Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.06.2010 21:42
od Martem
Chlapy,řešili jste někdy? Jde o 3.0d 142KW manuál. Co se musí všechno měnit? Okolo řadičky už vše ok,ale teť ma páku místo ve středové poloze,na straně,u pětky. :? Nebo ještě něco v převodovce měnit?

Napsal: pát 04.06.2010 12:26
od jakdojinej
me se neco podobnyho stalo, kdyz se menila prevodovka a mel jsem paku taky sejdrem, bylo vypadly rameno radici tyce s toho horniho gumovyho silentu vzadu, ma se tam zastrcit do toho pouzdra zadni konec toho ramena a nam se povedlo to tam nasadit jaksi mimo. Obecne podival bych se na vsechny ty spojky tahel od radicky az po prevodovku a pokud tam vse ok a poskladane tak jak ma, tak snad jedine problem v tom ulozeni v pruchodce. jestli i tam ok, tak bohuzel nemuzu slouzit, hadal bych

Napsal: stř 09.06.2010 20:29
od milo
me se nekdy za studena (pri teplotach cca. do 10 stupnu) nevraci po vyrazeni z 5 na puvodni misto, ale zustava viset pod 5. kdyz se to ohreje, funguje to ok.

patral jsem po tom, je potreba rozborku prevodovky, neco tam dre - podle nekterych zdroju na netu na to byla zvolavaci akce.

ja to nejak neresim, rychlost najit umim, horsi je, kdyz sedi za volantem pritelkyne :-D vyzkousim vymenit olej, uz je tam pres 10 let, mozna to tomu trochu pomuze

Napsal: čtv 10.06.2010 09:44
od rajker
Tento tyzden som menil spojku na 530d a popri tom som si nechal opravit aj tu paku ostavajucu na strane 5ky. V BMW objednana sada dielov stala asi 60e, vymena sa robi cez kruhove otvory z bocnej strany prevodovky. Su to diely 19-30:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
Vysledok stoji za to, uz ziadne hladanie kvaltov :wink:

Napsal: čtv 10.06.2010 11:29
od milo
diky za info, spojku pocitam taky budu po lete delat, tak to dam dokupy