Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 13.01.2011 19:13
od valleyman
Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
Napsal: čtv 13.01.2011 20:31
od gamers
Podobny problém sem mněl taky nakonec to dělal regulátor v alternátorů
regulator asi 2600 + prace
Napsal: čtv 13.01.2011 20:58
od radekresl
valleyman píše:Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
Napsal: sob 15.01.2011 04:00
od airbone
treba ist na diagnostiku, najskor zavady na bsd zbernici. Niekey ani altik nemusi byt KO, staci spatny Inteligen battery sensor alebo ina vec na seriovej BSD a uz to robi problemy tohto typu.....
Napsal: pát 07.10.2011 22:36
od stallker
oprašuji starší téma
to valleyman: dořešil jsi to? jaká byla příčina?
to radekresl: po výměně baterie se závada již neprojevila?
řešil někdo něco podobného na e60ce?
díky stallker
Napsal: stř 04.04.2012 15:26
od MUF_IV
Kluci, mě to před hodinou udělalo něco podobného. Přijel jsem auto chípnul, za 10 minut jsem odjížděl nastartoval a první hláška, aktivní řízení, druhá dynamic drive, třetí slabá baterie ne v oranžovém ale červeném chlívku. Nešlo skoro točit volantem. napíchl jsem to na CARSOFT, nic jiného nevlastním a vypadla chyba
44D3 Dynamo
Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.
Díky..
Napsal: stř 04.04.2012 16:02
od clay
radekresl píše:něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
Bacha, z vyroby mela E61 (ma i vyhrivani sedadel) 90Ah.. ja ji vymenil za 100Ah... tak bych to tak nestresoval

Napsal: stř 04.04.2012 16:06
od MUF_IV
já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
Napsal: čtv 05.04.2012 01:46
od janbrasna
Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?
(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)
Napsal: čtv 05.04.2012 06:27
od MUF_IV
janbrasna píše:Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?
(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)
To je to co by mě taky zajímalo, sázím na něj po přečtení příspěvků a už jsem ho objednal v CARTECU OV. cena 2780,- . Muís alternátor ven? nebo se to dá udělat na autě?
Napsal: sob 07.07.2012 01:19
od janbrasna
Jak to dopadlo? Vyřešil to novej regulátor?
(U mě zabrala nová AGM baterka a komplet překódování…)
Napsal: ned 30.11.2014 17:17
od gnk1337
Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
Napsal: pát 14.10.2016 13:41
od Disply
Gnk 1337: mám úplně stejný problém. Jak jsi to prosím vyřešil?
Re:
Napsal: pát 14.10.2016 14:19
od hycmo
MUF_IV píše:já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
Nevím jak je mechanik s Cartecu znalí,ale letos na jaře jsem měnil baterku ve své E60 a byla tam původní 110Ah. Troufnu si tvrdit že výkon baterky je závislí na výbavě.
Re:
Napsal: pát 14.10.2016 18:33
od mi00wa
gnk1337 píše:Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
IBS ?
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
Napsal: pát 14.10.2016 19:50
od dejvidek
řešil jsem to samé na své e61 530D, vždy po ránu po startu nedobíjelo, pomohla až výměna alternátoru. Na nic nečekejte, dá se sehnat za trojku
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
Napsal: čtv 20.04.2017 23:44
od gnk1337
opozdeni doplnuji reseni - problem byl alternator a cidlo nabijeni co je primo na kabelu u baterky - oboje vymeneno, provizorne vymenena i baterka a vse ok!