Stránka 1 z 1

Napsal: pon 13.12.2010 00:15
od phitr
Mohl by někdo poradit, v kterých místech hledat špatný kontakt na servu? Začínalo to tím, že jsem jednou za čas nastartoval a nešel posilovač, tak jsem to chcípnul, nastartoval znovu a vše ok. Ale teď už jezdím bez posilovače a je to otrava. Nejlépe nějakou fotku, kde zhruba bych měl hledat.. Děkuju

Napsal: pon 13.12.2010 08:41
od Birkoff
Tak předně napiš motorizaci, páč V8 to má jinak než R6.

Napsal: úte 14.12.2010 20:47
od phitr
To mě nějak nedocvaklo :-) Je to 3,0l v automatu, (2926ccm šetiválec)

Napsal: úte 14.12.2010 21:24
od libovka
Může to bejt jen softwerová záležitost.Mě to dělala X5 a stačilo smáznou chybu.Stačí aby byl nakopnutej grundmodul.

Napsal: úte 14.12.2010 22:13
od phitr
To je i dost možny, protoze jsem mel blbej dotek na plusu na baterce a hodnekrat se mi vynulovaly kilometry, cas atd.. Porad jsem to odkladal kvuli zime. No a kdyz jsem to dal dohromady, tak mi radio hralo temer na maximum hlasitosti a neslo to ovladat. pomohlo vyndani a zandani pojistky :-)
Tenhle problem odstranim jak? Pichnutim na diagnostiku?

Napsal: čtv 16.12.2010 15:40
od Peasy
Do ted jsem to s tou pojistkou delal taky kvuli servu, ale ted už mi to nepomáhá a nevím proč ale mám takovej pocit že je to tou zimou!!! :(

Napsal: pát 17.12.2010 09:12
od phitr
Možná hloupej dotaz :-) Pojistka na servotronic je vzadu nad baterkou nebo je nekde schovana? Koukal jsem totiz, ze pojistek tam mam jen "pár" na to, kolik ma tohle auto elektroniky.

Napsal: pát 17.12.2010 11:22
od Snejk
servotronic pojistku nema... ovlada ho general modul... primo natvrdo z nej... pojistku maj spolecnou... teda general modul jich ma nekolik... pokud ti nepomuze vyndat baterku tak diagnostika...

Napsal: pát 17.12.2010 20:29
od phitr
noo, baterku jsem ted menil za novou, stara byla K.O. Najde se nekdo pobliz (ca. 50km) kolem Ústí n. L. s diagnostikou? A rozumnou cenou? :-D :-D