Stránka 1 z 3

Napsal: sob 15.10.2011 16:33
od jerydc
Ahoj,

doufám, že nezakládám implicitní téma, ale dlouho jsem hledal na foru můj problém, ale všude se popisuje jen jak resetovat servisní intervaly idrive. Někde bylo snad i to, že tam naskočí -25tis km napsáno, ale v dodatku bylo jen, že ten úkon mám zopakovat a ono to zmizí, bohužel tak to u mě není. Dělám to přesně podle návodu a vše jde. Jen u zadních brzd mi pořád skáče -25 000km a resetoval jsem to už několikrát za sebou a pořád nic. Neví někdo co s tím. Dále jsem chtěl resetovat vehicle check kde bylo nastaveno 80tis km a místo reset se objeví OK to samé u oleje, a filtru pevných částic který píše 190tis a když držím tlačítko na reset tak se neobjeví RESET, ale zase jen OK. Poradí mi někdo prosím?

Díky předem za rady.

Napsal: sob 15.10.2011 16:50
od libovka
A máš na těch brzdách nové čidlo?

Napsal: sob 15.10.2011 19:51
od jerydc
měnil jsem jen destičky takže asi nemám, vynuloval jsem i předek a skočilo to v pohodě na 40tis km .. tak nevím v čem je problém. To když vymažu interval na zadní brzdy musím vyměnit čidlo jo ???

Napsal: sob 15.10.2011 21:16
od libovka
právě že ti to vymazat nejde,takže bude čidlo v háji.

Napsal: ned 16.10.2011 09:08
od jerydc
čidlo ? to mi chcete říct, že když se člověk splete jako já a místo toho abych vymazal interval na přední brzdy které jsem měnil tak sem omyl vymazal zadní které byly ok tak musím teď měnit nějaké čidlo na zadku kvůli tomu? Na předku sem také žádná čidla neměnil a normálně naskočil interval 40tkm

Napsal: ned 16.10.2011 09:39
od libovka
Tak zkus vzadu čidlo vypojit.V konektoru směrem do auta proklemuj drátem piny a zkus to vymazat.Pokud se ti to povede tak vypni zapalování drátek vyndej a čidlo zapoj zpět.
Mě se to stalo minulý týden na 1er. Mazal jsem přední brzdy a oni se mi rozsvítily zadky a nešli smazat.

Napsal: ned 16.10.2011 12:12
od jerydc
kde to mam odpojit ?? do aut se radsi moc nehrabu... jen nechapu logiku, nekdo to omylem smaze a musi se hned neco menit ci odpojovat a prepojovat ... tohle BMW sem moc chtel a temahle pitomostma me zacina uz pekne stvat

Napsal: pon 17.10.2011 19:56
od pindour
Při resetu checku u destiček to udělá vždycky. Je to proto, aby to nešlo mazat jen tak.
Stačí odpojit to čidlo a zase připojit a pak už to jde normálně resetnout.
Prostě pojistka, že s opravdu desky vyměnily.

Napsal: pon 17.10.2011 20:00
od jerydc
pindour píše:Při resetu checku u destiček to udělá vždycky. Je to proto, aby to nešlo mazat jen tak.
Stačí odpojit to čidlo a zase připojit a pak už to jde normálně resetnout.


A kde je to cidlo na odojeni? A jeste otazka proc mi to u jinym veci na mazani pise ok misto reset?

Napsal: pon 17.10.2011 20:14
od libovka
protože je to prostě OK. :D Dodnes tenhle jejich systém nechápu.

Napsal: pon 17.10.2011 20:17
od jerydc
libovka píše:protože je to prostě OK. :D Dodnes tenhle jejich systém nechápu.


No prave ze ok to neni. Mam tam 15tis na olej jenze ja ho menim po 15tis a ne po 30jak je nastaven pocitac protoze na 15tis to neslo. Ted ho budu menit a smazat a on pise ok? Proste nechapu

Napsal: úte 18.10.2011 06:47
od pindour
Některé věci, když se blíží ke konci resetovat nejdou např. desky, ostatní zase když mají dost do konce jsou OK.
U zadních desek musíš sundat pravé zadní kolo a odpojit to čidlo od desek a zase připojit. U předních desek levé přední (Dá se to i zvládnout bez sundání kola - na zvedáku, jámě, nebo i stačí dostatečně zvednout auto)
Po zvednutí je tam krabička do které vedou kabely vevnitř jsou konektory (modrý konektor ABS, černý, nebo bílý desky).

