Stránka 1 z 2
Napsal: úte 02.11.2010 13:09
od focusfans
zdravim , chci do rodiny poridit E61 ale vzhledem k tomu ze se s tim moc nenajezdí tak nevim zda je dobra volba diesel a pokud diesel tak ktery . dalsi vec je ze co hledam , se pohybuje najezd kolem 200-280000km (nedelam si iluzi o ceskych bazarech kde ma vse co je levnejsi nez v nemecku najeto do 160tkm ) tak nevim aby to nebyla kasička . manželka do ted pouziva Ford galaxy III , kde kdyz se neco rozsviti nebo je potreba neco udelat tak mam diagnostiku a vse potrebne a na BMW nemam ani sroubek takze vse by se muselo shanet nebo nechat nekde nacist a nemyslim ze by na BMW bylo neco levneho ale necham se vyvest z omylu .
proto by me zajimalo co lze od takoveho auta ocekavat - vim ze je to individualni ale presto kazda znacka ma sve mouchy (vlastni zkusenost ) tak proto se ptam , nevim co vydrzi motory , napravy , prevodovky at automat nebo manual - vetsinou jsou ty auta jezdene na dlouhe trasy , zadne taxi a pod .
Napsal: úte 02.11.2010 13:55
od starML
Poradím Ti - i když je to proti značce BMW. BMW v kombíku se potom špatně prodávají, a u dieselů, zvláště při větším proběhu km, který jak jsi sám napsal. A ten není nikdy jistý. A pokud tam bude problém okolo vstřikovacího čerpadla a vstřiků, tak se ho naši západní kolegové zbavují - stane se z toho kasička. To nastává okolo 150-170 tis. km.
Pokud půjdeš do BMW v naftě, tak 525 nebo 530 u E61 jsou naprosto stejné, malý rozdíl v obsahu je v západním světě velký rozdíl v ceně pojištění, a proto se 525d dělá. Výkonově je BMW pochopitelně výše a je tam znát rozdíl mezi objemem 2 u koncernu VW nebo 3 litry u BMW. Obojí BMW motory jsou CommonRail, takže to nejlepší na trhu. Značky Ford, Seat a VW mají motory tzv. PD (jede to vodspopu pičo), takže trošku starší čerpadlo a vstřiky lacinější. Za jeden nový vstřik u BMW dáš 10tis, za repasovaný 6,5-8tis., podle štěstí.
Ford GALAXY, Seat ALHAMBRA a VW SHARAN jsou koncernová auta a k témuž koncernu patří i ŠKODA, takže některé důležité díly jsou naprosto identické a u nás na trhu snadno dostupné. Takže pokud neklekne GALAXY, nech si ho - zatím.
Vím, o čem píšu, viz. můj nick.
Napsal: úte 02.11.2010 16:43
od focusfans
ahoj diky za reakci , mame nove galaxy takze to nema s koncernem nic spolecneho . motor je tam peugeot , a zatim 40000km bez problemu . mam z toho trochu taky strach ale tezko se to vysvetluje drahe polovicce .
Napsal: úte 02.11.2010 20:42
od RuDoSh
starML píše:Poradím Ti - i když je to proti značce BMW. BMW v kombíku se potom špatně prodávají, a u dieselů, zvláště při větším proběhu km, který jak jsi sám napsal. A ten není nikdy jistý. A pokud tam bude problém okolo vstřikovacího čerpadla a vstřiků, tak se ho naši západní kolegové zbavují - stane se z toho kasička. To nastává okolo 150-170 tis. km.
s takovou jistotou bych to netvrdil.... ale na kratsi trasy urcite nebude spatna volba 525i nebo 530i..... do 10l se s tim da jezdit vklidu.... automat/manual podle toho co mas radsi, ale hlavne bych vybiral podle stavu a vybavy auta...
Napsal: úte 02.11.2010 21:06
od Dlugy
starML píše: BMW v kombíku se potom špatně prodávají,
Neviem no.....
poslednú dobu sú kombajny (všeobecne) hodne v móde

