při přeřazování R/P/.... má stát na brzdě - u některých to dokonce svítí,...
Napsal: čtv 25.06.2009 12:02
od bodarapid
přesně tak jediný co mi pomohl kámoš bylo že my půjčil hvězdičky kolem příruby
Napsal: pon 15.03.2010 11:01
od spencer
Tak to vypadá,že se mi stala ta samá závada,přesne jak popisuješ nejede na zpátečku.
Nemohl by ses trochu rozepsat o tom,kde jsi koupil náhr.díl.kde se v tom automatu nachází a jak vůbec postupovat.
Autům rozumím,tak myslím,že bych to zvládl taky opravit.
Předem díky za pomoc.
Napsal: pon 15.03.2010 19:11
od bodarapid
čus v první řadě vypustit olej vyndat vanukdyž tam budou kousky hliníku máš vyhráno máš to samý co já ,odpojit trubky konektory řazení a pak jsem vyndal plato z ventylama někde se koukni který šroubky já je vyndal všechny a to bylo špatně pak se my vysipaly kuličky pérka atd nato pozor,pak jsem vyndal převodovku k setrváku je na 3šroubech je tam okínko ze záslepkou,kardan šusplechy,když byla venku tak od setrváku jsem vyndal hydroměnič je tam nasazenej a pod ním jsou šroubky hvězdy pak to celý vyndáš ten dvojitej buben co jsem měl já je někde uprostřed zespoda na třech šroubech jak byl filtr pošlu ti na mejl fotku,skusím se podívat jestli najdu tu firmu na ten buben,je to docela jednoduchý jen dávat pozor jak to tam bylo
Napsal: úte 16.03.2010 14:59
od spencer
Ok,díky.
Teď jen zjistit jaký šroubky drží to ventilplato,aby to taky na mě nevyskákalo.
Napsal: úte 16.03.2010 22:27
od bodarapid
zkus to v etk já jsem si koupil bmw TIS jinak tady je odkaz na díly
http://www.kaps.cz/
Napsal: úte 04.05.2010 12:22
od emtrojak
Prosim ukazete nekdo v etk o co se jedna. Dekuji
Napsal: úte 04.05.2010 19:16
od bodarapid