Stránka 1 z 2
Napsal: pon 01.08.2011 23:31
od Storm
Zdravím, od koupě auta mám problém s otáčkoměrem, ukazuje pouze v rozmezí 0 - 2200 ot/min, už jsem zkoušel jiný, funkční na jiném autě abych vyloučil otáčkoměr jako takový, nemá s tím někdo skušenost ? Popřípadě radu jak vše vyřešit ? Díky všem.
Napsal: úte 02.08.2011 08:25
od beny-maser
podle mě nejsou budíky originál z toho auta a nejsou sladěný,v zadu na dudíkách je v zelený patici čip a ten to dělá, budíky jsou furt stejný musíš nechat sladit čip s autem nebo schánět další čip a pak nepude většinou zase něco jinýho, ale otáčky ano. Koukni jestli ti to ukazuje v budíkách správný VIN a jsi doma.
Napsal: úte 02.08.2011 10:19
od Storm
Díky za radu, budíky mám asi 14 dní z jiného auta, taky z tds rv 95, ty co tam byli při koupi, kromě tachometru nefungovali vůbec, ale otáčkoměr se choval stejně.
Jak to mám sladit ? Díky.
Napsal: úte 02.08.2011 12:20
od beny-maser
najít někoho kdo tomu rozumí a udělá ti to, nebo kombinovat čipy až se trefíš. Doporučuju ti variantu číslo jedna.
Napsal: úte 02.08.2011 12:47
od Storm
Díky moc chlape za radu

, už vím co mám dělat.
Napsal: stř 15.01.2014 13:25
od Storm
Že zase otravuju, ale doteď se mi nepovedlo najít někoho, kdo by to uměl sladit, nevíte o někom, na koho bych se mohl obrátit ?

Napsal: stř 15.01.2014 14:10
od darklord
Jak sladit? Elektriku auta mas v poriadku?
Napsal: stř 15.01.2014 17:17
od Storm
Já nevím jak sladit, píše o tom beny-maser o pár příspěvků výše, to jsou věci o kterých nevím skoro nic
V pořádku elektriku, to asi mám, protože všechno funguje jak má, celé auto kromě otáčkoměru, tak jestlio se ptáš na něco konkrétního, upřesni mi to.
Budu rád za pomoc.
Napsal: stř 15.01.2014 20:25
od beny-maser
darklord píše:Jak sladit? Elektriku auta mas v poriadku?
u e34 se musej sladit budíky s ostatní elektronikou auta,jinak neukazujou správně,je to inuviduální,někomu ukazuje špatně otáčkoměr,jinému zase palivoměr nebo něco jiného či kombinace všeho
Napsal: pát 17.01.2014 09:42
od mentuli
Budíky mohou být špatně nakódované.. kdybych měl ADS kabel, tak bych to zvládl sám.. bohužel nemám a jediného koho znám, kdo umí kódovat a má ADS je Snejk...
Napsal: pát 17.01.2014 12:45
od Storm
Darklorde, tebe mám blíže, ty by jsi mi s tím mohl pomoct ?
Napsal: pát 17.01.2014 13:51
od Kail
A ten štekr jsi přendaval z těch původních (nefunkčních)?
Je to taková malá zelená kostička zezadu,mimo jiný v tom máš uložený kilometry.Jestli jsi to z těch starých nepřendal tak to zkus.
Napsal: pát 17.01.2014 15:09
od darklord
Ja myslim ze to je jedina vec ktora sa pri vymene budikov robi, kazdopadne zistim ake su moznosti v NCS a dam vediet co sa tam da ci neda kodovat.
Napsal: pát 17.01.2014 18:11
od mentuli
Budíky E34 jsou určitě kódovatelné a jediné co stačí udělat, je default coding ze ZCS kódu s prázdným MAN souborem.. toť vše. Nemusí se tam nic měnit ručně...
Napsal: pát 17.01.2014 22:06
od Storm
To už bylo nefunkční při koupi auta, takže s tím někdo laboroval před prodejem, možná tam jen naprali budíky kde bylo najetých 221 tis a ten původní s dvounásobkem vyhodili a pak jim došlo, že tím zruší otáčkoměr

Napsal: sob 18.01.2014 11:06
od Ji-rka
tak konečně vim proč mi palivoměr lže a ukazuje 20l i když tam jsou už páry

ale vyndavat se mi to znova nechce

kouknu na starý budíky kde je ten čip.
ale na předchozim tds jsem taky měnil budíky a vše bylo ok,asi štěstí.
Napsal: pon 20.01.2014 21:47
od darklord
Tak sa divam do NCS, ono tam neni moc moznosti co kodovat na tych malych budikoch:
- otackomer 6000/7000 ot/min max
- typ motoru m40/m43/M50b20, M21D24, M51D25, M51D25_dde21
- typ palivovej nadrze (plast/plech)
- senzor zapnutych pasov / warning
- motor faktor 2/3/4/6 impulzov za otacku
- kilometre/mile
- country variant
- inspekcny interval 24/30tkm
a potom este nejaky balast ktory s funkcnostou nesuvisi... Ale ak mas budiky vcetne kodovacieho cipu z ineho tds tak by to podla mna malo normalne fungovat, to vypada ako nejaka chyba v kabelazi.
Napsal: pon 20.01.2014 22:28
od Storm
Aha, takže když mi otáčkoměr ukazuje v rozmezí 600 - 2,500 ot/min, je chyba v kabeláži, zajímavé

Napsal: pon 20.01.2014 23:12
od beny-maser
Na 95% máš chybu v čipu. Mám s tím osobní zkušenost né teoretickou.
Co by asi tomu kabelu mělo být?
Napsal: pon 20.01.2014 23:52
od Storm
Nemá tu někdo z vás kontakt na snejka, jak psal mentuli ? Že bych to skusil pořešit s ním, občas jezdím do prahy ...