Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.07.2011 15:06
od risus525tds
Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou:
Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku.
Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.

Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)

stránka prodejce:
http://www.dealextreme.com/p/reset-tool ... 2001-58770

Obrázek

Napsal: stř 13.07.2011 15:50
od Jendix
risus525tds píše:Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou:
Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku.
Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.

Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)

stránka prodejce:
http://www.dealextreme.com/p/reset-tool ... 2001-58770

Obrázek


jestli se nepletu, tak podobná krabička se nechá nahradit obyčejným drátem a propojením dvou kontaktů v zásuvce pro přístup diagnostiky..

ale jak je to s resetem nevím, každopádně bych to určo vyzkoušel bez zapnutého zapalování.. pak eventuelně s..

Napsal: stř 13.07.2011 16:00
od libovka
Bez vypnutého zapalování toho moc nevyresetuješ.Dělá se to při zapnutým zapalování.

S tím drátem je to trochu odvážnost.Už jsem tu měl chytráky co si odpálily budíky. :roll:

Napsal: stř 13.07.2011 16:19
od risus525tds
Dík za odpovědi. Já jsem to zkoušel drátem a pokaždé se to povedlo, ale jenom olej. A to stejně na poněkolikáté.
Na inspekci je snad nutný ještě na drát přidělat odpor a to jsem neriskoval. Tak jsem obětoval 20 dolarů a koupil si tuhle hračku.

Napsal: stř 13.07.2011 16:34
od Pavelkac
Není potřeba žádný odpor,to co vyresetuješ závisí na tom,jak dlouho ten drát držíš proti kostře. Já si s ním vyresetoval jak diody na olej,tak inspekci i ty hodiny na výměnu brzd.kapaliny. Po opravě budíků u Airboneho se mi to všechno rozsvítilo,jak vánoční stromek a předešlý majitel si s resetováním počítače hlavu nedělal,když na displayi stejně nebylo nic vidět. Tohle je ale určitě lepší než drát,nehrozí riziko chyby.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: stř 13.07.2011 17:03
od Francis
Drátem ne, propojit 1 kohm odporem. Počkat 10s a je restováno.

Napsal: sob 13.08.2011 21:28
od alpineman
Francis píše:Drátem ne, propojit 1 kohm odporem. Počkat 10s a je restováno.

Jde to drátem!!! Vyzkoušeno na: E34 525i 89´+ 520i 92´, E39 528i 98´.
Konektor (pin) 7 + kostra (nebo pin 19)...

Napsal: ned 14.08.2011 09:43
od E30STORM
Až vyzkoušíš tu věcičku , napiš mi , asi bych to objednal taky, pořad mě s tim někdo otravuje, tak by se to hodilo za ty drobaky.
Kolik stalo poštovné?

Napsal: ned 14.08.2011 14:08
od pavlis
Na eBay to seženeš za polovic. Poštovné je zdarma.

Napsal: ned 14.08.2011 19:02
od pragdejf
hehe za pade vam prodam kus vazaciho dratu a navod. za priplatek 20 korun necham navod zalaminovat. jak to bylo? 4 sekundy na oilservice a 12 sekund na inspection? neni co resit, ja to mazu tim, co mam zrovna po ruce, naposled to poresil drat z multimetru. s moznosti odpaleni budiku souhlasim, ale kdo vi, co kdo kam strkal, co si budem nalhavat, vetsina pruseru v zivote je zpusobena tim, ze nekdo strci nekam neco, co tam nema co delat... :twisted:

Napsal: ned 14.08.2011 22:41
od weNTyll
Pres odpor se to doporucuje hlavne proto, ze kdyz se "pacman" netrefi do huby spravne (propoji se omylem uplne neco jineho) tak at se nic neodpali. 1kOhm staci na privedeni ocekavane logicke hodnoty 0 na vstup do clustru.

Resetovani dratem je z pohledu el. uplne to same. Aby odesly budiky musi probehnout jine harakiri nez jen ukostrit pin 7, ale to se uz nikdo nepochlubi co presne vyvadel.

Napsal: pon 15.08.2011 21:32
od Soptiiik
Mám problém s tím že mě nejde za žádnou cenu vyresetovat interval měřil jsem už i kabel k palubce vše ok.Může být vdná přístrojovka?

Napsal: pon 15.08.2011 22:37
od starML
Napřed vypnout zapalování a úplně vytáhnout klíček ze zapalování. Teprve potom sejmout víčko diagnostické zásuvky. Teprve potom provést :
- reset olejového intervalu - 3 sec
- reset inspekce - 12 sec
- reset brzdové kapaliny - po inspekci počkat 20 sec, potom zase 12 sec
Podrobně to najdeš tady http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc

Napsal: pon 15.08.2011 23:45
od weNTyll
Soptiiik píše:Mám problém s tím že mě nejde za žádnou cenu vyresetovat interval měřil jsem už i kabel k palubce vše ok.Může být vdná přístrojovka?


Zkousel jsi to jenom manualne nebo to neproslo ani pres diagnostiku? Jaky je to motor? Na starsich BMW to slo jednoduse blbuvzdorne, ale stejny postup treba na M52 apod. uz nefugnoval.