Stránka 1 z 1

Napsal: stř 09.03.2011 21:51
od Coulan
Už více než 2 měsíce jsem si nevěděl rady s tím, že auto stále padalo do nouzového režimu a diagnostika na to NIC.Málem jsem už měnil turbo atd ale dnes konečně vyřešeno a to jen za 1 000kč.

Stačilo vyměnit palivovej filtr a bylo po problému! To jsem si ale oddychl.

Napsal: stř 09.03.2011 22:34
od ruza2
Ahoj.Jak se ti na autě, projevoval nouzoví režim?

Napsal: čtv 10.03.2011 19:22
od Coulan
Většinou na 5.rych.stupeň při určité rychlosti od 120 do 200 mě to prostě vyplo.Úplně bez výkonu.Nedalo se nikoho ani předjet a pak jsem musel vypnout motor a znovu nastartovat a pak to zase jelo.

Myslel jsem že jsem to vyřešil tím naft.filtrem protože mi to ten den jezdilo normálně ale dneska mi to udělalo znova.Asi jsem to předčasně zakřikl! Už fakt nevím co s tím.

Napsal: čtv 10.03.2011 19:50
od all
chtělo by to zaject na pořádnou diagnostiku!

Napsal: sob 12.03.2011 09:08
od ruza2
Ahoj.Trochu z jiného soudku.Ale takhle mě blbnula dodávka VW LT TDI.Nad 120 a konec.Vypnout a jela znova.Byla to váha vzduchu.

Napsal: ned 13.03.2011 16:23
od cmelak
Taky mi tohle dělá občas E39 530D když jedu svižnějc a chtěl jsem předjet, dupnu na to a rozsvítí se DDE (takový to žhavení) a úplně to ztratí výkon, za jízdy jsem to normálně chcípnul a nastartoval a jelo to dál. Všechny filtry měněný..

Napsal: pon 14.03.2011 00:04
od milo
cmelak: tohle mi delalo naftove cerpadlo (nevim ktere, menil jsem pod ridicem i v nadrzi). byla to lahudka, kdyz motor prestal pri predjizdeni v 3500 tahnout

Napsal: pon 14.03.2011 13:34
od Coulan
No zvláštní ale je že mi to udělá vždy jen 5. stupeň.Všechny ostatní rychlosti můžu točit jak chci a nic.Jen ta 5ka.Někdy to udělá ve 100 a jindy až třeba ve 190km/h.

Napsal: sob 19.03.2011 14:37
od Artax
No tak dnes se mi to stalo taky, předjel jsem kolonu ve 200 km/h, pak jsem zvolnil na 140 a chci předejet, sešlápnu plyn, skočí DDE a auto ztratí výkon, i když ne tak markantně, že bych nepředjel. Vypnu, nastartuju, zhasne DDE a všechno OK. Palivový čerpadlo v nádrži je nový, palivovej filtr taky. BMW 530d 142 kW 2001.

Napsal: sob 19.03.2011 14:38
od Artax
Jo a taky mi při stojícím autě a bublání na volnoběh docela smrdí nafta do interiéru.

Napsal: pát 25.03.2011 14:06
od Ekens1
mně svítila kontrolka na 525 TDS a mel jsem v parohách skřípnutej drát od hlavního střiku, kterej mi kostřil s motorem a taky to dělalo jenom někdy.

Napsal: sob 29.10.2011 17:29
od cmelak
Tak to ze mi to obcas, kdyz seslapnu plyn na plno v nizkejch otackach hodi do nouzovyho rezimu jsem si uz tak nejak zvyknul a opravdu to svadim na to palivovy cerpadlo pod ridicem, protoze ted uz se mi stalo to ze jsem to po vypnuti motoru kdyz se mi to do toho nouzaku opet hodilo, nenastartoval a musel jsem odsroubovat kryt pod ridicem a klepnout na cerpadlo a pak to chytlo, ted to jinak nenastartuju takze shanim cerpadlo... :)