Stránka 1 z 1
Napsal: pát 03.12.2010 13:52
od Konaa
Zdravim Báwkaře.Každé ráno když chci nastartovat ted v zime,tak musim tocit cca 30sekund než auto chytí.A pak už chytá normálne.Nevim,jak je to tu ze žhavenim ukaztel to žádný nema nebo nevim..díky za vase názory
Napsal: pát 03.12.2010 13:59
od Ivan530d
Auto žhaví když je studený a venkovní teplota je pod 3stupně. Na displayi se rozsvítí Pre-Heating (nebo ekvivalent v jazyku MID). Jestli nežhaví tak to je špatně, jestli žhaví a špatně startuje tak žhavítka... Nejpravděpodobnější je tohle, pak jsou i další možnosti...
Napsal: pát 03.12.2010 14:07
od Dettektorr
No musíš otočit klíčkem do polohy 2 a počkat až se rozsvítí nápsi, chvilku to trvá není to hned.
Napsal: pát 03.12.2010 19:37
od Konaa
Jo jo už jsem si vsimnul Preating se tam píše to pak zhasne a pak mam startovat teda?Chytlo to líp,ale neni to ono furt asi nejaka žhavička?
Napsal: pát 03.12.2010 19:52
od mivo
Asi niektore zhavice nemas funkcne. Menil si ich uz niekedy ? Predpokladam, ze nie. Kolko mas najazdenych km ? Zhavice by sa mali pravidelne menit - ako u benzinu sviecky. Tam tiez netreba cakat, az budu problemy. U zhavicov je ale dlhsi interval vymeny ako u sviecok. Ak budes dodrzovat pokyny vyrobcu a menit ich, ako doporucuje, nebudes mat problem so startovanim. Mnohi si myslia, ze zhavice su nafurt, ale to je omyl. Myslim, ale nie som si isty, ze sa maju menit pri kazdej druhej inspekcii II - to by malo byt 80 000 km.
Oni aj zhavice aj sviecy po najazdeni vyrobcom udanych kilometrov mozu byt este v pohode funkcne. Preto sa menia, az ked nastane problem...
Niekto na to nema penizky a niekto nevie, ze to ma byt tak. Ale to nie je dolezite. Podstatne je, ze ich treba pravidelne menit...
Napsal: sob 04.12.2010 00:35
od Konaa
Mám najeto 244tis a jeste jsem je nemenil co auto mám.Tak je možné že budou K.o
Napsal: sob 04.12.2010 16:28
od airbone
treeba to supnut na diag a zistit v akom stave su zhavice a ci niesu niektore v prdeli.
Napsal: sob 04.12.2010 16:53
od Tompo
žhavičema samo začít, ale pak v těchto mrazech může být i problém s naftou... Já mám žhaviče nové a teď jak bylo -22C, tak to bylo tak tak... nalil jsem 1litr benzínu na nádrž je klid, ale je to staré TDS...
Napsal: sob 04.12.2010 17:00
od cmelak
Jak máš silnou baterku? Kolik máš litrů nafty v nádrži? Může být taky špatný podávací čerpadlo. Ano žhavičkama bych začal jako první potom bych zkusil taky natankovat lepší naftu.
Napsal: sob 04.12.2010 17:00
od matal
Samozřejmě to může být i naftou, proti zamrzání nafty postačuje na nádrž natankovat normální benzín cca 4-5L, jinak výměna žhavicích svíček..

Napsal: sob 04.12.2010 18:14
od Konaa
Myslím si ,že je to žhavičkama protože dvakrát nažhavim a auto jde na otočení v -20 dneska.
Napsal: sob 04.12.2010 18:51
od Vlasta
matal píše:Samozřejmě to může být i naftou, proti zamrzání nafty postačuje na nádrž natankovat normální benzín cca 4-5L, jinak výměna žhavicích svíček..

S benzínem do Common Railu bych byl hodně opatrnej
Napsal: sob 04.12.2010 19:48
od Tompo
tak, tak, proto jsem psal, že to leju do TDSa