Napsal: úte 02.11.2010 23:22
od Fantucci
také v kombiku nevidím problém
Napsal: stř 03.11.2010 08:07
od focusfans
tak asi padla volba na 525d 2004 s 230000km , zitra bude doma (pokud vse klapne ) . vzhledem k tomu ze nejlevnejsi benzin je o cca 4000euro drazsi (a tim padem uz nedostupny ) tak doufam ze toho nebudu litovat .
je to nemecke auto zadny reimport (italie spanelsko apod ) kolem 200t posledni servis , xenony , parkovaky , sibr , kuze (tu bych nemusel ) automat .
sice jsem se o zavadach moc nedozvedel ale jeste kdyz by nekdo vedel o Mpaketu za rozumny peniz tak se muze ozvat . ( jeste ze tohle necte manzelka protoze bych zase dostal .... ) posledni ulet dopadl takto .
http://www.ford-focus.cz/forum/download/file.php?id=40666&mode=view
Napsal: stř 03.11.2010 09:00
od Hanz
r.04 je prvni serie=vsechny mozne chyby, 200tis+ km jen se servisem v Bmw a po 1. majiteli a za dobrou cenu, jinak bych do toho fakt nesel... osobne bych do e61 uz nesel, na me to ma moc much oproti e39...
Napsal: stř 03.11.2010 09:37
od Marda
No, ja bych tedy E60 nekupoval bez zname historie, je to hodne risk, hlavne u diesela. S takovym najezdem uz mohou byt problemy s motorem, ale je to o chovani predchozich majitelu. Ja kupoval sice ojetinu r.2003 (takze jeden z prvnich), ale od BMW. Predem mne vyjeli veskery servis a opravy a nebylo toho malo - vse u BMW. Na to, ze pri koupi melo auto najeto 220tis km, je v neuveritelnem stavu s takrka max vybavou. Zajimave, ze tech oprav a vymen bylo spousta (cepy, ramena, rizeni,.....), ale vubec nic na motoru! Je to 530i...
Snad jsi koupil dobre, hodne km bez problemu preji.
Napsal: stř 03.11.2010 12:07
od focusfans
Hanz píše:r.04 je prvni serie=vsechny mozne chyby, 200tis+ km jen se servisem v Bmw a po 1. majiteli a za dobrou cenu, jinak bych do toho fakt nesel... osobne bych do e61 uz nesel, na me to ma moc much oproti e39...
prvni majitel by to mel byt , servisovane taky a cena cca 235000kc
Napsal: stř 03.11.2010 14:34
od Marda
Tak to je tedy hodne dobra cena, pak mas rezervu i na pripadne problemy

Napsal: stř 03.11.2010 19:37
od Filozof
focusfans píše:Hanz píše:r.04 je prvni serie=vsechny mozne chyby, 200tis+ km jen se servisem v Bmw a po 1. majiteli a za dobrou cenu, jinak bych do toho fakt nesel... osobne bych do e61 uz nesel, na me to ma moc much oproti e39...
prvni majitel by to mel byt , servisovane taky a cena cca 235000kc
dobrá cena ale povez mi co to má za výbavu ?
Docela by mě to zajimalo protože po ČR jezdí dost 5er E60/61 ale jsou to holoty v základu. Tudiž nic moc ...
JE to obrovskej rozdíl pokud jsi v 5ce holotě nebo slušně vybavené či skoro plná palba - defakto jiné auto.
Napsal: stř 03.11.2010 23:17
od focusfans
nevim co je v zakladu a co priplatek ale ma to xenony , PDC , navi , kuzi , vytapene sedaky , origo zaves , sklenenou strechu , tempomat , ESP , ABS ,zatmavovaci zrcatko , asi dešták , palubak , alu .
Napsal: čtv 04.11.2010 22:22
od Eks
Mám E39 3l.D Kombajn v automatu najezd cca 160kkm z roku 03. Teď jsem dělal 6x klapky na sběrném potrubí sání. Tři už pouštěly tlak a jedna byla vlhká

. Náhradní díl od BMW není klapka, ale mění celé sání za cca 12kKč. To se mi nechtělo dát a tak přišla hodinářská práce se šroubky M2x3mm na škrtících klapkách a při které jsem měnil simerinky (4x11x6mm) které vedou jednu stranu škrtících klapek. Ty staré simerinky byly volné a pouštěly přetlak s olejem který špinil motor. Sranda za 350Kč v mém případě a půlden práce. Další, měnil jsem oba drážkové řemeny. Všechny kladky jsou na můj vkus hodně volné, ale ještě jsem je rozebral a doplnil vazelínou tak snad vydrží. Kromě jedné napínací kladky, protože demontáž byla problematická. Nevěděl jsem jak na to a tak jsem se na ní vykašlal. Začíná mi prolínat olej na pravé straně serořízení a je lehce zaolejovaná pravá horní strana čela motoru a to nevím z čeho to je. Ber to tak, že já jsem hrozný puntičkář a auto musí být ve stavu originálu. I lehké poprášení olejem mě nenechá v klidu. Já osobně bych raději připlatil a koupil si auto s nájezdem do 100kkm. I přes to já bych preferoval raději 50-75kkm. Vím, cena je v tomto případě někde jinde, ale? Sám sháním 535d v kombi a nedaří se mi najít poměr/cena/najeté km. E39 jsem kupoval s nájezdem 85kkm.
Šťastnou ruku při výběru
Zdeněk
Napsal: pát 05.11.2010 00:56
od focusfans
tak uz je doma , akorat jsem zjistil ze nam majitel nedal navi CD , proto se chci zeptat jestli lze prepalene nebo jen origo a dale nejak se mi nedari sparovat telefon s BT .
Napsal: pát 05.11.2010 09:21
od Eks
Blahopřeji a hodně km bez nehod a poruch.
Zdeněk
Napsal: pát 05.11.2010 12:50
od Filozof
Eks píše:Mám E39 3l.D Kombajn v automatu najezd cca 160kkm z roku 03. Teď jsem dělal 6x klapky na sběrném potrubí sání. Tři už pouštěly tlak a jedna byla vlhká

