Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 13.01.2011 16:00
od hiteck
zdravim

mam problém s ručkou,za boha nechce brzdit...pár lid miřeklo že mam špatný lanko,ale ručky normálně zabírá(cvakaj zuby).Máte někdo zkušenost?

Napsal: čtv 13.01.2011 16:15
od Raadii
Tak máš asi sjetý pakničky pro ručku nebo je to lanko volný

Napsal: čtv 13.01.2011 16:35
od Varan
Ano muze to byt paknama ,na kterych se nekdo rozjel se zatahlou ruckou ,dalsi vec to muze byt i klidne lankem muze byt trhly a nebo zrezively,v nejlepsim pripade muze byt uvolnene(tim padem staci jen dotahnout :lol: )

Napsal: čtv 13.01.2011 17:34
od hiteck
to lanko se mi nezdá protože normálně tahá,to by ručka jela úplně zvolna ne?kdyby bylo lanko přethlý nebo volný?budu se muset kouknout spíš na ty pakny,to je podle mě pravděpodobnější

Napsal: čtv 13.01.2011 18:02
od Elektro
začal bych výměnou paken, protože jsem měl to samé a i když na nich bylo materiálu dost ,byla ta brzdová hmota jakoby přeschlá.Neměla ty vlastnosti co to má mít a nebylo schopné se zadrhnout o buben.Po výměně OK.U jiného auta byl zase orezlý buben a pomohlo mi obroušení bubnu (dosedací plochy pakny) smirkem.Nejjednodušší rozebrat a uvidíš.

Napsal: čtv 13.01.2011 18:07
od hiteck
Jasný...Rozebrat,vyčistit co de a zřejmě pořídit pakny,ok.tak díky za rady

Napsal: čtv 13.01.2011 18:20
od Elektro
Osobně bych opravdu klidně ty pakny koupil, za předpokladu že si auto chceš nějakou dobu nechat.Sada paken nebyla nějak extra drahá tuším kolem 1500,- druhovýroba.Seřizování je pod tou koženkou u ručky a druhé seřizování je na bubnu skrz dírku šroubovákem.Ale to tady již bylo řešeno xkrát.

Napsal: čtv 13.01.2011 18:22
od hiteck
Jasný,no já sem tu přihlášenej teprv chviličku takže se omlouvám že sem začal řešit něco co už tu určetě mnohokrát bylo řešeno...díky za rady

Napsal: čtv 13.01.2011 18:37
od dave155
zase někdo ví a dává rady :-) nový pakny z druhovýroby za 1500,-?? hihi

1. daj se koupit kolem 500,-
2. daj se v poho i nalepit
3. většinou se jedná o nefunkční štelování ručky mechanismem v kotouči - stačí sundat kolo a sroubovákem dírou napnout pakny.. je to pohyb jako bys chtěl něco páčit (nahoru dolu). chce to výdrž, obě stejně - práce na pul hodky. Většinou s tim jde otočit, pokud ne, rozdělat promazat, popřípadě vyměnit pakny...

Napsal: čtv 13.01.2011 18:40
od Elektro
Sorry nechtěl jsem znít jako encyklopedie :oops:

jen jsem se snažil sdělit mojí zkušenost to je celý.Jestli se tě to dotklo tak se omlouvám.

EDIT : Oprava neomlouvam od ATE stojí opravdu 1400,-.Ale jestli si vystačíš s lepidlem nebo s nějakým noname tak prosím pak se do 500,- vejdeš.Je to věc každého jak řeší opravy svého auta.

Napsal: čtv 13.01.2011 19:08
od beny-maser
ATE je stejný jak origo, za 500 to bude starline nepo nějakej podobnej polskej šunt,
fakt je, že na těch paknách prd záleží kdo je vyrobil,
ještě mám já zkušenost, že byla dosedací plocha sjetá šikmo a když jsem sundal buben tak to vypadalo, že jsou pakny v pohodě, až když jsem pakny vyndal bylo vydět že strana u náboje je téměř na plechu a bylo to na obo stranách stejné,
Ale jako první bych zkusil ten štelovací šroub,zkontrolovat lanovody jestli jsou ok a bubny jestli nejsou orezlý. Protože se to nemá jak obrousit(opotřebovat) když je to ručka.

Napsal: čtv 13.01.2011 19:59
od hiteck
díky

Napsal: čtv 20.01.2011 21:03
od hiteck
Po rozebrání sem zjistil,že moje pakny jsou spíš jen dva totálně zrezlý nepoužitelný kousky plechu...Nové objednány a zejtra se bude montovat..díky za rady