Stránka 1 z 2
Napsal: stř 31.03.2010 17:46
od martinko
Zdarec chlapíci,jakej šikovnej motor do e34 samozřejmě benzín s manuálem.
Napsal: stř 31.03.2010 19:05
od libovka
M50 2.5 s vanosem
Napsal: stř 31.03.2010 21:27
od Marten
Víš nechci si hrát na chytrýho, ale jednoznačně je to těžký říct jakej motor je nejlepší, protože každýmu vyhovuje něco jinýho.
Já používám denně 2,5TD (Opel Omega) a nemůžu si stěžovat. Spotřeba 8-8.5 l/100 km. Dynamyka je průměrná ovšem dostačující. Taky hodně záleží jak hodláš auto užívat, kolik najedeš a jak jak moc se díváš na spotřebu. Pokud chceš jezdit svižněji tak musím souhlasit s libovkou M50 2,5 s Vanosem je optimální varianta.
Na běžnou jízdu je to dobrá volba a pokud se o agregáty člověk stará jak má, tak vyrží moře kilometrů (jako všechny BMW).
Já osobně bych už asi volil 530i V8 nejlépe 540i V8, ale to už jsme někde jinde...
Opravdu hodně záleží na každým zvlášť co upřednostňuje.

Napsal: stř 31.03.2010 23:17
od Filozof
E34 jednoznačně souhlas 525i 24v s vanosem. Výkon vs spotřeba vs kvalita a výdrž je ideal.
Já ho mám a jsem velice spokojenej po 3letech používání auta.
Když potřebuji šlápnu a jedu a pokud jedu klídek odmění se užasnou spotřebou.
Pokud chceš auto jen na víkend a na leštění tak 540i nebo M5 ale to zase svádí a je to na pokuty je to fakt pro zaryté fandy a taky nákladnější na udržbu. Spotřeba o cca 3-5litru vyšší.
Takže na běžné ježdění 2,5litr s vanosem.

Napsal: čtv 01.04.2010 07:10
od pepino5xx
Everyday car ta 2,5 s vanosem.
Víkendovka 540i, náklady na provoz a údržbu srovnatelné.
A ///M5 je už jiná liga, to je na garáž a pečovat to více než se staráš o sebe a cenově to je úplně jinde.
Napsal: čtv 01.04.2010 13:57
od martinko
Tak díkes za inspiraci.
Napsal: pát 02.04.2010 01:08
od Martinéz
mam 8. rok 525td s chipem a na denni jezdeni uplna spokojenost. k tomu jsem poridil 540 s manualem a kdyz me to kadle kadle zacne stvat, trosku si zvednu hormony a pak zas spokojene presednu do tdcka

Napsal: pát 02.04.2010 07:54
od Rendis
M50B25TU tj. 2,5l s vanosem a na víkend M5

Napsal: pát 02.04.2010 13:31
od Kail
pepino5xx píše:Everyday car ta 2,5 s vanosem.
Víkendovka 540i, náklady na provoz a údržbu srovnatelné.
A ///M5 je už jiná liga, to je na garáž a pečovat to více než se staráš o sebe a cenově to je úplně jinde.
No pokud by opravdu měla 540i srovnatelný náklady jako 525i (jakože nemá ani když jí budeš tahat na podvalu

) tak by se naskytla logická otázka proč vlastně mít na běžný ježdění tu 525i?
Jinak je to ale jasný,///M5 je král

Napsal: pát 02.04.2010 13:35
od pepino5xx
Tak jasný, ale když si to všechno spočítáš, tak jasný že V8 je dražší, ale nejsou to ohromný čísla jako v případě ///M5.
Spotřeba kombi. 9 vs. 13 a některý podvozkový díly, toť vše.
Napsal: pát 02.04.2010 16:43
od Filozof
Zase velkej skok M5 a 540i nebude. Když vezmu některé díly na M5 jsou dražší a bude mít větší spotřebu max o litr - dva. Tak jde spíše o to že M5ka je prostě svým projevem dravec, kdežto 540i je spíše takovej rychlej sedan.
Ikdyž výkonově skoro stejné parametry.
Má tady někdo obě auta či zkušenost aby mohl porovnat ? 540i VS M5
Napsal: pát 02.04.2010 17:38
od j3ykobim
Filozof píše:Zase velkej skok M5 a 540i nebude. Když vezmu některé díly na M5 jsou dražší a bude mít větší spotřebu max o litr - dva. Tak jde spíše o to že M5ka je prostě svým projevem dravec, kdežto 540i je spíše takovej rychlej sedan.
Ikdyž výkonově skoro stejné parametry.
Má tady někdo obě auta či zkušenost aby mohl porovnat ? 540i VS M5
http://www.dtmpower.net/forum/m5-5-seri ... vs-m5.html
Napsal: pát 02.04.2010 17:43
od j3ykobim
Napsal: pát 02.04.2010 18:43
od Blackie
Taky se přiklánim k té 2.5 s Vanosem. Na denní ježdení ideál...
Napsal: pát 02.04.2010 19:20
od Kail
Na denní ježdění...Na denní ježdění co se spotřeby a nákladů týká je ideál TDSo,to mi nikdo nevymluví.Pokud je v dobrým stavu a nejezdí s tím id*ot tak bude vždycky levnější než 525i,a s čipem to zase o tak moc hůř taky nejede...
Netajím se tím že dnes už bych volil uplně jinej motor,ani tý M5 bych se nebál,ale za 525i bych teda neměnil,to by mi za to nestálo.
Napsal: pát 02.04.2010 19:31
od Marten
Kail píše:Na denní ježdění...Na denní ježdění co se spotřeby a nákladů týká je ideál TDSo,to mi nikdo nevymluví.Pokud je v dobrým stavu a nejezdí s tím id*ot tak bude vždycky levnější než 525i,a s čipem to zase o tak moc hůř taky nejede...
Tak tak, plně souhlasím.