. Náhradní díl od BMW není klapka, ale mění celé sání za cca 12kKč. To se mi nechtělo dát a tak přišla hodinářská práce se šroubky M2x3mm na škrtících klapkách a při které jsem měnil simerinky (4x11x6mm) které vedou jednu stranu škrtících klapek. Ty staré simerinky byly volné a pouštěly přetlak s olejem který špinil motor. Sranda za 350Kč v mém případě a půlden práce. Další, měnil jsem oba drážkové řemeny. Všechny kladky jsou na můj vkus hodně volné, ale ještě jsem je rozebral a doplnil vazelínou tak snad vydrží. Kromě jedné napínací kladky, protože demontáž byla problematická. Nevěděl jsem jak na to a tak jsem se na ní vykašlal. Začíná mi prolínat olej na pravé straně serořízení a je lehce zaolejovaná pravá horní strana čela motoru a to nevím z čeho to je. Ber to tak, že já jsem hrozný puntičkář a auto musí být ve stavu originálu. I lehké poprášení olejem mě nenechá v klidu. Já osobně bych raději připlatil a koupil si auto s nájezdem do 100kkm. I přes to já bych preferoval raději 50-75kkm. Vím, cena je v tomto případě někde jinde, ale? Sám sháním 535d v kombi a nedaří se mi najít poměr/cena/najeté km. E39 jsem kupoval s nájezdem 85kkm.
Šťastnou ruku při výběru
Zdeněk
Muj názor je ten že pokud koupíš auto v DE nebo IT a má najeto klidně 200-300tisic a měl ho jeden majitel tak je v naprostém pořádku. Ty silnice jsou rovné a motor pokud nebyl nijak v zápřahu tak musí vydržet mraky km.
Rodinný známý má 5ku E60 535d je to němec a má najeto 380tis. km.
S motorem ješte nic nedělal a ani vstřiky neměnil nic. Jezdí po cele evrope. DE - FR - IT a vyjimečně ČR.
Asi to bude nejen pěknejma silnicema, ale taky kvalitním palivem co do toho leje a slušným zacházením. A dobrým servisem co se týče spotřebních věcí. Všiml jsem si že nikdy nejede pilu a vždy nechá motor cca minutu vydejchat po příjezdu.
Když sedneš do auta řekl bys že má najeto 50tis.
Zkus vybírat v cizině auta po prvním majiteli pokud chceš tip top auto.
Muj nazor je takovej, že když budu brát třeba drahou naftu od VERVY tak by to auto mělo taky vydržet. Co se týče turba tam je to prostě spotřební věc, která jednou odejde akorát u každého auta v jiných km. U někoho ve 120tis. a jinde ve 400tis. km
Přeji dobrý výběr 535d je stihačka, ale chce to i slušné zacházení není to blbuvzdorný benzín.
PS: počítej ty km co chceš (50-70tis) + to auto ve výbavě bude pěkně drahé, někde kolem 25-35tis EUR ale už FACELIFT rok 2007
Určitě vyber s lepší výbavou sedačky komfort lámací s dofukováním nemají chybu oproti obyč. a panoramatická střecha a BIXENON s natáčením do zatáčky je taky užasná věc.

Napsal: pát 05.11.2010 19:02
od focusfans
poradi nejaky elektrikar , nejde jedno svetlo parkovacka , nasel jsem pojistky v kastliku a pak v kufru ale nikde pojistky na parkovacky , nebo svetla . tak bych se chtel zeptat kde to je schovane . meril jsem proud na vstupu do svetla a tam neni takze to je nekde na ceste .
Napsal: pát 05.11.2010 21:18
od jardak
Napsal: sob 06.11.2010 11:07
od fik001
Ahoj.Mám E61 535d včetně Mpaketu.Kupovali jsme to před dvěma lety v CZ,dovoz z DE ale se serviskou nalitáno140000 auto jako nový.První majitel a asi se k tomu choval velice slušně.Teď mám najeto 180000Km a zatím žádný problém(větší)nebyl.Jen destičky,filtry,a pod.Tak ať se Ti dobře jezdí.Opravdu je to SVEZENÍ.Prolezl jsem pár značek MB počínaje(taky dost dobrý a hlavně držák,ještě s ním jezdí žena a nechce jiný)po VW a Ford.A svezení je v BMW nejlepší.Jednou mi někdo říkal:Zatáčky se dají projíždět třemi způsoby:pomalu-rychle a vozy BMW.Je to dávno a v té době jsem ani nesnil že to jednou zažiju na vlastní kůži.