Stránka 1 z 1
Napsal: ned 26.12.2010 21:06
od Dejvak
Ahoj všem, mám dotaz.
Dnes jsem kontroloval na me e39, 528i olej, na víčku oleje byla emulze jako když se dostává voda do oleje.
Všiml jsem si toho dnes poprvé, nikdy tam emulze ještě nebyla (auto mám cca.2roky= 2 výměny oleje po cca.12000km)
Voda je v expanzce stále na stejné úrovni.
Mohlo by to být způsobeno tím, že poslední 3 měsíce jezdím spíše krátké trasy (7km do práce), a ted v zimě se motor sotva ohřeje a hned jej zase zhasínám?? Že by se v něm více srážela vhkost??
Díky za odpovědi
Napsal: ned 26.12.2010 21:18
od Marda
Může to tím být, už se to někde řešilo

Napsal: ned 26.12.2010 22:28
od dave155
súíš je to vlhkostí a tím že jezdíš většinou kraťasy. pokud voda neubyva neni co řešit.
Napsal: ned 26.12.2010 22:48
od all
ano, chce to motor pěkně prohřát a potom odevřít víčko od oleje, taky jsem to měl u auta když jsem ho jen startoval a popojížděl, jen jsem pak ten olej projistotu vyměnil

Napsal: pon 27.12.2010 02:52
od davcer
jo jo, to mam taky po kratkejch trasach. mam sice 330i ale pry 328 dela to samy. Nekdy tam mam skoro az bahynko - vypada to tak, a nekdy trochu do zluta. A mechanik mi povidal ze dokonce zazil, ze otevrel vicko oleje a tam byla velka kostka ledu. Maj to tam trochu spatne resene, a dochazi ke styku tepla a studena a kondenzuje se... Pokud voda nemizi, neresil bych...
Napsal: pon 27.12.2010 15:55
od cmelak
Taky můžu potvrdit, je to tím, že jezdíš krátký trasy.
Napsal: pon 27.12.2010 22:24
od aristoloser
v případě že mi v 523 mizí voda cca 1dl na 100 km,a jezdím taky krátký trasy,výkon stejný ,zvuk stejný,mírný ůbytek oleje,topení ok ?a šlem je tam od začátku zimy?těsnění asi,že?.
Napsal: úte 28.12.2010 02:27
od davcer
Nejsem nejak znaly, ale pokud se ztraci i voda, tak by to mohlo vypadat na tesneni. Me to zere jen olej, a pokud zere litr vody na sto, to uz je divne..
Napsal: úte 28.12.2010 13:02
od danulah
davcer píše:jo jo, to mam taky po kratkejch trasach. mam sice 330i ale pry 328 dela to samy. Nekdy tam mam skoro az bahynko - vypada to tak, a nekdy trochu do zluta. A mechanik mi povidal ze dokonce zazil, ze otevrel vicko oleje a tam byla velka kostka ledu. Maj to tam trochu spatne resene, a dochazi ke styku tepla a studena a kondenzuje se... Pokud voda nemizi, neresil bych...
Tohle mi přesne dela taky 3litr ale v X5 ale kdyz vicko odsroubuju trebo po 5 minutach volnobehu je tam strasny tlak,co s tim?
Napsal: úte 28.12.2010 14:14
od mira333
...ta voda tam nemusi jit z motoru nutne
Napsal: pát 25.02.2011 13:20
od 36mi323
Taky jsem si ted v zime vsimnul ze mam na vicku od oleje emulzi.. ale voda v chladici se mi nestraci (aspon sem nespozoroval) tak asi to bude taky tim že jezdím jen krátké trasy že ano? cca 10km a kolikrat jen 2km.. pokud teda neubyde voda tak to nebudu resit.. vykon, zvuk, vse je ok.. kazdopadne ted to budu trochu vic sledovat.. uz jen pro ten blby pocit:)
Napsal: pát 25.02.2011 15:08
od mari
U mý 523i to mám taky, včera jsem měnil olej a je to jak kdyby bylo víčko od hořčice. Jedu 4km do práce a večer to samý z práce. Voda se mi neztrácí tak to neřešim, otřu hadrem a nazdar.
Napsal: pát 25.02.2011 15:10
od 36mi323
mel jsem to i na tycce na kontrolu hladiny oleje:) ale jen malinko...
Napsal: pát 25.02.2011 21:47
od aristoloser
aristoloser píše:v případě že mi v 523 mizí voda cca 1dl na 100 km,a jezdím taky krátký trasy,výkon stejný ,zvuk stejný,mírný ůbytek oleje,topení ok ?a šlem je tam od začátku zimy?těsnění asi,že?.
tak nakonec těsnění pod hlavou,fouklý u 3tího válce,náklady na opravu 11000