Napsal: pon 07.06.2010 22:36
Zdravim,
uz je to 3/4 roku co auto mam a co stale nejezdi!!
Ted jsem jej zase pritahl ze servisu BMW Sotea Ostrava s tim ze "prez Diagnostiku nastavili novy volnobezny ventil do nulove polohy" a zkusili z druheho vozu vymenit na zkousku cidlo otacek na setrvaku (cidlo otacek jsem si pote kontroloval a nebylo na nej sahnuto od doby kdy je auto vyrobeno!! cili kecy a ani na to nesahli zmetkove! Auto v Sotei bylo jiz nekolikrat a to na - vymenu termostatu, chladice vody, svicek, geometrii, nekolika nasobne nacteni chyb na diagnostice a nasledne vymazani atd vymenu cidla oleje, vymenu cidla abs, zase diagnostiky atd atd....
cidlo otacek na klice jsem tedy koupil nove od firmy Mayile tady v Pribore v autodilech Petr Recka. Po namontovani velka zmena, porad to ale stoji za starou belu!
nyni je problem takovy:
1)auto po nastartovani (prez noc vypojena baterie) ma pekny chod, nevynechava skoro vubec, drzi zvyseny volnobeh a s ohrivanim postupne volnobeh klesa az na spodni carku, nekolisa, nelita, pekne drzi.
2)pri pridani plynu auto najednou slysitelne nejede na vsechny valce
3)pri jizde kdyz se prida vice plynu , tak jakoby se zacne prechlastavat, zvuk se meni ale otacky temere nerostou
4)nechce jit do otacek
5) sem tam jako by se chytlo a jede chvilema na vice valcu
6)hadice od vody se mi zda dosti natlakovana na to ze se s autem jede napr jen do 2t.otacek.
7)na display to hodi chybu Nebelich vo Prufen
ted kdyz jsem jel s autem trasu 12km tam a 12km zpet a 12km tam, vzdy s asi hodinovou az dvouhodinovou pauzou, tak na posledni 12km trase se razantne zhorsovala dynamika a jakoby se motor cim dal vice dusil, malem jsem nedojel domu a to je celkem rovinka, proste po pridani plynu jak kdyby se chtel udusit, cim vice plynu, tim horsi..
9)po odpojeni vahy vzduchu zadny rozdil
10) nevim kde se daji odpojit lambdy, jelikoz mam 2lambdy na kazde vetvi jednu a blizko ni je jakasik krabicka, ale nerozebiral jsem ji, jestli je tam konektor nebo neni, dale pokracuje uz jen kabel az do RJ
pred vymenou cidla otacek se laborovalo s dily z druhe 540i 6spd e39 kterou ma kamarad a ktera jede velmi pekne a to s tem ito dily:
-vaha vzduchu : zadny rozdil
-cidlo otacek na vacce : zadny rozdil
-cidlo teploty nasavaneho vzduchu : zadny rozdil
-na motore jsou vstriky z druheho motoru, ktery je mel jako nove(puvodne z vyhorene 840ky) ktere byly opticky o 100% v lepsim stavu
-cidlo polohy obou skrticich klapek (stale nejde tempomat) : bezezmeny
-vymenena cela skrtici klapka s kompletnim sanim ktere by melo mit dobrou membranu v sani
-na zkousku hozene druhe zapalovaci civky
-nema to s tim cise nic spolecneho ale je tam i nove cidlo oleje a vizka na vrtuli
-zmerena komprese a to 9,5-9,8
-nove tesneni pod hlavama - hlavy otlakovane-ventily zabrousene-hlava srovnana
nevim uz absolutne co mam delat..
napada me uz jen nechat prekontrolovat nacasovani v jinem servisu na coz ted ani nemam penize a po zkusenosti se servisy uz nikomu ani neverim a myslim ze je jedno komu to dam nebo nedam...
necham znova zmerit kompresi a sundam si asi cele sani znovu a kouknu zezhora na ventily jestli nejsou viditelne vypalene
necham nejak premerit vstriky a civky (nevite jake maji mit hodnoty?)
proste ma to zvuk a chod jakoby to hazelo jiskru v nepravou chvili
sel jsem po kabelech a vytahl z auta skoro celou igelitku kabelu ktere vedly od byvaleho LPG, konce odizolovane, prestrihane, pretrhane..
vzdy sem si uz myslel ze ot bude tim a nakonec to zase tim nebylo, uz v tom mam moc penez a zadny vysledek:(
vypada to na problem v elektrice, mechanika by mela byt dobra jelikoz ji delal mistr v oboru na ktereho by mel byt opravdu spoleh.
kdybych vedel jako to dopadne, tak koupim cel ymotor tak jako kamarad z te 840ky a mel po starostech, za ty penize bych mel uz i sekvenci lpg na nem:(
uz je to 3/4 roku co auto mam a co stale nejezdi!!
