Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.03.2010 00:58
od aLiMaN
Zdravím. Mám problém motorem v E39 530d.
Motor vynechává, škube, poslední dobou začíná i kouřit, občas v něm klepne. Časem se to zhoršuje a občas už se stalo, že samovolně chcípnul a někdy i nešel nastartovat. V poslední době už chytá jen na naftu z OMV (nejkvalitnější pumpa v okolí). Škubání je furt stejné, ale to kouření se zhoršilo a je i větší spotřeba.
Když se tomu dá plnej plyn, tak v tom největším zátahu to ani neškubne, ale normální jízda je při tom cukání utrpením.
Auto bylo na diagnostice a hodilo to chybu nějakého čidla, které se měnilo ale je to pořád stejné.
Chtěl bych vědět, jesltli někdo nemá stejnou zklušenost a radu, čím by to mohlo být. Díky

Napsal: pon 01.03.2010 08:33
od libovka
To bude vstřik v háji.Diagnostika - výměna vstřiku.
Napsal: pon 01.03.2010 10:45
od Jarouch
Učitě vstřik nebo i víc vstřiků

Napsal: pon 01.03.2010 11:22
od aLiMaN
Chlapi, já jsem si to taky myslel, ale bylo to u chlapa, kterej do toho dělá, ten to píchnul na diagnostiku, pak ty vstřiky i něčím zkoušel a řekl, že jsou dobrý
Ale asi se mohl splést, protože to zkoušel jen nějakýma baňkama připojenýma na přepady a originál prozkoušení těchhle vstřiků prej stojí raketu...
Tak teď jsem z toho jelen

Napsal: pon 01.03.2010 11:26
od aLiMaN
Dlouho s tím jezdil kámoš, kterej to neřešil. Ke mně se to auto dostalo až teď a hodlám tomu přijít na kloub. Někdy, když se jede na měnší otáčky, tak to i třeba klepne, jak kdyby se to mělo potkat nebo co (že by tam šlo třeba moc nafty do 1 válce??).
Napsal: pon 01.03.2010 13:05
od Becx
a chyta zahrate hur nez studene?
vstrik... popr. cerpadlo...
zjistit ktery neni jednoduche, proto je tak drahe zjisteni zavady...
kdyz uz se to rozdela tak to chce rovnou vymenit...
Napsal: pon 01.03.2010 15:30
od martin5er
Já měl na mé E39 podobné "příznaky" zejména pak brutální kouřivost a hlučnost a bylo to prasklým sáním motoru.
Napsal: pon 01.03.2010 18:07
od aLiMaN
Becx píše:a chyta zahrate hur nez studene?
vstrik... popr. cerpadlo...
zjistit ktery neni jednoduche, proto je tak drahe zjisteni zavady...
kdyz uz se to rozdela tak to chce rovnou vymenit...
Právě, že ne...chytá pořád stejně jak zahřáté, tak studené.
Napsal: pon 01.03.2010 23:20
od TOPCAR
Dobrý den, těžko soudit z těchto informací, ale opravdu bych se přikláněl k názoru, že se bude jednat o vadné vstřikovače Common-Rail. Chce to šikovného diagnostika s osciloskopem a je po problému.

Napsal: úte 02.03.2010 13:53
od Risa525
na diagnostice sem byl dvakrat...obdržel sem i údaje o toleranci vstřikovačů a všechny byly ok ,až pak sem se už nasral tak to řešili asi pečlivěji a na ten vstřik opravdu přišli!! projevil se cca až po 15min na diagnostice!opravdu to chce asi šikovného mechoše

Napsal: stř 03.03.2010 13:39
od aLiMaN
OK, tak díky za rady. Teď už "jen" sehnat toho správného mechanika

Napsal: stř 03.03.2010 13:42
od TOPCAR
Odkud jsi?
Napsal: stř 03.03.2010 13:47
od aLiMaN
TOPCAR píše:Odkud jsi?
Bohužel z druhého konce republiky (Tachov)

Napsal: stř 03.03.2010 14:01
od TOPCAR
Tak to bohužel pomůžu maximálně radou.

Napsal: pon 15.03.2010 21:55
od aLiMaN
Tak aktualizace:
S autem jsem pár dní jezdil a vstřikem to teda asi nebude. Nebo možná jo, ale nebude to jediný problém. Auto v malých otáčkách vůbec nechce jet, škube, jako prase a nechce se rozjet. Když se to ale dostane do otáček, tak to jede na 100%, ale jen pod plným plynem. A dnes se mi dokonce jednu chvíli stalo, bylo to asi 5 minut, že to běželo krásně, jako švýcary....běželo to normálně na volnoběh i to jelo, ale bylo to jen na chvilku.
Napadá někoho něco?