Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.04.2011 19:02
od Fugo
Kamarád má E34 525iX rv92 4kvaltový automat, u motoru je jen jedna měrka oleje s červeným očkem a dole s červeným spodkem s ryskami, dle mého názoru a i když na motor koukám odspodu je to měrka na olej v motoru i dle barvy oka za které se vytahuje, servisák mu tvrdí že je to měrka na olej v automatu, ta by dle mě měla být žlutá nebo šedá jako byla na mojí 7er. Můžete mě někdo říci jak to je?

PS. co jsem koukal na spodek vany automatu tak je to vana se dvěma vypoušťáky, jeden v nejnižším místě a jeden výše ve vybrání, mám pocit, že automat se plnil tím výš položeným vypoušťákem, víte někdo postup?

Díky Fugo

Napsal: sob 09.04.2011 21:30
od Francis
Pozor na druh oĺeje, mělo by platit toto: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=222

Napsal: sob 09.04.2011 21:32
od Fugo
díky

Napsal: pon 18.04.2011 22:21
od normann
jsem myslel že do těchhle 525ix se dávaly už jen 5qualty automaty, ne? já mám 525ix automat bj. 92 a to je už s 5ti rychlostmi bez měrky v motorovým prostoru.
přestala mi tam jít zpátečka při vyproštování ve sněhu, může to být taky něco jiného, než spálená lamela? při tom vyproštování mi jednu chvíli nešlo jet dopředu dal jsem D a nic se nedělo, šla jen zpátečka, po vytažení ze závěje traktorem, kdy jsem měl pod autem utemovaný sníh, šlo řadit jen do zadu, od tý doby už zpátečka nešla.
nesetkal se někdo s něčím podobným u automatu?

Napsal: úte 19.04.2011 03:57
od ajfel
4kv ...
muze to byt i neco jineho nez lamely ... kdybych si to nechal opravit s dokladem, vedel bych, co vsechno se menilo :)
.. ale byl ulomeny nejaky drzak vevnitr a menilo se toho vic ...
muze to byt nejaky ventil .. spinac ..
seznam dilu na GO nebyl uplne maly. servisaci rikali, ze v tech km se s tim musi pocitat (250tkm) ...
kdyz se to rozebere, meni se i lamely a dela se GO menice (nebo se dava vymenou repasovany)
.... koukal jsme do poznamek a nasel jen cenu opravy ..
blizsi info o vymene uz nemam a je to 3,5 roku, takze si to fakt nepamatuju :(

Napsal: úte 19.04.2011 20:09
od normann
Ajfel: takže v roce 1992 se do 525ix dávaly současně 2 druhy převodovek?
jinak já mám to ixo po Kájecovi, neznáte se? no repase převodovky by vyšla na peníze ceny celýho auta, to se asi už nevyplatí, hlavně: já na to nemám, potřebuju čočku na jiný věci.
počítám, že tak kolem 30tis. a vejš by oprava převodovky asi stála.

Napsal: úte 19.04.2011 22:11
od ajfel
davala se jen prevodovka
A5S 310Z ... tusim (nestojim si za tim), ze se se to bere jako 4kv + zamceni .. ale mozna kecam.
...
generalka me stala 35tkc bez dokladu ... jinak to slo pres 40tkc ...
pokud to beres tak, ze investujes do opravy v cene auta, je to tak ...
...
ale pak bude prevodovka jeste hodne dlouho jezdit :)
bud mas auto jako spotrebak nebo ho mas navic jako konicka :)
.. v te dobe jsem prodaval e30 (dostal jsem sluzebaka) .. a tesil se na nejake penize .. ty padly na prevodovku a jeste chybelo ...

drzim palce ..
petr

Napsal: úte 19.04.2011 22:12
od Francis
E34 525ix byla vyráběna od roku 1991 a byly v ní vždy jen 5HP18 (A5S310Z), tedy pětirychlostí s overdrive na 5. stupni.

Napsal: stř 20.04.2011 09:54
od ajfel
tak jsem zase chytrejsi, jelikoz jsem mel dojem, ze mi (tady) nekdo rikal, ze se to bere jako 4kv + zamceni, ze to neni 5kv :)