Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 30.06.2011 16:18
od Artax
Helou bojz, :-)))

1. Jak poznám ředění oleje naftou (e39 530d 142 kW 2001)
2. Pokud bych chtěl měnit pružiny a tlumiče z M-podvozku vpředu za normální, musím totéž udělat vzadu (ptám se proto, že mám touringa s nivoregulací).
3. Kdybych chtěl namontovat do vozu sedačky s výhřevem a elektrickým nastavováním, co by to vyžadovalo u vozu bez těchto vymožeností?

Díky za názory.

Napsal: čtv 30.06.2011 16:21
od Artax
A ještě jsem zapomněl jeden, po jakým intervalu měnit olej v 530d (2001)?
Poněvadž na longlife si nepotrpím, mám po výměně najeto cca 7000 km a ještě mi svítí 4 zelené kontrolky a nerad bych olej přejížděl.

Napsal: čtv 30.06.2011 22:12
od jararak
takych 15t na olej bude v pohode mam pocit

zadne nivo staci pridvihnut Mpaket a klasicke je to iste, len inac nastavene

elektricke nastavenie funguje ked do sedacky das 12v, no pamet ti nepojde len tak, chce to dalsi modul ( do dvery), pre vodica do vodicovych dvery, pre spolujazdca do jeho, je to kopec kablovacky

Napsal: pát 01.07.2011 13:21
od slava6
Stím nivem nevím nevím, ale měchy jsou jiné, M paket má tvrdší měchy, samozřejmě že se to nechá obejít a zvednout, ale nevím jak to bude s životností

Napsal: sob 02.07.2011 11:26
od Artax
Kluci dík za rady, těch 15k je i můj názor, ale i výrobce někde udává 10k, někde 15k a samozřejmě longlife. Jinak tím přizvednutím M-podvozku je myšlený, že se tam dají nějaký podložky či co? Zajímá mě to, poněvadž v zimě asi budu prohrnovat naše komunikace předním nárazníkem :? . Jinak ale na suchu jízdní vlastnosti super.

Napsal: sob 02.07.2011 15:43
od Jendix
Artax píše:Kluci dík za rady, těch 15k je i můj názor, ale i výrobce někde udává 10k, někde 15k a samozřejmě longlife. Jinak tím přizvednutím M-podvozku je myšlený, že se tam dají nějaký podložky či co? Zajímá mě to, poněvadž v zimě asi budu prohrnovat naše komunikace předním nárazníkem :? . Jinak ale na suchu jízdní vlastnosti super.


ne ne.. přizvednutí je přes řídící jednotku.. nechá se přes ní nastavovat výška zadní nápravy (např. když je jedna strana jinak vysoko apod.).. za použití diagnostiky.. jinak jsem taky slyšel že jsou měchy u M podovozku jiný než normální...

Napsal: sob 02.07.2011 23:41
od slava6
Ty měchy jsou doopravdy jiný, stačí se podívat do etk, na M podvozku se nechají zvednout přez diagnostiku nebo přez čidlo, úpravou držáku čidla, ale mximálně o 15 mm, a je to ale dost tvrdý pérování, výměna je lepší, pokud se do toho vůbec pouštět.

Napsal: stř 06.07.2011 18:54
od Artax
A to ředění oleje naftou? :)

Napsal: stř 06.07.2011 19:12
od beny-maser
že je olej cítit po naftě, je hodně řídký a místo, aby ubejval tak přibývá. Nejlepší je to vypustit do čistého kýble a prozkoumat :D
kdo je lama :D nechat vyzkoušet vstřiky jestli nekapou,a změřit tlaky jestli není propálený píst, pokud to běží pravidelně tak nafta do oleje nejde.