Stránka 1 z 1

Napsal: úte 18.05.2010 22:08
od Emil1234
Nevíte kdo umí spárovat vyměněnou přístrojovku?Mam E39 530d r.v. 12/02 manuál a dal jsem tam stejnou,ale starší z roku 2000 a z automatu.Nefunguje zpátečka,protiprokluz,parkovací asistent,svítí rychlosti na automatu?

Napsal: stř 19.05.2010 07:37
od Birkoff
Tohle je docela problém, hlavně pokud je ta druhá už nakódovaná. Jen se zeptám: jakej byl důvod výměny? Jestli display, tak ten za cca 2tis opravuje airbone a věř, že dělá opravdu super práci.

Napsal: stř 19.05.2010 12:30
od Snejk
přistorojovka je pro manual i automat stjena jen se to prostě musí celý překodovat. jelikož je ppřístrojovka zdrojem signálů sběrnic a je to vlastně takový centrum auta kde se udává výbava atd... bez nakodovani to bude dělat pičoviny pořád.

Napsal: stř 19.05.2010 22:26
od Emil1234
Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.

Napsal: čtv 20.05.2010 08:33
od Birkoff
Je to přesně jak psal Snejk. Budíky mají uložený informace o veškeré výbavě a proto musíš ty druhý nechat "přeprogramovat" informacema z těch původních.

Napsal: čtv 20.05.2010 12:00
od ericV8
Birkoff píše:Je to přesně jak psal Snejk. Budíky mají uložený informace o veškeré výbavě a proto musíš ty druhý nechat "přeprogramovat" informacema z těch původních.


co to stoji ? mam jiny problem viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 2&start=30
takze bud budu muset koupit nove a preprogramovat nebo mi airbone podari tu pruzinku ciferniku rpehodit z jinyho ...

Napsal: stř 26.05.2010 00:19
od Vasek70
Také by mne zajímala cena přeprogramování, jelikož mne to holt nemine...
A pak co je k tomu potřeba - jinak - udělají to i jinde než v BMW origo servisu?

Napsal: stř 26.05.2010 08:11
od Snejk
ja ti jee mužu nahrat taky...

Napsal: stř 26.05.2010 15:06
od Vasek70
Ano?
No tak príma!
Při mé smůle jsi z Ostravy, Brna, Budějic či Náchoda... :?:

Napsal: stř 26.05.2010 17:25
od ericV8
Vasek70 píše:Ano?
No tak príma!
Při mé smůle jsi z Ostravy, Brna, Budějic či Náchoda... :?:


z Prahy je :wink:

Napsal: stř 26.05.2010 21:30
od zdene
Taky bych do tohoto tématu vetřel...měl bych dotaz:
Když mám na autě normálně fungující budíky a sundají se,namontují se nějaký jiný nespárovaný a posléze namontují zpět ty původní co již byly spárovaný tak budou pořád spárovaný nebo se to musí udělat znovu :?:

Napsal: stř 26.05.2010 21:48
od Miguel
Výbava je uložená v budíkách, takže když dáš ty staré tak budou fungovat bez problémů, ale budou rozdílné Km (palubka vs ostatní jednotky).

Napsal: stř 26.05.2010 21:54
od zdene
Miguel píše:Výbava je uložená v budíkách, takže když dáš ty staré tak budou fungovat bez problémů, ale budou rozdílné Km (palubka vs ostatní jednotky).

To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena :)

Napsal: čtv 27.05.2010 00:54
od airbone
Emil1234 píše:Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.


Ak su tie budiky co si kupil zo starsieho auta, tak ich tazko prisposobis. Totiz maju starsiu HW a SW verziu. Ak by boli novsie, tak neni problem ich nakodovat (az na tie km, tie sa musia spravit cez programator). Inac, asi najjednoduchsie bude ak by som ti opravil tie tvoje stare budiky. Teda len ak chces. Poskodena alebo vytrhnuta folia, alebo prasknuty a rozlamany displej mi nerobi ziadny problem..... Vsetko sa da vymenit. A u mna nie na 90, ale na 100%. Potom ked sa v tom uz niekto vrta a nieco tam nahrieva, dava tam pasiky, strieka kontaktne spreje apd apd... taktiez ziadny problem, len uz je ta oprava zlozitejsia pre mna a potom aj nakladnejsia. Najlepsie nesprtat a dat to spravit poriadne a navzdy.
:wink:

Inac, to tvoje riesenie s skrutkami a silikonovym pasikom je docasne, pretoze vobec neriesi zakladny problem ktorym je mimo ineho aj oxidacia medenych plosek na ktorych ja nalisovana vodiaca folia. Takze takmer urcite sa ti tie pixely rozsypu znova a zistis, ze si tam kde si bol. Nehovorim to zo skodoradosti, ale zo skusenosti :wink:

Napsal: čtv 27.05.2010 08:37
od Vasek70
zdene píše:To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena :)


No, měl jsem podobné dilema - nechával jsem si vybrousit a stříknout malé orezlinky na PZ Touringu (nakonec z toho byla trošku větší akce) a když jsem s autem odjel z lakovny zjistil jsem, že mi nejde dobíjení. Jelikož stříkali právě v místě kde je baterka a další elektrické cajky, tak jsem s nimi stále dokola řešil nedobíjení. Nakonec jsme zjistili, že shodou okolností odešel altík - a dle vyjádření autoel. měl už nárok... :)
Takže zdánlivě to mělo souvislost s prováděnou akcí, ale problém byl někde jinde... :wink: