Stránka 1 z 3

Napsal: sob 05.11.2011 15:08
od rlspraha
Zdravím pánové, omlouvám se za založení nového téma, ale jsem tak nas....., že nemám chuť to hledat...... takže auto nemám dlouho, ale už od začátku co ho mám se při větší zatížení občas objevila hláška Nivo vypadlo...auto, bylo, ale celkem v pohodě možná trochu tvrdší...minulý týden opět při dvou lidech a malých zavazadlech jsem zaslech takové malé bouchnutí, zase se rosvítila ta hláška, ale navíc kola skoro zaražený v podběhách....vypnul jsem to znova vypnul a zase v pohodě....dnes to už jsem jel sám se to zase rosvítilo a všiml jsem si, že auto je vzadu nižší o cca 2 cm....kompresor foukal, ale jako nějak tak divně jako by to nezvládal nafouknout....vypnul jsem to zase nastartoval, hláška zhasla a už se nerosvítila, ale auto bylo furt o ty 2 cm dole.....nechal jsem to asi hodinu stát nastartoval zase to nebylo ve správné výšce, ale tentokrát se rosvitila i ta hláška....ujel jsem cca 3 km auto vypnul a znovu nastartoval a je zase vše OK.....JSEM Z TOHO MAGOR....jo a na diagnostice to bylo a ukázalo to chybu kompresoru....Máte s tím někdo nějakou zkušenost???? Mě se to totiž nějak nezdá...přece kdyby byl v pytli kompesor tak, když nejde tak nejde a ne jednou tak a pak zase tak.... Ještě je tam prý nějaké relé, no a pak čidlo na xenony..... Díky za pomoc :cry:

Napsal: sob 05.11.2011 19:32
od Horys
Zdravím je to klasická závada e61 kompresor je vzadu v pravo pod nárazníkem a nasávání vzduchu je v pravém zadním podběhu.Kompresor je v pohodě ale nedokáže už nafoukat požadovaný tlak je to tím že nasává prach a nečistoty a tím se vydře a nedostatečně fouká i když komresor funguje.U e39 byl kompresor v autě a tento problém nikdy nebyl.Výměna kompresoru vše vyřeší.Doporučuji nový kompresor a nasávání upravit at vede z auta i když je tam malí filtr.

Napsal: pon 07.11.2011 23:02
od rlspraha
OK díky za odpověď.....i když né moc potěšující :(

Napsal: úte 08.11.2011 00:16
od Jendix
kdyžtak jsem pak připiš co jsi zjistil a jak jsi to vyřešil.. ;-)

Napsal: pon 14.11.2011 22:37
od rlspraha
Tak jsem se dnes dokopal k tomu, že jsem sundal dekl a podběh a podíval se na kompresor a onu kritizovanou hadici sání vzduchu....Hadice samozřejmě děravá a navíc ještě přímo u kompresoru utržená...Myslím, že asi bude kompresor v čudu, protože si asi vesele nasával bordel a já nevím jak dlouho :evil: ... Zkusil jsem tu hadici zkrátit a kompresor trochu prostříknout olejem tak uvidíme.... Moc tomu, ale nedávám :cry: :cry: :cry:

Napsal: ned 20.11.2011 20:21
od sid
zdravím....můžu vědet jak to dopadlo? Pravděpodobně mě to taky čeká.. :evil: Kolik to stojí v BMW...ví někdo?

Napsal: ned 03.06.2012 11:11
od homerun
Ahoj.. uplně stejný problém.. víte někdo cenu u BMW?.. nebo nějaký kanál odkud se dá kompresor sehnat?.. jde nějak repasovat?.. z vrakáče asi nekupovat?..

Napsal: ned 03.06.2012 15:09
od JaraX
ono hlavně je to taky vyrobní vada E61, (jako asi 10 dalších), ten kompresorek je tam nastojato a špatně se chladí olejem = často odchází, v E65 je ten kompresorek naležato a ještě jsem neviděl jedinej posranej.

Napsal: ned 03.06.2012 16:49
od homerun
..nebo není tady někdo, kdo si chce přivydělat nějakou kačku a opravit to?.. za 2 týdny jedu do HR a musí to být.. :-(

Napsal: ned 03.06.2012 16:51
od JaraX
a odkud jsi?

Napsal: pon 04.06.2012 09:37
od Mahut
novy kompresor stoji kolem 20 tisic

Napsal: pon 04.06.2012 11:02
od Jendix
homerun píše:..nebo není tady někdo, kdo si chce přivydělat nějakou kačku a opravit to?.. za 2 týdny jedu do HR a musí to být.. :-(


projdi si tu forum, někdo tu jednou psal, že to umí opravit, samozřejmě je to otázka ceny.. neorigo kompresor se nechá sehnat na ebay..

Napsal: pon 04.06.2012 13:07
od homerun
a to je tenhle kompresor?

http://www.autobazar.eu/sk/bmw-e65-e61- ... 15639.html

http://www.autobazar.eu/kompresor-na-bm ... 86430.html

jak poznám že to je origo nebo neorigo?..

Jsou to strašný pálky.. teď jsem nechal v autě 42tis, a potká mě tohle...
:-(

Napsal: pon 04.06.2012 17:45
od JaraX
máš E60 tak si zvykej, počkej až ti uhnijou káble nebo jinej průser kterým E60 trpí

Napsal: pon 04.06.2012 18:24
od Vlasta
JaraX píše:máš E60 tak si zvykej, počkej až ti uhnijou káble nebo jinej průser kterým E60 trpí

Pleteš si E60 s E61. Mám E60 pátej rok a měním jenom gumy, filtry, olej, desky a kotouče
P. S. Jo, a taky jeden akumulátor, jednotku žhavení a jednu žhavičku

Napsal: pon 04.06.2012 23:23
od Afekt
měl jsem stejnej problém, jak tady popisuješ.. Po rozebrání kompresoru vyčištění a vyměnění všech hadic, kompresor maká, byl v pořádku ale vzduch jde do měchů pomalu, spíš jak když ho tam nechce propustit nějakej ventil.. nevíte někdo jestli mezi kompresorem a měchama je ještě nějakej ventil kterej to řídí kolik do jakýho měchu pustit vzduchu...Musí být špatný něco takovýho, protože kompresor tlačí dobře. Díky za rady :)

Napsal: úte 05.06.2012 14:50
od Afekt
Nikdo neví? Nebo nemá někdo obrazkovy schéma? Díky

Napsal: čtv 07.06.2012 23:53
od _Duke
zkus mrknout sem,treba ti to pomuze
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 50&lang=cs

Napsal: čtv 21.06.2012 23:25
od burak
Od 2006 začali dávat silnější kompresory. Tady je tento + relé bez kterého nedají záruku. http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Luftf ... 5d2a5785ba

Napsal: pát 29.06.2012 21:59
od BMW_paja
v Německu je firma co se specializuje na kompresory a příslušenství ke vduchovýmu odpružení a mají i ten originál co používá BMW, určitě jako celejk a myslím že jde koupit i jen samotnej kompresor bez ventilu (stačí jen přešroubovat na desce)
cena je vysoká ale podstatně lepší než origo. díl

Jarax: kdes vzal že se ten kompresor chladí olejem? Ty máš pod zadní nápravou nějakej olej? To si zajeď do servisu :D