Napsal: sob 03.04.2010 22:18
od Mariom5
Filozof píše:Zase velkej skok M5 a 540i nebude. Když vezmu některé díly na M5 jsou dražší a bude mít větší spotřebu max o litr - dva. Tak jde spíše o to že M5ka je prostě svým projevem dravec, kdežto 540i je spíše takovej rychlej sedan.
Ikdyž výkonově skoro stejné parametry.
Má tady někdo obě auta či zkušenost aby mohl porovnat ? 540i VS M5
Každá ///M5 má NIVO reg. a od 1992 taky EDC.
4 tlumiče stojí jednu 540i v slušném stavu...
Brzdy taky nejsou zdarma - tak třeba na tu moji stojí 2 pr. kotouče cca 400 EUR. Není náhrada m. rok 95 ma 345x32mm stejene jako 850 CSi.
Ale i na 3,6 stojí víc než na 540i.
Napsal: pon 05.04.2010 01:16
od Filozof
Mariom5 píše:Filozof píše:Zase velkej skok M5 a 540i nebude. Když vezmu některé díly na M5 jsou dražší a bude mít větší spotřebu max o litr - dva. Tak jde spíše o to že M5ka je prostě svým projevem dravec, kdežto 540i je spíše takovej rychlej sedan.
Ikdyž výkonově skoro stejné parametry.
Má tady někdo obě auta či zkušenost aby mohl porovnat ? 540i VS M5
Každá ///M5 má NIVO reg. a od 1992 taky EDC.
4 tlumiče stojí jednu 540i v slušném stavu...
Brzdy taky nejsou zdarma - tak třeba na tu moji stojí 2 pr. kotouče cca 400 EUR. Není náhrada m. rok 95 ma 345x32mm stejene jako 850 CSi.
Ale i na 3,6 stojí víc než na 540i.
Tak nemohu souhlasit .
Schválně jsem se díval a pokud nechceš nějaké speciální BREMBA nebo ZIMMER... tak do 4tisic maš přední kotouče obě M5 3,6ka i 3,8ka
TRW
Zimmermann Brzdový kotouč vnitřně chlazený TYP KOTOUČE - VRTANÝ! tlouštka 28 mm vnější průměr = 315 mm celková výška 76 mm minimální tlouštka 26,4 mm Hole Pitch / Number 5/8 Weight 9,4 kg ABE no. (Germany)
2kusy na M5ky za necelých 6K takže polovina tvé částky
Nebavím se tady o blatech za 1500kč-kus.
Takže snad jen ty tlumiče s nivo.... a větší spotřeba ...a nákladnější díly na motor s udržbou bych viděl u M5ky dražší. jinak brzdy nejsou tak strašne pokud nechceš závodní.
Napsal: pon 05.04.2010 08:37
od DirtyHarry
Mno.ono otázka,co je to vlastně nejlepší...? M5 je TOP pila,ale sehnat dnes nějakou v košer stavu a na denní ježdění - to tě zrujnuje. Jsou díly,které se mění na každém autě (výfuk,brzdy,tlumiče,spojka...) a spotřeba při ostré jízdě sladkých dvacet... Pokud budeš jezdit sportovně "jen občas",pak vlastnit tohle je nesmysl. Já se shoduji v názoru na 2,5 M50,na naše města,silnice a dálnice je to ideál. Já mám momentálně M51 tds,naftu bokem,k pumpě nejezdím a pro mě tudíž optimální výběr. Pokud bych měl ovšem dávat za litr 30,- káčé,pak bych vybíral zase jinak. Jezdil jsem v 2,0,tam uznám,že výkon je na hraně a vlastnil jsem 3,5,pokud máš takové stádo koní pod kapotou,je těžké odolat a pak bolí,když to ukazuje sedmnáct průměr

. Něco jiného je chtít víkendovou leštěnku - třeba 840i - a něco jiného auto na denní ježdění v zimě v létě.
Napsal: pon 05.04.2010 10:38
od Kail
Filozof píše:...
Až na to že ti Mario jasně napsal že na své M5 má brzdy 345x32mm (z výroby) stejné jako na 850csi - tak hledej šmudlo,hledej

...