Stránka 1 z 2
Napsal: ned 27.02.2011 17:48
od beny-maser
Ahoj všem!
mám e34 tds r.v.96 klima-automatik a vybíjí se mi stále baterie,když změřím proud tak stále jde do auta 0,10-0,25A,vyměnil jsem baterii za novou,vyndal radio,odpojil neorigo centrál a stále se mi vybíjí baterka jakmile vyndám pojistku č 20 v motorovém prostoru vybíjení zkončí.
Nevím co s tím, protože odtud jde proud do půlky auta je tam napsaná klima,bord atd. atd.
bord-comp jsem taky odpojil a taky nic.
Poradí mi někdo, abych nemusel rozebrat celé auto.
Napsal: úte 01.03.2011 21:31
od beny-maser
to mi nikdo neporadí?

Napsal: úte 01.03.2011 22:23
od starML
20 – POMOC.VENTILÁTOR,TOPENÍ,KLIMA - to už víš.
A teď si vyhledej téma ježek a budeš vědět, proč Ti nikdo nepíše.

Napsal: úte 01.03.2011 22:57
od beny-maser
mě regulace ventilátoru funguje naprosto v pohodě myslíš že tak tam může být problém?i při vypnutém zapalování a zamčeném autě?já spíš podezřívám nějakou řídící jednotku,ale vyndavat je postupně všechny se mi nechce a taky nechci aby mi palubka svítila jak vánoční stromeček,
na vlákno o ježkovi se mrknu.
Napsal: úte 01.03.2011 23:21
od starML
Ten ježek je taky řídící jednotka, to máš pravdu. Tak sundej ten tapecírung, odpoj ten konektor a uvidíš, jestli ten odběr zmizí, nebo ne. Tyhle starší ježky měli konstrukční chybu a podle vlastní nálady a skvrn na měsíci dávají malý proud do větráku, i když ten se ani nehne, takže nikdo nic zlého netuší, jen baterka je furt vybitá.

Napsal: stř 02.03.2011 08:39
od beny-maser
ok, díky za tip kouknu na to a dám vědět jak jsem dopadl.
Napsal: stř 02.03.2011 18:27
od beny-maser
tak jsem hledal ježka a nenašel
mám na zahradě ještě e 34 dez klimatizace a našel jsem to hned,
jinak mám rozebrané obě dvě strany pod palubkou u středového tunelu a projistotu jsem poodpojoval i řídící jednotku klimatizace a stav beze změn,
momentálně jsem bez rádia i bez bordu na 0,1A cca 20sec po zaknutém autě a proud se tam drží stále
má klimaautomatik vůbec ježka? jestli ano vypadá stejně jako u verze bez klima? nebo je součástí takové klapky či přívěry v topení a je zalitý v plastu to jsem totiž našel a vedou k tomu i silné vodiče tak by to mohla být inovace?
podle ETK jsem to nenašel
kolik vám žere vaše auto po vyplém klíčku?
Napsal: stř 02.03.2011 21:36
od beny-maser
tak jsem vyndal ovládání ventilace,mělo by to být něco jako ježek,ale pro klimaautomatik a i když to mám vyndané na stole stále je proud 0,1A
Napsal: sob 05.03.2011 18:59
od beny-maser
tak mám rozházené půl auta a pořád nemůžu na nic přijít ježkem to není ten nemám a řídí elektorniku ventilátoru mám vyndanou,poradí někdo?
Napsal: ned 06.03.2011 22:27
od pepino5xx
Ježek u E34 ? To snad ani není

Napsal: ned 06.03.2011 22:32
od Tendr520i
Tak to mi spad ježek ze srdce

Napsal: pon 07.03.2011 09:58
od beny-maser
pepino5xx píše:Ježek u E34 ? To snad ani není

u socko verze je.
Napsal: stř 09.03.2011 17:25
od beny-maser
nemá někdo alespoň typ na nějaký pěkný a přehledný el.schéma,nebo nenajde se nějaká laskavá duše, která mi to pošle na email?
Napsal: pon 14.03.2011 20:20
od beny-maser
nikdo nic?
Napsal: ned 13.11.2011 20:02
od beny-maser
tak přišla zima do kraje a opět stejný problém jako loni, jak se ochladí tak mi něco žere proud z baterky(mám podezření na trpaslíka, kterej je schovanej v autě a jak je mu zima tak si přitápí el. kamínkama

)
ztrácí se mi proud přes pojistku č. 20, když ji vyndám tak ráno nastartuju normálně, problém je v tom, že je to označený jako vnitřní vybavení a je na to napojený snad úplně všechno. Nemá někdo podobnej problém?
jinak baterka 1rok stará,altík 2roky po GO,startér taky OK,ježka nemám a to co ho nahrazuje to není taky, radio to není,a bastl alarm nemám. Musí to být něco co je origo v autě, podezřívám nějaký compiutr, ale už fakt nevím a rozebírat celý interier se mi nechce.
Napsal: pon 14.11.2011 17:55
od jajo
problém mám podobnej, i když u mně blbně už cokoliv, bez ohledu na roční období, a baterku vybije, jednou jsem přistihl, že zůstalo podsvícení tlačítek na ovládání oken, občas si zablbne signalizace servisu na palubce..., připadá mi to jak nekorektní ukončení činnosti po vypnutí zapalování.Tak mně napadlo, když u vás je to pouze v zime, jestli to nesouvisí s vyhříváním spětných zrcátek.
Napsal: pon 14.11.2011 18:36
od beny-maser
jajo píše:problém mám podobnej, i když u mně blbně už cokoliv, bez ohledu na roční období, a baterku vybije, jednou jsem přistihl, že zůstalo podsvícení tlačítek na ovládání oken, občas si zablbne signalizace servisu na palubce..., připadá mi to jak nekorektní ukončení činnosti po vypnutí zapalování.Tak mně napadlo, když u vás je to pouze v zime, jestli to nesouvisí s vyhříváním spětných zrcátek.
mě to taky přijde, že nějaká řídící jednotka nepřejde do spánku a dělá si dál svou práci na ty zrcátka kouknu, je pravda, že jsem je snad ještě nikdy neškrábal u jinejch aut si to pamatuju ,ale na e34 ne.
Napsal: úte 15.11.2011 10:28
od jajo
přesně tak jsem to chtěl napsat: nějaká řídící jednotka nepřejde do spánku. Protože závada se oběvila v období výpadku jednoho článku na akumulátoru, odhaduji že mohlo dojít k poškození software, u mně to muže být i poškození nějakého čidla které sw diagnostikuje po vypnutí klíčků a porouchané čidlo zblně odchod do spánku. Chtělo by to diagnostiku, ale ta by byla už drahší než cena auta.
Napsal: čtv 17.11.2011 19:46
od magorcondoria
Napsal: pát 18.11.2011 21:13
od beny-maser
magorcondoria píše:http://wds.spaghetticoder.org/older/
ty schémata jsou super, ale ani jedno není na TDS
