Stránka 1 z 1
Napsal: stř 27.07.2011 18:45
od ARI
zdravim vas.mam e 39 528i 97 rok.dal jsem lpg tartarini pred rokem a spokojenej.uz pred tim asi rok mi to bralo olej,nekdy 0,7 na 1000km a z toho cesta do chorvat i 2 litry na 980km a zpatky taktež.prej to delalo voditko ventilu ze uz moc netesni.po montazi lpg asi po roce jezdeni najetob na plyn asi 10 tis km motor ko.4 valec ryha,otiskly krouzky na valci a ustiply kousek pistu.nerikam ze to udelal ten plyn,ale jeden manik se semnou hada do krve ze ikdyz to auto honim nad 5000tis otacek uz nema jed na plyn ale ma prepnout automaticky na benzin,prej vznikaji v techto otackach vysoke teploty a motor trpi,proto ma jed na benzin.vim ze motory prepnou na benzin kdyz je slabej reduktor a nestaci plnit vstriky ale proc to stelovat zamerne.co vy na to co mate lpg.diky.jo prej jsem ten motor odrovnal ja.
Napsal: stř 27.07.2011 19:30
od beny-maser
já se v plynu nevyznám ,ale myslím si ,že ten motor byl hotovej už před tím, podle té spotřeby oleje tam ta rýha už byla. A s tím vodítkem si jen někdo plácal játra, bez rozborky to pořádně nepoznáš a ani potom to nikdo jednoznačně neřekne pokud to není vyloženě KO. Ale pokud je tam jen jedna ryska ve válci tak funguje jako pumpa na olej. Kdyby tím plynem trpěly ventyly tak to ještě pochopím, ale válce je podle mě blbost. Ale nejsem neomylnej ať mě někdo když tak opraví.
Napsal: stř 27.07.2011 21:38
od ARI
taky si to myslim.ono ten valec mel pri mereni komprese 3 atmosfery a ma mit tak 11-12 atmosfer.tlacil mi olej z vany do sani pres ventil odvetrani klikove skrine.ale jinak diky.uz to rozdelavam chybi vyhodit z auta jen blok motoru a dal resit zbytek.ale zavada zjistena.diky
Napsal: čtv 28.07.2011 07:58
od PolarBear
Ahoj, to určitě není chyba LPG. Můžu se jen zeptat kolik má ten motor podle tachometru najeto?
Jo a to automatické přepínání mě osobně pěkně sere. Někdy prostě potřebuju rychle předjet auto co jede třeba 80 tak je potřeba tam jebnout 2ku aby se to pořádně rozjelo a na 100 tam hodit 3ku... jenže jak se to na 2ce blíží k 6k otáček tak to přepne a škubne to jak prase

ale dělá to jen někdy. Asi fakt podle toho jak píšeš že to nestíhá ten reduktor nebo co to(já tomu zas tak nerozumím)

Napsal: čtv 28.07.2011 08:43
od Alp
pokud se to pri urcitych otackach samo prepne/nebo to skube ... tak je to pouze o nedostatecnosti reduktoru pripadne zkurvene montazi .... spravne namontovanej a adekvatni plyn utahne i upravenej motor tocici 9tisic otacek ... takze pokud vam to dela, tak to omlatte tomu kdo vam to namontoval a kupte si neco poradnyho, ne sadu hodici se do fabie 1.2 htp ...
Jinak ano je pravda ze muze plyn vykurvit motor ... pokud to namontuje nejakej nouma a spatne to seridi, tak je chuda smes a muze to udelat ledacos ... na druhou stranu pravda je ta, ze vetsina problemu je zpusobena tim, ze uz pred plynem byl motor v roztodivnem stavu ...
... navic plati zakladni pravidlo ... vzdy davat na plyn takovou jednotku, ktera je jako slave original benzinove jednotce ... tzn, original jednotka ma moznost si dorovnat hodnoty ...
to mimo jine znamena nekupovat polske vyrobky za 20tisic Kc ... to se pak clovek nemuze divit, ze to prilis nevydrzi .... to je jak si do bmw (nejlip X5 s 2ma tunama) dat motor (htp) od skodovky a divit se, ze to neutahne ...
Napsal: pát 29.07.2011 16:24
od ARI
je to pravda.pokud nestiha motor na plyn je to reduktorem.jinak muj motor ma najeto origo 295 tis.mam ho ted 4 roky najel jsem s nim 55tis z toho poslednich 10 tis na plyn.a sem tam to zakourilo asi po roce.plyn mam asi rok.kdyz jsem se na to ptal,tak mi bylo receno abych to neresil ze si to veme olej at jezdim atd.a potom bum.musel byt ten motor trochu chycenej a lpg mozna tomu dodelani pomohlo.no uz se na tom dela.
Napsal: pát 29.07.2011 18:02
od MUF_IV
bramborák na plyn....no nevím....

