Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.12.2010 00:15
od phitr
Mohl by někdo poradit, v kterých místech hledat špatný kontakt na servu? Začínalo to tím, že jsem jednou za čas nastartoval a nešel posilovač, tak jsem to chcípnul, nastartoval znovu a vše ok. Ale teď už jezdím bez posilovače a je to otrava. Nejlépe nějakou fotku, kde zhruba bych měl hledat.. Děkuju
Napsal: pon 13.12.2010 08:41
od Birkoff
Tak předně napiš motorizaci, páč V8 to má jinak než R6.
Napsal: úte 14.12.2010 20:47
od phitr
To mě nějak nedocvaklo

Je to 3,0l v automatu, (2926ccm šetiválec)
Napsal: úte 14.12.2010 21:24
od libovka
Může to bejt jen softwerová záležitost.Mě to dělala X5 a stačilo smáznou chybu.Stačí aby byl nakopnutej grundmodul.
Napsal: úte 14.12.2010 22:13
od phitr
To je i dost možny, protoze jsem mel blbej dotek na plusu na baterce a hodnekrat se mi vynulovaly kilometry, cas atd.. Porad jsem to odkladal kvuli zime. No a kdyz jsem to dal dohromady, tak mi radio hralo temer na maximum hlasitosti a neslo to ovladat. pomohlo vyndani a zandani pojistky
Tenhle problem odstranim jak? Pichnutim na diagnostiku?
Napsal: čtv 16.12.2010 15:40
od Peasy
Do ted jsem to s tou pojistkou delal taky kvuli servu, ale ted už mi to nepomáhá a nevím proč ale mám takovej pocit že je to tou zimou!!!

Napsal: pát 17.12.2010 09:12
od phitr
Možná hloupej dotaz

Pojistka na servotronic je vzadu nad baterkou nebo je nekde schovana? Koukal jsem totiz, ze pojistek tam mam jen "pár" na to, kolik ma tohle auto elektroniky.
Napsal: pát 17.12.2010 11:22
od Snejk
servotronic pojistku nema... ovlada ho general modul... primo natvrdo z nej... pojistku maj spolecnou... teda general modul jich ma nekolik... pokud ti nepomuze vyndat baterku tak diagnostika...
Napsal: pát 17.12.2010 20:29
od phitr
noo, baterku jsem ted menil za novou, stara byla K.O. Najde se nekdo pobliz (ca. 50km) kolem Ústí n. L. s diagnostikou? A rozumnou cenou?
