Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.08.2010 17:37
od Meda
Uz jste nekdo menil kloub, nebo co to je (cislo 16) na kardance? Dnes mi menili stredove ulozeni kardanu a po slozeni se prislo na to, ze ikdyz vule na tom kloubu neni velka (1mm), nasledky vibraci od zniceneho stredoveho ulozeni nejspis znicili kloub vic, nez jsem si myslel..
Jde mi o to, jestli se da ten kloub vymenit bez demontaze kardanky, popripade jestli se pak musi vyvazovat, kdyz je tam nastrceny (jestli je jen nastrceny?) na tisicihranu. Sundavat totiz (znovu) vyfuk ve dvou opravdu moc nejde a prace nic moc

Napsal: pon 23.08.2010 17:39
od Meda
obr
Napsal: úte 24.08.2010 00:39
od Brátn
napiš ještě aspoň o jaký auto jde
Napsal: úte 24.08.2010 03:21
od qeuin
No menil jsem ho akorat pred tydnem, ale vzhledem k tomu, ze to bylo u prilezitosti novy spojky, tak tim asi odpadla tak pulka prace.
Nebyl jsem u toho, ale puvodne kdyz jsme koukali, ze jde ten kloub do haje, tak myslim, ze musel sundat kardan i z prevodovky, aby se s tim vytocil (ale uz je to dlouho, tak si nejsem jistej).
Ja to menil spis preventivne, protoze se mi nezda, ze by se ta vule nejak projevovala, a nebo mozna to co svadim na spojku, delal ten kloub, sam nevim.
Kazdopadne je asi dobry aspon jednou za cas namazat ten kloub, protoze je dost blbe mezi vejfukama a aspon ja sem z toho mel vylitanou skoro vsechnu vazelinu.
Jinak si myslim, ze ta vymena neni, az na nutnost nejaky ty demontaze, moc narocna nebo aspon si v servisu nijak nestezovali.
Napsal: úte 24.08.2010 07:44
od Meda
obrazky mi koukam moc nejdou..
Jinak jde o e39 M5, odeslo mi po ceste na dovcu stredove lozisko tak, ze se utrhla guma kolem nej a kardanka litala sem a tam, pri nizkych kvaltech se rozechvela tak, ze mlatila do podlahy, pak auto v urcitych rychlostech vibrovalo atd. Az na ty rozjezdy jsem se s tim snazil jet mimo vibrace, ale po vcerejsi vymene loziska auto stale pri zatezi vibruje a pri prudsim rozjezdu na jednicku mlati v lozisku do podlahy..
Hardy spojka je nova, kardanovy kriz vypada v pohode, ale ten zadni kloub ma minimalne 1mm vuli a je dost mozne, ze se po tech kilometrech kulicky omlely vic, nez jsem si myslel, pak to proste pri zaberu ujede nekam na stranu a rozhodi to celou kardanku.
Jeste jeden poznatek-ve vetsich rychlostech-nad kilo-uz to nevibruje, nejspis uz se kardan toci tak rychle, ze se v tom kloubu vystredi a nehazi..
Uvazuju spravne?
Napsal: úte 24.08.2010 07:47
od Meda
obr
Napsal: úte 24.08.2010 16:39
od qeuin
Obrazek uz tu mas 4x, jen ho vidi jen cleni.
Podobnou vuli si myslim sem mel taky a urcite to nevibrovalo.
Kdyz ti mlatil kardan do podlahy, neni treba ten nejakej jetej nebo neodneslo to neco na prevodovce?
A myslim, ze vyfuk neni potreba celej sundavat, ze staci max trochu popustit dolu.
Napsal: stř 25.08.2010 07:00
od Meda
Aha, tak to budu muset asi neco zaplatit, at to sem nedavam ctyrikrat
Jinak vcera jsem mluvil se servisem a pry by to opravdu nemelo rozhodit kardanku tak, aby se na jednicku takhle moc vychylila..
Zitra snad budou mit cas zjistit co a jak, tak snad budu chytrejsi..