, tak první ochcávka

nebo škoda 120, proč ničit tak krásný auto..
Napsal: pát 29.07.2011 20:34
od ACDC
Proč myslíš, že se auto zničí?? Je to jedna z mála rozumných věcí dnes. Osmiválec do plynu, svezeš se krásně, nádherný zvuk a jezdíš za cenu paliva jako traktorový dýzl..
Napsal: pát 29.07.2011 20:34
od Filozof
MUF_IV píše:bramborák na plyn....no nevím....

, tak první ochcávka

nebo škoda 120, proč ničit tak krásný auto..
tohle je názor člověka co o LPG neví vubec nic. Tady jezdí snad třetina klubáků na LPG a jsou většinou všichni spokojení.
Dneska už není rok 95 nebo 98 kdy LPG bylo tady v začátcích.
Dneska se LPG už dává i do nových aut. A pozná to hlavně peněženka. Já ušetřil minimálně 150tis. kč.

Napsal: pát 29.07.2011 21:19
od MUF_IV
Zřejmě ano, nechci se přít. Prozatím mne nikdo nepřesvědčil že je to dobrý nápad. Mé zkušenosti jsou v -25 to nešlo natočit, v + 30 to všude smrdělo..Asi to bude opravdu jinde, nicméně jsem byl vzhledem ke své profesi zůčastněn testů nádrží na plyn pro nové autobusy a nejsem zcela přesvědčen že je to bezpečný způsob paliva. Hlavně při havárii v náklonu, kde plyn v tekuté formě ucpává bezpečnostní ventily a za auta se stává velice rychle při ohřátí " bomba k explozi". To sem ale nepatří, tím se tedy omlouvám za příspěvěk

plynujte dále

Napsal: sob 30.07.2011 10:32
od beny-maser
MUF_IV píše:Zřejmě ano, nechci se přít. Prozatím mne nikdo nepřesvědčil že je to dobrý nápad. Mé zkušenosti jsou v -25 to nešlo natočit, v + 30 to všude smrdělo..Asi to bude opravdu jinde, nicméně jsem byl vzhledem ke své profesi zůčastněn testů nádrží na plyn pro nové autobusy a nejsem zcela přesvědčen že je to bezpečný způsob paliva. Hlavně při havárii v náklonu, kde plyn v tekuté formě ucpává bezpečnostní ventily a za auta se stává velice rychle při ohřátí " bomba k explozi". To sem ale nepatří, tím se tedy omlouvám za příspěvěk