Napsal: pát 21.10.2011 08:31
od jerydc
tak jsem auto zvednul na hever odpojil to čidlo (bíle desky, modré ABS) a zase zapojil a pořád nic nešlo to vymazat. No nic sundal sem kolo a utrženej snímač nebo čidlo, či co to je v tom třmenu na zadním pravým kole mezi deskou a kotoučem tak budu muset řešit výměnu. Nevíte někdo jak je to nákladné a složité? Musím asi vyndat desky dát tam snímač a zapojit ho až v té krabičce pod ABS ??

Napsal: pát 21.10.2011 09:54
od Raadii
Bejt tebou, spojim ty dva drátky a mam v píči... Kontrolka ti zhasne a opotřebení destiček stejně vidíš i bez ní když se na kolo podíváš.

Napsal: pát 21.10.2011 10:44
od dasta1234
Raadii píše:Bejt tebou, spojim ty dva drátky a mam v píči... Kontrolka ti zhasne a opotřebení destiček stejně vidíš i bez ní když se na kolo podíváš.


Jak píše kolega,ustříhni čidlo,propoj drátky, zaizoluj a máš klid.Chyba sama zmizí po ca. 100 km.Dneska vydrží destičky to co kotouče ,takže je to úplně fuk ...

Napsal: pát 21.10.2011 11:11
od jerydc
Raadii píše:Bejt tebou, spojim ty dva drátky a mam v píči... Kontrolka ti zhasne a opotřebení destiček stejně vidíš i bez ní když se na kolo podíváš.


takze staci odizolovat spojit dva dratky přelepi černou páskou a mám klid ?? :-) ikdyž mi svítí service apod .. ?? vynuluju to a bude to ok ?? on tam naskočí nějakej interval nebo jak ??

Napsal: pát 21.10.2011 12:34
od Raadii
No nevim o jakym se bavíme autě, ale mě na E39 to taky svítilo, tak jsem vyměnil desky, koupil jsem levně to čidlo, ale byla na hovno, takže mi tam nešlo trčit a když jsem zatlačil, tak prasklo, tak jsem to odizoloval, smotal je k sobě ty drátky, otočil klíček do polohy aby se rozsvítily kontrolky a cca po 20 vteřínách kontrolka zhasla a od tý doby klid.

Napsal: pát 21.10.2011 14:26
od jerydc
Raadii píše:No nevim o jakym se bavíme autě, ale mě na E39 to taky svítilo, tak jsem vyměnil desky, koupil jsem levně to čidlo, ale byla na hovno, takže mi tam nešlo trčit a když jsem zatlačil, tak prasklo, tak jsem to odizoloval, smotal je k sobě ty drátky, otočil klíček do polohy aby se rozsvítily kontrolky a cca po 20 vteřínách kontrolka zhasla a od tý doby klid.


je to e61.. dneska to zkusim a uvidme

Napsal: pát 21.10.2011 14:45
od Miguel
Přijde mi, že jsem na foru typu pat a mat.

E39 je uplně něco jinýho než e60. E60 používá dvoustupňové čidlo opotřebení (pro jednotku je rozhodující odpor čidla). Proto i po výměně destiček bez výměny čidla nejde indikátor smazat.

Když něco nevim, tak si o tom něco přečtu sakra a neplácám hovadiny!

https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... Series+E60

Napsal: pát 21.10.2011 15:08
od Raadii
Miguel píše:Přijde mi, že jsem na foru typu pat a mat.

E39 je uplně něco jinýho než e60. E60 používá dvoustupňové čidlo opotřebení (pro jednotku je rozhodující odpor čidla). Proto i po výměně destiček bez výměny čidla nejde indikátor smazat.

Když něco nevim, tak si o tom něco přečtu sakra a neplácám hovadiny!

https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... Series+E60


Já nic neplácám, na E39 to mam vyzkoušený a nepsal jsem, že to na E60 funguje totožně.