Stránka 1 z 1

Napsal: pon 29.11.2010 16:59
od cabatomas
Zdary,tak sem zjistil,že dlouhým podržením odemikání dálky na klíčy stáhne všechny okna a naopak dlouhým stiskem zamykání je zase zavřu.Má klíč ještě nějáký takový finty? :D

Napsal: pon 29.11.2010 17:05
od oukej
pokud máš hydrauliku otevírání kufru, tak přidržením tlačítka na odemčení kufru by se měl otevřít... tedy doufám, že to mají i E39 :D

Napsal: pon 29.11.2010 19:36
od Huska
finta je třeba taková: že auto se naprogramuje na různý funkce (selektivní zamykání/odemykání, zamykání po rozjezdu, svícení po zamčení (ted si nevzpomenu na přesný název), nastavení el. sedaček, zrcátek, volantu, atd..
Vše se ukádá do klíče, takže různé nastavení je pro různé uživatele (např.: manželce mohou vyhovovat jiné funkce).

Většina závisí na výbavě auta

Napsal: úte 14.12.2010 11:36
od ManDark
Ahoj je niekde navod ako sa to da nastavit taketo veci, mam Memory Packet a nejak neviem ako nastavit spatne zrkadlo pri zaradenej spiatocke, ono sa naklopi za zadne koleso ale ja mam inac sedacku ako predchadzajuci majitel.

Dakujem.

Napsal: úte 14.12.2010 11:43
od soukupadam
Mě se při dlouhým podržení tlačítka stáhnou nebo vytáhnou okna jenom někdy a třeba jenom do půlky. Nevíte co s tim? dík

Napsal: úte 14.12.2010 12:23
od Velvetek
Huska píše:finta je třeba taková: že auto se naprogramuje na různý funkce (selektivní zamykání/odemykání, zamykání po rozjezdu, svícení po zamčení (ted si nevzpomenu na přesný název), nastavení el. sedaček, zrcátek, volantu, atd..
Vše se ukádá do klíče, takže různé nastavení je pro různé uživatele (např.: manželce mohou vyhovovat jiné funkce).

Většina závisí na výbavě auta


to zamykání jde u každé e39? Před diagnostiku případně?

Napsal: stř 15.12.2010 09:48
od Birkoff
soukupadam píše:Mě se při dlouhým podržení tlačítka stáhnou nebo vytáhnou okna jenom někdy a třeba jenom do půlky. Nevíte co s tim? dík


To je normální, pokud dojde k přerušení (z nějakého důvodu) informace o otevírání/zavírání. Tlačítka, baterie v klíči, rušení rádia, překážka.

Napsal: pon 17.01.2011 22:21
od kim
Mám 530D E39 /2003 a potřeboval bych jasnou odpověď na tento problém:
klíč kde mi nejde dálka je k ničemu nebo se mi opět nabije při dlouhodobém používání?
pozn. mám nový klíč po fac.tedy bez baterie

Díky 8)

Napsal: pon 17.01.2011 22:25
od HonzaK
můžeš ho zkusit znovu spárovat a pokud nepůjde ani po tom, tak jen jako náhradní při ztrátě apod.
Sice tu někdo psal že ro jde nějak rozříznout a že tam je nějaká snad napájená baterka, ale rozhodně to není nic uživatelsky snadného. Normálním způsobem tam baterka měnit nejde

Napsal: pon 17.01.2011 22:31
od kim
HonzaK píše:můžeš ho zkusit znovu spárovat a pokud nepůjde ani po tom, tak jen jako náhradní při ztrátě apod.
Sice tu někdo psal že ro jde nějak rozříznout a že tam je nějaká snad napájená baterka, ale rozhodně to není nic uživatelsky snadného. Normálním způsobem tam baterka měnit nejde

Spárovat nejde nemá nergii ke komunikaci, zatím mám funkční druhý a potom tedy jedině BMW cca 4500,-Kč :roll:

Napsal: úte 18.01.2011 01:41
od Fx
Dá se v něm ta baterka vyměnit, stojí asi stovku... nebo se správnými packami asi 400. Ta za stovku se dá upravit, ta za 400 (levněji jsem ji nikde neviděl) sedí stopro.

Napsal: úte 18.01.2011 02:21
od HonzaK
a máš nějaký návod jak ten klíč co nejméně destruktivně rozloupnout a co obnáší pak ta výměna baterie? A typ té baterky za kilo a za 4?
Mám pocit že mě v mojem klíči taky jde pomalu do kopru.
A jak to vypadá po slepení zpět?

Napsal: úte 18.01.2011 02:54
od Fx
Klíč je lepený, takže asi nejlépe lámacím nožíkem. Baterie je typ VL2020 od Panasonicu, ovšem trochu atyp oproti tomu, co je k dostání v prodejní síti. Zkus hledat VL2020-1HF. Je na ní potřeba úprava kvůli úhlu pacek (180 vs cca 90 stupnu v klici).

Právě jsem se koukl k tomu prodejci za 400 a je to ta samá jako za stovku... Ještě se dá použít LIR2016 se správným úhlem pacek.

Složení potom lepením nebo přepouzdřením do rozebiratelného diamantu.

Napsal: čtv 20.01.2011 08:00
od Achilles_Warrior
Ahoj. Tady je cely navod jak rozebrat klicek, jak tam vymenit baterku a jak ho zase sparovat (jsou tam tri navody na sparovani): http://www.youtube.com/watch?v=lGrxuUrnYSI

Kazdopadne pozor, ta baterka co se tady prodava je lehce jinaci nez ta v tom videu a ta v tom klicku, respektive je stejna, jen jsou na ni pro ten klicek nevhodne priletovany packy, já jsem si dovezl z nemecka v cervenci 2009 e39. Mam k ni dva klicky (jsou to uz ty diamantove), na jednom nefungovalo DO uz v Nemecku, druhy v pohode a z niceho nic mi prestal fungovat na konci roku 2009. Cely rok 2010 jsem tedy DO nepouzival a na konci roku jsem objevil jak otevrit ten klic a vymenit baterku a nasledne sparovat (viz link vyse). Coz jsem udelal. klic fungoval a ja byl rad. Jenze, po dvou dnech opet konec, takze jsem ho rozebral znovu abych se podival co se stalo a: na te nove baterce byly takove "packy", ktere v navodu ve videu nebyly, tak jsem je odstranil, byly tam priletovane, jenze pri odstraneni se na mistech letovani objevili dve dirky (z kazde strany baterky dve) a kdyz jsem ten klicek otevrel tak na tech kontaktech byl ten klicek mokry, nikde jinde ve vnitr ne jen na tech kontaktech, vse jsem dukladne utrel a nechal vyschnout, presto mi klic nefunguje (zkousel jsem s novou baterkou, ale tentokrat jsem neulomil ty "packy"... Ovsem DO nefunguje dal? Klic jinak normalne funguje, jen je to nestastne DO... Takze to pisu, aby to nenapdalo jeste nekoho :-)