Stránka 1 z 2

Napsal: pon 18.10.2010 20:04
od jakdojinej
tak a je to tu zase... uz jsem to tu resil, ale nic jsem bohuzel nevyresil. Takze pls radu: auti vibruje/trese se/lehce jakoby vynechava na volnobeh. Nejhorsi je to chvili po studenem startu, jakmile se trosku zahreje tak se to jakz takz srovna ale vibrace jsou citit stale. V tahu je vse ok, pokud teda ovsem zrovna nechci jen nastartovat a hned vyject pak se to nepatrnou chvilku jakoby pridusuje i pod plynem a zda se ze i lehce skube. Ale staci 250 m jizdy a vse je zase v poho, pak uz se to neobjevi.
Vzdycky kdyz to za studena nakopnu tak musim chvilku pockat az vibrace ustanou a az pak vyrazit. jinak viz vyse...


predem diky za jakekoliv rady

Napsal: úte 19.10.2010 20:10
od Soptiiik
Ö jaký se jedná motor?

Napsal: úte 19.10.2010 20:36
od jakdojinej
eee sorry, nevsim jsem si ze se mi neukazuje v podpisu kde by se ukayovat mel. Je to e39 528i s 96'

Napsal: čtv 21.10.2010 13:41
od jakdojinej
nikdo nic prosim?

Napsal: pát 22.10.2010 11:04
od ludi
muže to dělat čidlo klepaní,sou tam dvě a nebo už je horší klapka-vyčistit a nechat nahrat nové adaptace...

Napsal: ned 24.10.2010 23:26
od Brátn
je to čidlo vačky, ale na to by jsi přišel sám kdyby jsi udělal diagnostiku, takže zajeď na diagnostiku ať ti to potvrdí a potom ho vyměň

Napsal: pon 25.10.2010 12:30
od Dimitri
Ale prečo len za studena?

Napsal: pon 25.10.2010 13:35
od jakdojinej
taky me prave hloda proc to dela jen za studena... na diagnostice jsem byl, ale nebylo to v baworaku, nic se nenaslo... zkusim jeste origo v BMW. Klapka cistena a vypada cajk, jak tam dostat nove adaptacni hodnoty? Da se i jinak nez pres diagnostiku? Nesrovna se to nahodou casem samo?

Napsal: pon 25.10.2010 13:54
od jakdojinej
da se k tomu senzoru vacky nejak v domacich podminkach dostat a vymenit ho? Nebo to je na rozebrani pulky hlavy, sani, klapky apod... ?

diky

Napsal: úte 26.10.2010 02:06
od Brátn
čidlo vačky 17 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ead_vanos/ je tam sice horší přístup, ale když budeš šikový, tak ti bude stačit, když sundáš jen airbox sání

hodnoty do řídící jednotky se načtou během prvních km samy po vymazání přes diagnostiku

Napsal: úte 26.10.2010 05:35
od Dimitri
Ja som bol v origo BMW na diagnostiku a nič!

Napsal: úte 26.10.2010 08:06
od jakdojinej
jeste teda zkusim zaject na diagnostiku do BMW jestli se tam ukaze to cidlo vacky a pak ho kdyztak koupim/vymenim - poreferuju jak to dopadlo. Nicmene uz mi to takhle vibruje nejakej patek a co vim tak uz se kdysi delala diagnostika v BMW a ta to cidlo nenasla, resp. byla uplne cista, tak snad, uvidime. Treba to obshluhoval nekdo kdo s tim moc neumel. 8O Zatim dik vsem za rady...

Napsal: úte 26.10.2010 18:53
od jurasis
Čidlo vačky se dá vyměnit bez demontáže sání. Je to sice na hubenou ruku ale jde to. Je třeba sundat selenoid č.3 (viz výše) a víčko olejového filtru. Navíc je pod sáním (cca v půlce) jen připojovací konektor...

Nicméně jen na tohle čidlo bych to tak 100%ně nesváděl...

Napsal: stř 27.10.2010 07:54
od jakdojinej
diky za radu, bohuzel to ze to nebude jen timhle cidlem asi potvrdila i diag. ktera se delala, nic nenasla :?

cili mi asi zbejva jen menit dil za dilem az se dostanu k zadanemu vysledku... napada jeste nekoho neco co by mohlo byt pricinou krome teda tohohle cidla vacky?

ted rano jsem to pozoroval a v tahu to vazne jde dobre i studeny, teda pokud hned za studena po nem nechci nejaky ultra vykony, pak mi prijde ze se decentne dusi, musi se rozhejbat jemnou jizdou, staci 200m a ok. Na volnobehu si to lehce vibruje i kdyz se to zahreje (novej poznatek) a je to takove nepravidelne. Prijde mi ze chvilku je vse normal pak se jakoby lehce oklepe,proste je citi takovej zaskub, jak kdyz vypadne zazeh, pak se zatrese a pak zase jde normalne. Do vyfuku to nestrili. Otacky nekolisaj (chvilkama mi ovsem prijde ze asi nevi jake volnobezne ma nastavit nebo co, nez tam ustali tech 750, dobrzdim, vyradim, stojim, nejdrive tam chvilku je cca 900 pak spadne na 600 a pak si je zvysi na 750 a jakmile si to sedne na tech 750ti uz se to nehne - stav za tepla). Nesmrdi ani benzinem, jen po ranu je-li zima je dicanko citit bohatsi smes, ale to je asi normal, kdyz je ta zima.

Lepe uz to asi nepopisu :(

nemate, nebo lepe nemel jste (tzn ze jste to vyresili :wink: ), nekdo neco podobneho?

Diky za jakoukoliv radu...

Napsal: pát 29.10.2010 17:04
od jurasis
Jsi z Prahy, zkus napsat Snejkovi, možná bude mít chuť se s tím poprat...
Nebo Ti aspoň něco vyloučí, může to být cokoliv. Často to bývá kravina, která se blbě hledá...

Napsal: pát 29.10.2010 18:20
od Beefeater-64
Zkus se podivat na podtlakovy hadice a odlucovac oleje.

Napsal: ned 31.10.2010 12:00
od jakdojinej
je fakt ze odlucovac jsem jeste do uvah nezahrnul... podivam na nej. Podtlaky jsem zkontroloval a nezda ze ze by nejakej z nich byl netesnej... Zvlastni je ze kdyz je ted ta vetsi klendra tak kdyz se startuje a motor se protoci vic kdyz naskoci, tak se ty vibrace projevuji vyrazne mene, nekdy se zda ze vubec... nejhorsi je to kdyz je venku rekneme tech 15 stupnu ceslia, to se po startu klepe nejvic. Mno nic zkusim jeste nejakej jinej servis. Nevite o nejakem dobrem v Praglu, kde by vedeli vic nez jen jak vymenit brzdove desticky?

dik

Napsal: stř 17.11.2010 12:35
od jakdojinej
nemuze to byt problem se vstrikovanim, me napada? Ze to pak blbe palí...

Napsal: stř 17.11.2010 20:50
od ludi
Ahoj ted sem řešil jedno auto a dělalo to čidlo výfukové vačky a napsala to i diagnostika v BMW

Napsal: stř 17.11.2010 21:19
od Viky
Svíce jsou na tom jak mistře?