Napsal: sob 09.04.2011 23:46
Čau chlapy, měnil jsem hlavu na e-34 2,5 24 V bez vanos a nejde to odvzdušnit.
Původné závada byla-fouklé těsnění pod hlavou, hlava se dala natlakovat a obrousit, zkouška taku byla v pořádku.ale když jsme to celé složili, tak auto se pořád přehřívá a netopí neví někdo co s tím může být?
Je možné , že by se při tlakové zkoušce sekli a halva byla prdlá a proto se mě to pořád hřeje, respektivě nejde ozvdušnit v tom smyslu, že se auto pořád přehřívá, ozvdušňévání jsme dělali jen na místě, je nutné auto projet, nebo je na to nějaký speciální postup?
Budu vděčný za každou radu, předem děkuji Tomáš.
Původné závada byla-fouklé těsnění pod hlavou, hlava se dala natlakovat a obrousit, zkouška taku byla v pořádku.ale když jsme to celé složili, tak auto se pořád přehřívá a netopí neví někdo co s tím může být?
Je možné , že by se při tlakové zkoušce sekli a halva byla prdlá a proto se mě to pořád hřeje, respektivě nejde ozvdušnit v tom smyslu, že se auto pořád přehřívá, ozvdušňévání jsme dělali jen na místě, je nutné auto projet, nebo je na to nějaký speciální postup?
Budu vděčný za každou radu, předem děkuji Tomáš.