plynujte dále

a jak to dopadlo? bochlo to?Já viděl test nádrže na vodík a na benzín. Vodík po nevím kolika minutách furt OK. Benzín po chvilce KO všichni by byli mrtvý. Jinak nejezdím na plyn a nikdy jsem ho neměl. Mezi lidma je spousta polopravd z dob divočiny a domácího bastění škody favorit.
Napsal: ned 31.07.2011 18:44
od mabari
nazdarek panove,nejsem sice nejaky extra machr, ale o plynu a bmw vim dost!!mam bmw e39 523i 97r.v. a plyn uz mam od zacatku,dulezite je aby motor v bmw pred tim nez to tam prasknete prosel diagnostikou a poradnou kontrolou motoru jak to bylo u me.posleze jsem to nechal dat autoriz.dilerovi co mi namontoval primi vstrik plynu s automatem prepinani.muzu rici ze uz mam najeto na plynu vic nez 75tis km a nejen v čr ale i v zahranici.nemel jsem zadnou chybu.je to tim i ze to je uplne nove a jezdim an to teprve 2roky!co se tyce tech otacek ze to prepne kdyz se preradi tak je to spatne sestelovane!toto opravdu nesmi delat!a ze to motor nesnese je totalni blbost!protoze plyn narozdil od benzinu je vice mastny,takze lepe maze!jen je treba se o to starat a pravidelne cca co 10tis vymenovat filtry a chodit na kontrolu.ted se prave chystam na jedn rpisti tyden.byl sjem i na estech toho vozu a rekli mi ze je celkova ztrata vykony po 14ti letech a 330tis.km najetych pouze 13%.coz si myslim ze neni vubec spatne!takze pokud chce nebo ma nekdo zajem o radu tak pisnete na muj nik.cest baworaci marťas.
Napsal: pon 01.08.2011 08:19
od Meda
Pozor, naopak, plyn je prave narozdil od benzinu sussi, proto si nekteri lide priplaceji pri montazi za primazavani ventilovych sedel externi flaskou s olejem Flash Lube.
Jinak je fakt, ze kdo plyn nema a nechce ho zkouset, nema cenu mu to vnucovat, tezko to nekomu vysvetlite.
A abych jen tak neplacal, za poslednich 7 let jsem mel na LPG 7 aut, z toho 5 uz na primy vstrik a dohromady najezdil skoro pul milionu po Praze a muzu rict, ze s tim opravdu problemy nejsou

Napsal: úte 02.08.2011 14:15
od PolarBear
Problem ktery maji odpurci proti lpg neni v lpg ale blok v jejich hlave:-) proste se boji ze to bouchne:-):-) ale to je neco jako me nikdo nevysvetli ze letadlo je nej prostredek na dopravu co se bezpecnosti tyce. Vim to ale stejne jsem vzdy posranej strachy:-):-)
za me je lpg pecka. Najezdim jen neco kolem 30 tis. Rocne ale s mojim platem jsem za tu usporu moc rad:-)
Napsal: sob 06.08.2011 10:20
od volea
Zdravim. Neznáte prosím někoho šikovnýho, kdo dělá tartarini? Ideál někde v severních čechách, ale není podmínkou. Taky potřebuju diagnostiku a elektrikáře. Hledám někoho kdo BMW fakt rozumí a ne kdo si na to jenom hraje. Předem díky
Napsal: čtv 02.02.2012 19:22
od open
Pridam mou zkusenost s LPG v BMW.
Mam nove namontovano LPG v 523i e39 s domazovanim, zatim maximalni spokokenost (najeto 8.000km za dva mesice). Co jsem se docetl tak neni dobre zdimat z motoru maximum po delsi dobu kdyz spaluje plyn. Ja to stejne prepinam na benzin kdyz se chci poradne projet a je mi uplne jedno kolik to "zere". Spotreba pri usporne jizde na LPG uzasna. Denne jezdim 50km do prace a 50 zpet, z toho dalnice 60% (max 110), okrsky 30%(max 100) a mesto 10% . Spotreba za posledni 4 tankovani (cca 1700km) 8,4l/100km, cekal jsem minimalne 10. Po zkusenostech tankuju pouze u jedne cerpacky. Vzdycky najedu o 50km vice na nadrz ikdyz natankuju stejny pocet litru. Zatim jsem spokojen, uvidime casem.