Stránka 1 z 1
Napsal: úte 31.05.2011 18:07
od ARI
zdravim.znamej ma e60 530d 2006 rok.ma ho od nova najeto 105 tisic.v renocaru mu rekli ze turbo jde do haje.vymena 34 tisic.sam poznal ze to min jede jakoby kolem 1700 otacek nic a pak jakoby se nafouklo a kop auto kupredu.takovy diry.prej s temito motory byl problem.nevite nekdo co to muze byt za zavadu.jinak auto nekouri nezere olej nic.diky.
Napsal: úte 31.05.2011 20:33
od BMW_paja
já mám 525, taky se to chovalo divně, pak začalo pískat, tak jsem ho poslal to Turbocaru a bylo mi řečeno že chce repas a navíc repas regulace, ta je elektrická a tudíž drahá
takže jestli to není ta regulace u Tebe taky
Napsal: čtv 02.06.2011 08:23
od ARI
nacte tuto zavadu diagnostika nebo jak se to poradne pozna.ta regulace.
Napsal: čtv 02.06.2011 15:01
od Dinga
Ja ted nedavno tady na klubu cetla, ze to muze mit co do cineni s filtrem pevnych castic. O co jde treba u me - mame taky e60, stejna verze, jen o rok starsi a cas od casu se stane, ze "turbo" jakoby nechce jet a sepne az kdyz jsou otacky vyssi a pak to vystreli, zaroven to duni jakobychom meli tuning vyfuk a divne to prdi....ale je to narazove /jednou za mesic?! +-/, takze se znamyho zeptej jak casto mu to dela a jestli taky jen obcas, tak si tu najdi diskuzi kolem toho filtru vyse a uvidis. My ted na radu Pupiku projedem dalnici - 100km v rychlosti 100km/h - ne vic ne min, pry by to mohlo pomoci a kdyz ne, tak pujde filtr do haje a misto nejak nejaka trubka ci co. No, Pupici maji asi zkusenosti vice;) Z vlastni dedukce - jestlize to fakt dela jen nekdy, tak to turbem nebude, ale problem nekde jinde. Prijde mi ze turbo bud jde, nebo nejde.....
Ale hodne stesti, zajima me, jak to cele dopadne.
Napsal: čtv 02.06.2011 22:07
od ARI
diky ti.presne jak popisujes me to bylo receno.jakoby nekdy nekdy zas ne.jakoby se auto nafoukne a pal dopredu.nekdo rikal ze turbo ma elektronickou regulaci otacek a to ze nekdy zlobí.kazdopadne vse co jsem tady pocetl na aute pokontroluju.mrknu na turbo --netesnost hadic dale --vule na hrideli--- egr ventil***vaha vzduchu.jinak diky ti.
Napsal: úte 21.06.2011 12:20
od micko525
To co popisuješ vypadá na regeneraci filtru pevných částic.Čím více máš studení starty a jezdiš po městě,tak se zanáší a auto si samo sepne regeneraci.Nebo se podívej na check kolik ti zbývá km do výměny,vydrží tušim 120-150tis.km,ale nejsem si jistej.Já to teď taky řešim,je to dost nepříjemné a projevuje se to přesně stejně,auto se blbě rozjíždí,pak jakoby do něj někdo kopne,dunivý zvuk a když stojim na místě a vedle auto tak cítím spálenou gumu.Mělo by pomoc delší jízda po dálnici,více jak 80km/hod a při zvýšených otáčkách,někdy to už ani nepomůže když je hodně v háji.Mě osobně to už nepomohlo,a regenerace se spouští už každý den a nechce se dokončit.Tak jsem měl fitr venku,pořádně jsem ho prostříkal wapkou,vyteklo z něj neskutečně moc sazí a auto jeho o hodně lépe,ale regenerace se pořád spouští,jelikož mě to už štve,tak s tím zrovna jedu na přehrání SW aby se regenerace nespouštěla a abych mohl filtr vyndat,při zachování stejných emisí.Jsem zvědavej jak potom auto pojede a hlavně budu mít pokoj.Protože nový filtr stojí něco kolem 40tis.kč a zachvilku tě to může potkat znovu.
Napsal: úte 21.06.2011 13:27
od Jendix
micko525 píše:To co popisuješ vypadá na regeneraci filtru pevných částic.Čím více máš studení starty a jezdiš po městě,tak se zanáší a auto si samo sepne regeneraci.Nebo se podívej na check kolik ti zbývá km do výměny,vydrží tušim 120-150tis.km,ale nejsem si jistej.Já to teď taky řešim,je to dost nepříjemné a projevuje se to přesně stejně,auto se blbě rozjíždí,pak jakoby do něj někdo kopne,dunivý zvuk a když stojim na místě a vedle auto tak cítím spálenou gumu.Mělo by pomoc delší jízda po dálnici,více jak 80km/hod a při zvýšených otáčkách,někdy to už ani nepomůže když je hodně v háji.Mě osobně to už nepomohlo,a regenerace se spouští už každý den a nechce se dokončit.Tak jsem měl fitr venku,pořádně jsem ho prostříkal wapkou,vyteklo z něj neskutečně moc sazí a auto jeho o hodně lépe,ale regenerace se pořád spouští,jelikož mě to už štve,tak s tím zrovna jedu na přehrání SW aby se regenerace nespouštěla a abych mohl filtr vyndat,při zachování stejných emisí.Jsem zvědavej jak potom auto pojede a hlavně budu mít pokoj.Protože nový filtr stojí něco kolem 40tis.kč a zachvilku tě to může potkat znovu.