Ted jsem jej zase pritahl ze servisu BMW Sotea Ostrava s tim ze "prez Diagnostiku nastavili novy volnobezny ventil do nulove polohy" a zkusili z druheho vozu vymenit na zkousku cidlo otacek na setrvaku (cidlo otacek jsem si pote kontroloval a nebylo na nej sahnuto od doby kdy je auto vyrobeno!! cili kecy a ani na to nesahli zmetkove! Auto v Sotei bylo jiz nekolikrat a to na - vymenu termostatu, chladice vody, svicek, geometrii, nekolika nasobne nacteni chyb na diagnostice a nasledne vymazani atd vymenu cidla oleje, vymenu cidla abs, zase diagnostiky atd atd....
cidlo otacek na klice jsem tedy koupil nove od firmy Mayile tady v Pribore v autodilech Petr Recka. Po namontovani velka zmena, porad to ale stoji za starou belu!
nyni je problem takovy:
1)auto po nastartovani (prez noc vypojena baterie) ma pekny chod, nevynechava skoro vubec, drzi zvyseny volnobeh a s ohrivanim postupne volnobeh klesa az na spodni carku, nekolisa, nelita, pekne drzi.
2)pri pridani plynu auto najednou slysitelne nejede na vsechny valce
3)pri jizde kdyz se prida vice plynu , tak jakoby se zacne prechlastavat, zvuk se meni ale otacky temere nerostou
4)nechce jit do otacek
5) sem tam jako by se chytlo a jede chvilema na vice valcu
6)hadice od vody se mi zda dosti natlakovana na to ze se s autem jede napr jen do 2t.otacek.
7)na display to hodi chybu Nebelich vo Prufen

9)po odpojeni vahy vzduchu zadny rozdil
10) nevim kde se daji odpojit lambdy, jelikoz mam 2lambdy na kazde vetvi jednu a blizko ni je jakasik krabicka, ale nerozebiral jsem ji, jestli je tam konektor nebo neni, dale pokracuje uz jen kabel az do RJ
pred vymenou cidla otacek se laborovalo s dily z druhe 540i 6spd e39 kterou ma kamarad a ktera jede velmi pekne a to s tem ito dily:
-vaha vzduchu : zadny rozdil
-cidlo otacek na vacce : zadny rozdil
-cidlo teploty nasavaneho vzduchu : zadny rozdil
-na motore jsou vstriky z druheho motoru, ktery je mel jako nove(puvodne z vyhorene 840ky) ktere byly opticky o 100% v lepsim stavu
-cidlo polohy obou skrticich klapek (stale nejde tempomat) : bezezmeny
-vymenena cela skrtici klapka s kompletnim sanim ktere by melo mit dobrou membranu v sani
-na zkousku hozene druhe zapalovaci civky
-nema to s tim cise nic spolecneho ale je tam i nove cidlo oleje a vizka na vrtuli
-zmerena komprese a to 9,5-9,8
-nove tesneni pod hlavama - hlavy otlakovane-ventily zabrousene-hlava srovnana
nevim uz absolutne co mam delat..
napada me uz jen nechat prekontrolovat nacasovani v jinem servisu na coz ted ani nemam penize a po zkusenosti se servisy uz nikomu ani neverim a myslim ze je jedno komu to dam nebo nedam...
necham znova zmerit kompresi a sundam si asi cele sani znovu a kouknu zezhora na ventily jestli nejsou viditelne vypalene
necham nejak premerit vstriky a civky (nevite jake maji mit hodnoty?)
proste ma to zvuk a chod jakoby to hazelo jiskru v nepravou chvili
sel jsem po kabelech a vytahl z auta skoro celou igelitku kabelu ktere vedly od byvaleho LPG, konce odizolovane, prestrihane, pretrhane..
vzdy sem si uz myslel ze ot bude tim a nakonec to zase tim nebylo, uz v tom mam moc penez a zadny vysledek:(
vypada to na problem v elektrice, mechanika by mela byt dobra jelikoz ji delal mistr v oboru na ktereho by mel byt opravdu spoleh.
kdybych vedel jako to dopadne, tak koupim cel ymotor tak jako kamarad z te 840ky a mel po starostech, za ty penize bych mel uz i sekvenci lpg na nem:(