Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.09.2010 13:46
od Dimitri
Zdravím jedná sa o e39 540iA 12/98
Ked som prešiel do križovatky, alebo zákrut a za ňou chcel znova akcelerovať auto od spodu protestovalo,pohadali sa válce,4/6/7,keď nabralo otáčky,skoro 2000 tak auto išlo krásne vpred.
Otáčky mám podľa mnǎ strašne malé,400!Jeden krát za deň vybehnú na 600a hneť aj padnú!
Keď dobrzdujem napr.na červenú tak otáčky padnú pred zastavenim skoro na 100!ale hneť aj na 400!
Odpojil som váhu vzduchu:auto krásne ťahá od spodu,valce sa nehadajú.
Otáčky ale žiadna zmena,skorej ešte menšie,ak som ju odpojil tak sú už len na 300.
Diagnostika čistá,neukazuje ani váhu,čo mi je čudné,nakloko po odpojení ide krásne hore do otáčok.
Sviečky,filtre všetky nové,dokonca aj odvetrávanie.
Jedine čo som si všimol je že Ked idem troška agresívnejsie tak pocujem také pískanie,ako sanie.
Hľadal som dáku dieru ale nič som nenašiel.
Pokial tá váha nebola odpojená a šiel som agresívnejsie tak automat nechcel preradit 3 na 4,dlho cca 4sek. a potom tam dalo 4.Akoby tam nebol dostatočný výkon,kruťak na zaradenie 4,ak som odpojil váhu tak bez problému.
Dobre možno váha ko,ale prečo ju nevyhodila diagnostika.
Aj keď objednam druhú,čo tie otáčky?Koľko to má vlastne mať správne otáčok?
Dajú sa aj precistiť dake snimače ak napr.snimač otáčok vackovej hriadele?
Odsrobovať,vytiahnuť precistiť sprejom?
Ďakujem Vám za každu dobrú radu.

Napsal: stř 29.09.2010 15:14
od noname
Chtělo by to live data, ta váha začne někdy hlásit nesmysly (neodejde uplně) a mate tím motor, určitě bych se zaměřil na ní :wink:

Napsal: stř 29.09.2010 20:26
od Dimitri
A čo tie otáčky?
Dnes so dosiel domov,po dialnici som ho nešetril,zastavil som na kávu.Keď som po 15 minútach naštartoval tak otáčky padali až do zhasnutia,musel som mu troska viac krát popridavať,stále to padalo na 0!
Potom zrazu to zostalo na 400.
Prosím pomoc,už sa blíži asi koniec,už len čakám keď to zdochne a už nenabehne:-((((

Napsal: sob 02.10.2010 21:18
od richard540
Zdravim . Taky mam 540iA a pred lety jsme meli podobny problem, nejdriv nam diagnostika ukazala cidlo na vacce , tak jsem vymenil obe , pak jsme cistili klapku a cele sani sprejem od liquid molly a pak nam to nedalo napojili jsme to znova a najednou vaha vzduchu. Auto v malych ot. jelo normalne ale jak jsem chtel ve 12OKM/h vyrazit jak to umi jen 540iA tak by me vypraskala i parta kluku na kolobezkach :P . Sel bych po vaze luftu . richard

Napsal: úte 05.10.2010 12:10
od Dimitri
Ak má niekto benzín a chuť sa pozerať akú bude horieť 540i nech dojde!
Váha nová,auto ide krásne,ale tie otáčky sú horšie a horšie.
Čím teplejsí motor tím nižšie otáčky,nemôže to súvisieť aj z hustotou oleja?
A začínam niečo počuť od motora,niekde pred šoférom pod pel filtrom,čo tam je servo?
Take sicanie aj Ked auto stojí a volant je v klude,môže to servo pôsobiť na otáčky?