Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 27.10.2011 10:44
od Tommybmw
Cau, mam problem se svoji petkou. Za studena vubec nechytne, starter toci jak divy a nic...
Zhavicky jsou nove a fungujou bez problemu, vyzkouseno. Cidlo na vacce menene minuly rok, takze tim by to taky nemelo byt, diagnostika nehlasi nic... Pristi tyden vymenim podavaci cerpadlo, protoze to ktere tam mam tece, neni to nejak extra moc, ale tece.
Pri hledani zavady jsem jako posledni moznost vyzkousel striknout trochu startovaciho spreje do sani a motor okamzite chytnul a bezel bezproblemu. Za jizdy se motor chova uplne normalne (az na malinky pokles vykonu pri asi 2500 otacek pri plnem plynu, ale je to skoro neznatelne). Kdyz je motor zahraty na provozni teplotu tak pak sice chytne, ale asi po 4s toceni starterem.
Myslite si ze tohle muze delat to tekouci podavaci cerpadlo? Nebo mate nejakou jinou zkusenost a poradite co bych mel okouknout. Diky
Napsal: pát 28.10.2011 19:46
od Andre2
Podívej se diagnostikou kolik ti ukazuje tlak v nízkotlaké části po zapnutí klíčku a kolik v liště při startování.
Každopádně tekoucí čerpadlo není určitě dobře.
Napsal: pát 28.10.2011 19:47
od Andre2
Podívej se diagnostikou kolik ti ukazuje tlak v nízkotlaké části po zapnutí klíčku a kolik v liště při startování.
Každopádně tekoucí čerpadlo není určitě dobře.
Napsal: ned 30.10.2011 09:15
od Tommybmw
Cerpadlo neresim, to vymenim zitra nebo v utery. Spis jsem se chtel zeptat na co jineho bych se mohl zamerit pokud by to nebylo cerpadlem...
Jak moc nachylne jsou CR motory na padani nafty?
Napsal: úte 01.11.2011 14:51
od Tommybmw
Tak cerpadlo vymenene, pod autem uz se konecne nedela kaluz nafty, ale jinak zadna zmena
Auto proste nechce nastartovat... Nesetkal se s tim nekdo? Jak jsem psal za pouziti startovaciho spreje motor chytne okamzite a bezi absolutne bez problemu. Ale tohle motoru delat nehodlam, takze auto stoji pred barakem misto aby slouzilo...
Pokud by nekdo mel nejaky tip na co kouknout, nebo kdyby mel nekdo dobre reference na nejaky diesel servis v okoli F-M tak prosim pisnete, ja uz nevim....
Napsal: úte 01.11.2011 15:03
od libovka
To může být milion věcí.To že máš čidlo vačky měněné před rokem neznamená že nemůže bejt v háji.
Napsal: úte 01.11.2011 15:13
od Tommybmw
Jestli to muze byt milion veci tak mi jich aspon par prosim te napis at to muzu zkouknout, co ty na to?
Cidlo vacky jsem samozrejme podezrival jako prvni ale "diagnostika" nic nehlasi. Jeste ho zkusim prohodit s cidlem z jineho auta at vim na 100% jestli je OK nebo ne....
Napsal: úte 01.11.2011 15:23
od libovka
Protékající vstřik,vysokotlaké čerpadlo pod autem,čerpadlo v nádrži,čidlo tlaku na liště.
Ale podle toho co píšeš hned nahoře tak to typuju na tlak paliva v liště.Není tlak-není palivo-motor nevrčí.
Napsal: úte 01.11.2011 15:32
od Tommybmw
Cerpadlo pod autem dnes nove, cerpadlo v nadrzi jsem kontroloval a je OK. No cidlo tlaku paliva jsem vyloucil protoze jsem se domnival ze by motor nebezel kdyby bylo KO, ale jestli ho motor potrebuje jen na start tak to je jina, to jsem nevedel.
Napsal: úte 01.11.2011 16:13
od libovka
Tak to může bejt ještě CR čerpadlo na motoru.
Napsal: úte 01.11.2011 21:07
od Tommybmw
Tak dnes zjisteno ze je nizky tlak ve vstrikovaci liste pri startovani, necelych 100bar, takze proto to nechytne. Kdyz motor bezi na volnobeh tak tam je normalne nejakych 360bar.
Takze bych to videl na prepady nebo vstrik ktery propousti. Nejaky regulacni ventil tam asi neni, ze?
Napsal: úte 01.11.2011 21:45
od libovka
Tohle většinoun dělá vstřik otevřený do přepadu.
Napsal: úte 01.11.2011 21:58
od Andre2
Při 100bar to opravdu nenastartuješ.... pod 230 (nebo 250 - dá se to zjistit diagnostikou) se neotevřou vstřiky.
Asi nejspíš vysokotlaké čerpadlo, ono teoreticky stačí, aby bylo jedno těsnění KO.
Ty vstřiky by musely jít všechny extrémně do přepadu.
Nebo kombinace obojího

Napsal: úte 01.11.2011 23:55
od airbone
libovka píše:Tohle většinoun dělá vstřik otevřený do přepadu.
Pozri sa na piny a konektory na snimacoch na raile. Ale moze byt v haji aj samotny snimac a potom to robil presne to co pises - nenastartujes.
V horsom pripade cerpadlo KO. Nemyslim si zeby vstrek mohol tak tiect do prepadu zeby to sposobovalo toto. Kazdopadne bez diagnostiky sa nezaobides.
Napsal: stř 02.11.2011 07:36
od Tommybmw
Diagnostika zadny vadny snimac nehlasi. Za chodu motoru je tlak takovy jak ma byt, jenom pri startovani je nedostatecny. Vyzkousim ten snimac prohodit z auta od kamose, aspon budu zase o krok dal.
Setkal se nekdo s tim ze by byl spatny regulacni ventil na vysokotlakem cerpadle nebo ten na to nemuze mit vliv?
Napsal: stř 02.11.2011 09:41
od libovka
airbone píše:libovka píše:Tohle většinoun dělá vstřik otevřený do přepadu.
Nemyslim si zeby vstrek mohol tak tiect do prepadu zeby to sposobovalo toto. Kazdopadne bez diagnostiky sa nezaobides.[/
To by si se divil.
Napsal: stř 02.11.2011 14:15
od Andre2
A jaké máš startovací otáčky?
Napsal: stř 02.11.2011 15:19
od Tommybmw
To mne taky napadlo se zeptat jestli jsou OK, ale nejak jsem zapomnel...
Pri startovani toci necelych 300ot/min, melo by to stacit?
Napsal: čtv 03.11.2011 09:45
od Andre2
300 je myslím OK, schválně to zkouknu na svým...
Napsal: sob 05.11.2011 22:59
od Andre2
Takže za tepla mi startér roztočí motor na 270ot, v liště je ihned 300bar, po cca 3-4sek 360bar, na volnoběh pak 280bar a střída DRW ventilu je 15%.
Vstřiky po vlastnoruční repasi, do přepadu jsou všechny do 1/3 tolerančních hodnot.
3,0d 135kW