Stránka 1 z 2

Napsal: sob 04.12.2010 20:43
od HIDEN
Zdar chlapi vím že se to pořád řeší a že sem měl prvně hledat.Jenže našel jsem jen problémy s teplými starty.Akorát že já mám teplé starty uplně na drc ale za to studené sou opravdu hrozné točím třeba 10 sekund a pak to docela silně zakouří (až chytne) Nevíte někdo?

Napsal: sob 04.12.2010 21:49
od Tompo
a poté co chytne, tak se ještě chvilku jakoby "hádá"? pokud ano, tak žhaviče KO, vyměnit co nejdříve, pokud máš žhaviče OK, bude problém s naftou... Taky jsem to řešil před pár dny, do TDSa se nemusíš bát dát klidně 2l benzínu na nádrž :idea:

Napsal: sob 04.12.2010 22:09
od Ditr
Tompo píše:a poté co chytne, tak se ještě chvilku jakoby "hádá"? pokud ano, tak žhaviče KO, vyměnit co nejdříve, pokud máš žhaviče OK, bude problém s naftou... Taky jsem to řešil před pár dny, do TDSa se nemusíš bát dát klidně 2l benzínu na nádrž :idea:


to ne chytne to pěkně ale dlouho to točí nza tepla ted když je mínus tak to ráno brnkne hned ale jak se zahřeje tak to chytá déle ale chytne to v pohodě

Napsal: ned 05.12.2010 10:48
od HIDEN
Právě že nehádá, za tepla jak jsem už psal není jedinej problém nastartuje během sekundy.A spíš sem slyšel že je možný že se to zavzdušnuje.

Napsal: ned 05.12.2010 15:57
od Tompo
Pokud Ti to začalo zlobit až teď, v těch mrazech, tak to bude naftou, řešil jsem to taky, dal jsem na plnou nádrž 2l benzínu a je to OK!!!

Napsal: ned 05.12.2010 17:34
od HIDEN
Ne ne zlobí to dýl jen v těch mrazech je to horší.

Napsal: ned 05.12.2010 19:18
od bibikuba
mám taky TDS a dávám tam celej rok aditiva..Pokud máš dobré žhav.svíčky tak to musí chytnout studené na drc..Mě to chytá normálně i v těhle mrazech na jedno nažhavení,motor běží pravidelně jen to je ve vyšších otáčkách cca 1 100 a pak jak se to zahřívá padají pozvolna až na 850 otáček.Takhle to asi má fungovat ale jsem si všimnul že když to natočím tak to tak minutu kouří černě asi jak to nažhavilo a pak se to srovná a jde jen pára..

Napsal: ned 05.12.2010 21:05
od Tompo
Taky moc záleží kde a co tankuješ, já to mám ověřené, jelikož jsme do tří aut tankovali stejně a všechny tři v -22C nejely... stačilo zatlačit do tepla na hodku a blafly

Napsal: pon 06.12.2010 14:54
od DDT
Ahoj, kamarád má nyní problém jiného typu. Strčí klíč do zapalování a ten se volně protočí. Někdy naskočí budíky, ale aby mohl nastartovat to se mu nepovede. Neřešil to někdy někdo? Jedná se o E39rv98kombi TDS.

Díky

Napsal: pon 06.12.2010 16:42
od citron
Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J

Napsal: pon 06.12.2010 18:45
od Fipo
citron píše:Teď jsem řešil ten samý problém na svý E34. Byly špatný dvě žhavící svíčky, který jsem vyměnil a bylo hned po problému a auto chytá opět na otočení. Předtím jsem musel startovat tak 6x až 7x než motor chytil a když chytil tak běžel pravidelně, teplej pak chytal normálně. Takže vyměň svíčky a bude po problému. J


svíčky u TDS??? :roll:

Napsal: pon 06.12.2010 19:04
od HIDEN
Jejda tak žhavičku no vy strašně naděláte někteří.

Napsal: úte 07.12.2010 15:25
od radokrno
měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky

Napsal: úte 07.12.2010 17:15
od Fipo
radokrno píše:měl bych dotaz ohledně toho cvrnkání benzínu do nafty...nějakej rozumnej poměr...a zda-li to může škodit i v minimálním množství.
dále mne zajímá proč to po týdnu stání ,,s čistou naftou(neředěnou 98 naturalem) v suchu ,ale v -10 po startu mělo zvuk právě tý multikáry...
po nařadění 98 naturalem,po týdnu nastartuje a zvuk motoru normální..měl bych změnit benzínku?
vstřiky mám nový.díky


poměr v podstatě tak litr benzínu na 30-40 litrů nafty, ale stačí to jen když je opravdu tuhá zima....jde o to, že benzín zamrzá později (respektive při nižší teplotě) než nafta a také, pokud se nepletu má menší hustotu, proto v zimě u starých dieslových aut pomáhá. U nových už by se to používat nemělo, navíc většina moderních dieslů už má tzv. předehřev nafty....takže se to řešit nemusí

Napsal: stř 08.12.2010 01:07
od bibikuba
Poměr je tuším max. 6 procent benzínu na nádrž nafty.Já to řeším u TDS tak že dávám aditiva při každém tankování i v létě a myslím že to je lepší hlavně pro mazání čerpadla..

Napsal: stř 08.12.2010 11:40
od radokrno
aditiva?která a jak to tam leješ,normálně přes nějakej trychtýř s trubicí?k vůli tý klapce.která ty aditiva tedy doporučuješ?a je to lepší než-li ředění benzínem,nebo je to v podstatě jedno?

Napsal: stř 08.12.2010 12:18
od oldaf
bibikuba píše:Poměr je tuším max. 6 procent benzínu na nádrž nafty.Já to řeším u TDS tak že dávám aditiva při každém tankování i v létě a myslím že to je lepší hlavně pro mazání čerpadla..

Poměr je u TDS až 30% benzinu do nafty.

Napsal: stř 08.12.2010 15:35
od bibikuba
Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.

Napsal: stř 08.12.2010 15:38
od bibikuba
Ps..Když to tam leješ pomalu nálevkou tak to přes tu klapku normálně proteče :wink: A samozřejmě se to leje před tankováním,pak se to lepší promíchá :lol:

Napsal: stř 08.12.2010 16:18
od oldaf
bibikuba píše:Nechci se hádat ale já vím že doporučená dávka je cca 6procent.A z vlasní zkušenosti když mi přítelkyně natankovala do TDS kde bylo 40 litrů nafty 15 litrů naturalu tak auto po nastartování běhalo jak traktor takže myslím že to je moc..Myslím že benzín je moc suchej a není to dobré pro čerpadlo,raději dávám aditiva ale je to můj názor..Jinak já dávám Castrol TDA-mají ho v Elitu nebo Vif Super Diesel Aditiv-dle nějaké recenze toto nejlepší aditivum,dávkování je přesně popsané a leju to tam nálevkou při každém tankování.

I v uživatelské příručce k tds e39 je napsáno že v zimních měsících je možné přidat až 30% benzinu , u vw to je to samé. A mercedes udával až 50% benzinu. Motor je na to pak klapavej a je to lenivější.