ahoj, u mě byl filtr čištěnej.. a zdá se že to pomohlo..
co mě ale zajímá, jak poznáš že se ti regenerace filtru spouští každej den?resp. podle čeho, dá se to někde zobrazit kdy a jak často se spouští(kromě diagnostiky)?
ps: jinak ta cena je přehnaná, filtr se nechá sehnat za 700EUR ze světových automobilek je cena filtru od BMW jedna z nejnižších (jednou jsem četl někdě nějakou tabulku, tušim že nejdražší byla toyota - 70-80tkč)
Napsal: stř 22.06.2011 08:20
od micko525
Mě to pomohlo taky,ale ta regenace každý den byla nepříjemná.Poznáš to na jízdě(hůř akceleruje pak vystřelí,hutný zvuk,smrad spálené gumy)a to mě dělalo už každý den.Včera jsem filtr přes diagnostiku smazal,takže regenerace se už nespouští a mohl jsem ho úplně odstanit,auto jede o poznání lépe a jízda je pohodlnější díky tomu že se mi nespouští regenerace.
Napsal: stř 22.06.2011 11:58
od Jendix
micko525 píše:Mě to pomohlo taky,ale ta regenace každý den byla nepříjemná.Poznáš to na jízdě(hůř akceleruje pak vystřelí,hutný zvuk,smrad spálené gumy)a to mě dělalo už každý den.Včera jsem filtr přes diagnostiku smazal,takže regenerace se už nespouští a mohl jsem ho úplně odstanit,auto jede o poznání lépe a jízda je pohodlnější díky tomu že se mi nespouští regenerace.
v případě toho filtru je odstranění softwarové regenerace tak jednoduché? stačí ho smazat? čekal jsem nějaké větší zásahy do softwaru.. je to zvládnutelné na běžné diagnostice? ptám se jen do budoucna.. možná bych tam nechal dát nějakej chip, a protože je pak větší produkce sazí, v případě problému by bylo odstranění nutnost..
Napsal: stř 22.06.2011 15:34
od micko525
Přehrání trvá cca hodinu a půl.A to za zachování pokud možno stejných emisí,ale i tak po odstranění filtru trochu zadýmý,hlavně při prudké akceleraci,ale to není divu,aspoň že to jde ven a neucpává to výfuk.Když jsem měl fitr venku byl akorát plný sazí.
Napsal: stř 22.06.2011 18:39
od Jendix
a to sis teda předpokládám nedělal sám, kolik tě to stálo, případně kde jsi to dělal..

Napsal: stř 22.06.2011 19:31
od ARI
zdravim.tak dnes mi volal ten manik co ma tu 530d 2006 rok jak jsem tady na zacatku psal a rikal ze dnes auto jezdilo bez zadnych prodlev a vynechaní vykonu.tak nevim co mam mu dal rict,a to uz pomalu mel objednane nove turbo.diky za odpovedi.
Napsal: pon 11.07.2011 13:18
od BMW_paja
taky by mě zajímalo kde se to dá udělat, já viděl jen jednu nabídku u tuningový firmy na odstraňění DPF za lidových 11000,-
to už je skoro na pováženou jestli nekoupit ten filtr novej
Napsal: pon 11.07.2011 13:46
od texxx
při odstranění DPF filtru je problém v tom že vozidlo přestane plnit emisní normu se kterou výrobce vozidlo homologoval..u nás zatím pohoda ale někde v Německu by z toho mohl být slušnej problém....
Napsal: pon 11.07.2011 13:53
od Filozof
Nechali jsme odstranit filtr DPF a přijde mi, že auto jezdí relativně usporněji a hlavně má větší sílu. Nevim zda je to jen pocit a nebo není ale mě se zdá že je to ted uplně ideálni.
Filtr dělal na krátké trasy v praze jen problémy.
Jízda s Prahou 20procent ve špičce a 200km k tomu dálka cca 140km-h s autem 530xda což je 4x4 a automat a jeli jsme za 6,9litru na sto.
Což mi přišlo celkem super spotřeba ve 4lidech a plný kufr.
Očekával jsem spotřebu do 7,5litru.
Takže asi nejlepší je to nechat u profíku odstranit a máte klid. Nemusíte tady řešit stále nějaké problémy furt dokola.
Cena za odstranění je kolem 7tisic kč jak u koho. Zlepší se spotřeba a taky auto jde líp z plynem.
Jezdím s autem levněji, než jsou papírové hodnoty od výrobce.
To jsou moje zkušenosti co mám s DPF.