Stránka 1 z 1

Napsal: pát 14.10.2011 09:34
od KALDA
Zdravím,někde čtu že e39 530d r.v.99 má 3 termostaty,je to pravda? Jestli jo,kde jsou prosím umístěné? Pokud je jeden,ten má své místo kde? Děkuji za odpověd.

Napsal: pát 14.10.2011 11:17
od libovka
Má jeden ale i dva.O třecgh jsem ještě neslyšel.

Napsal: pát 14.10.2011 11:28
od Maxiczech
Dej si do ETK posledních 7 znaků z VIN a hned uvidíš, kolik jich tam máš.. :wink:

Napsal: pát 14.10.2011 12:49
od KALDA
ok,mrknu,díky. Já už jsem s toho mimo,auto se mě zahřeje až po 12-17 km jízdy. Kamoš má sice 525td,ale 3km a topí jako blázen...

Napsal: pát 14.10.2011 12:58
od Maxiczech
To bude termostat.. Určo.. Já tam mám jeden, je hned nad pumpou v tom koleni a stojí kolem litru.. Pár minut práce, topíš a fičíš.. Jé to je teplo.. :lol:

Napsal: pát 14.10.2011 13:14
od fubutomas
Přítelkyni tohle dělalo taky,ale u 320D E46 100Kw,tak jsem měnil termostat a měl tam prasklý nějaký plastový držáčky tuším,tak tam byl navolno a voda kolem něj protýkala,nebo takovýho něco tam bylo.... a pak to prej ještě často dělá to přídavný topení co je u blatníku,to prej má přihřívat vodu motoru když je studenej... ale je to u 2.0D 100Kw,tady to může bejt třeba jinak 8)

Napsal: pát 14.10.2011 13:19
od Maxiczech
jj, plast to je prevít.. :)

Napsal: pát 14.10.2011 13:20
od dieg0
fubutomas píše:Přítelkyni tohle dělalo taky,ale u 320D E46 100Kw,tak jsem měnil termostat a měl tam prasklý nějaký plastový držáčky tuším,tak tam byl navolno a voda kolem něj protýkala,nebo takovýho něco tam bylo.... a pak to prej ještě často dělá to přídavný topení co je u blatníku,to prej má přihřívat vodu motoru když je studenej... ale je to u 2.0D 100Kw,tady to může bejt třeba jinak 8)


Bufika by měla mít i 530d .. aspoň já ho tam mam...ale i tak..mně se to taky ohřívá dost rychle..i bez bufika-mam ho odpojenej.. Takže termostat :wink:

Napsal: pát 14.10.2011 13:22
od fubutomas
Maxiczech:Co najdeš,vyndáš,zbytek rozemele pumpa :smich2:

Napsal: pát 14.10.2011 14:05
od KALDA
webasto mám taky,ale bohužel asi nejede. Nemám origo radio,tak není čím ovládat. Přihřívání vody,to by tady bodlo :)

Napsal: pát 14.10.2011 16:20
od Victor
trochu sa ochladilo a zda sa, že aj ja mam problem.
motor sa nie a nie zohriať, po 12 km / cca 10 minut sa ako tak zohreje ale malo by to byt skor alebo ?
uz som objednal novy termostat tak som zvedavy.
mohol by sem niekto hodit udaje za aky cas / kolko km sa motor im zahreje na 90 st.

Napsal: úte 18.10.2011 16:44
od cmelak
A koukam ze uz zase prisla zima a tema termostaty jsou na prvnim miste:)

Jeden jediny termostat (a to prekvapive na vodu) ma u 530D verze se 135kW

Dva termostaty ma u 530D verze se 142kW - ta ma ten druhej i na EGR ventil

A predpokladam ze snad vsechny 530D maji bufika, kdyby ho chtel nekdo hledat tak je v levym prednim podbehu u prahu.

Myslim si ze ho tam davali protoze je to velkej objem motoru a ten nez by se pri -15C zahral trvalo by to dost dlouho a opotrebeni motoru za studena by se pak po case projevilo.

Napsal: stř 19.10.2011 11:06
od pragdejf
ot:

nejenom termostaty, ale taky nemrzka do chladice a zimni gumy. to mi pripomina, ze bych mel zprovoznit to vyhrejvani sedacek.

Napsal: stř 19.10.2011 11:26
od fubutomas
Já bych zkusil ten termostat,kdyby nepomohlo,tak "prej" na těch přídavnejch topeních hodně často odchází nějaký vodní čerpadlo a nebo je tam nějaká svíčka,tak ta... tohle jsem slyšel,když jsem se o to zajímal,osobní zkušenost s tím nemám.... přítelkyni to dělal termostat.. naštěstí :D

Napsal: čtv 20.10.2011 15:04
od Raadii
Victor píše:trochu sa ochladilo a zda sa, že aj ja mam problem.
motor sa nie a nie zohriať, po 12 km / cca 10 minut sa ako tak zohreje ale malo by to byt skor alebo ?
uz som objednal novy termostat tak som zvedavy.
mohol by sem niekto hodit udaje za aky cas / kolko km sa motor im zahreje na 90 st.

Tak asi záleží na věnkovní teplotě. Já jezdim do práce cca 10km a když je kolem 10nad nulou, tak se za tu cestu ohřeje na provozní teplotu. Ale když je ted třeba okolo 3st. tak ta ručička ještě na tý vzdálenosti neni úplně veprostřed... A taky záleží, jak kdo to auto točí, já ho za studena točim do 2tis max, tak to potom taky trvá asi dýl než u debila kterej sedne a hned mu dává pod vocas...