Stránka 1 z 2

Napsal: sob 19.11.2011 20:18
od ondrapohl21
Zdravím.Parkrát jsem vypozoroval,že u e 39tky 528i při nižších otáčkách,nebo u zařazené rychlosti z kopce bez plynu cuká auto i s řadícím klackem.Po vytočení motoru se to zlepší.Setrvák?Je tam dvouhmotový?Díky

Napsal: sob 19.11.2011 20:59
od beny-maser
špatná svíčka by to taky uměla nebo něco jiného

Napsal: sob 19.11.2011 21:48
od ondrapohl21
Doufám že svíčka.Spojka a setrvák je darda co?

Napsal: úte 22.11.2011 21:28
od Studna
svíčka to nebude, to by ti cukalo při přidání plynu, ale výměnou nic nezkazíš

Napsal: úte 22.11.2011 22:50
od bibikuba
totéž pozoruju při popojíždění nebo rozjíždění u 530D :?

Napsal: stř 23.11.2011 08:38
od Studna
bibikuba píše:totéž pozoruju při popojíždění nebo rozjíždění u 530D :?


ondra to má při puštění plynu, ty naopak. U tebe to skutečně může být setrvačník.

Napsal: stř 23.11.2011 16:27
od ondrapohl21
Když jedu,tak mám pocit jako by byly šišatý kola :D

Napsal: stř 23.11.2011 21:41
od magorcondoria
To se ti rozrezonuje setrvačník.Ty dvě hmoty mezi sebou jsou spojené přez pružiny,stačí ubrat a zase přidat a je to ok.Je tam třecí tlumič aby se to potlačilo a ten už má také dost.Proto to udělá.
Ty šíšatý kola je naprosto přesné přirovnání.
Peklo je také příčně vlnitá silnice ,při malé zátěží a pomalejší jízdě na vyšší kvalt.Normálně to bouchá do řadičky a je to cítit v podlaze. Jak se ten setrvačník odlehčuje a zatežuje.Měl jsem zato že se mi něco hodně pojeb.. než mi to došlo co to bylo.Do léta mi to musí ještě vydržet.

Napsal: stř 23.11.2011 23:28
od bibikuba
Studna píše:
bibikuba píše:totéž pozoruju při popojíždění nebo rozjíždění u 530D :?


ondra to má při puštění plynu, ty naopak. U tebe to skutečně může být setrvačník.
jjj,vypadá to že máš pravdu-alespon to tomu nasvědčuje,oklepání motoru při zhasínání-když zhasínám s vyšláplou spojkou tak to nedělá,při popojíždění to poškubává,horší řazení a přeřazování neni moc plynulé-občas to jako drcne :) Pokud to bude setrvák dá se opravit nebo se dá někde sehnat postarší?Moc toho nenajezdim,novej to je rána ale myslím koupit někde dobrej OK bude asi problém nebo se to dá?? :(

Napsal: čtv 24.11.2011 08:32
od Studna
nikdo ti nezaručují že je ok a když ho vyndáš z auta, kde normálně fungoval. Kde vezmeš jistotu, že po 1000km nebude taky kaput. Já osobně bych starší nekupoval, když už tak repas. Novej je za raketu, ale máš zase na dlouho pokoj, tedy pokud ho nezlikviduješ sám.

Napsal: čtv 24.11.2011 15:32
od ondrapohl21
Novej LUK stojí 9.800.Repas nevím.

Napsal: pát 25.11.2011 00:38
od bibikuba
ondrapohl21 píše:Novej LUK stojí 9.800.Repas nevím.
A ten repas jak funguje-myslím tím jak se dá opravit třeba ten můj když má X tisíc km a dělá takovéhle věci :) Má někdo zkušenosti??Asi stejně koupím novej ale tak mě to zajímá....

Napsal: sob 26.11.2011 13:49
od ondrapohl21
O repasu nevím nic.Prý to snad někdo mění za jednohmotu,nebo to nějak sešroubuje na pevno....Může to bejt ale nesmysl.

Napsal: sob 26.11.2011 14:46
od beny-maser
pokud tam dáš jednohmotu musíš tam dát i jinou lamelu,jinak ti odejde ložisko na převodovce

Napsal: sob 26.11.2011 15:06
od ondrapohl21
Aha.Jak to vyjde finančně a nezmění se jízdní vlastnosti?

Napsal: ned 27.11.2011 21:23
od beny-maser
finačne nevím, koukni na Auto kelly jestli to vůbec mají na tvoje auto,výrobce byl Valeo a je to celá sada, jinak osobní zkušenost s tím nemám, tak nemůžu poreferovat.

Napsal: pon 28.11.2011 00:05
od bibikuba
ondrapohl21 píše:Aha.Jak to vyjde finančně a nezmění se jízdní vlastnosti?
U některých aut se dá dvouhmota zaměnit za jednohmotu-dokonce mám někde o tom článek-musí se vyměnit celá sada-jako náhrada za dvouhmotu...Tuším se tam psalo že se zhorší jízdní vlastnosti ale jde to....Pokud to najdu vložím.. http://cs.autolexicon.net/articles/dvou ... etrvacnik/ http://www.tipcars.com/magazin-dvouhmot ... -4252.html

Napsal: ned 04.12.2011 00:50
od magorcondoria
První odkaz O.K.
Druhý odkaz."neumí si ani představit, jak by řídící jednotka zvládala korekci na volnoběh"(s jednohmotovým)Věřím že pan Martinec si to neumí představit.Korekci volnoběhu jednotka právě nezvládá s vadnou dvouhmotou.
Malá poznámka k tlumiči záběru v lamele.Novější lamely na Š 120 také meměly odpruženou lamelu.Žeby příprava na dvouhmotu? :D

Napsal: ned 04.12.2011 14:18
od cmelak
Taky jsem někde slyšel, že špatný dvouhmoťák poznáš tak že když při nastartovaným motoru otevreš přední dveře a šáhneš na ně, tak by měli houpat.
Jako že je ten setrvačník prostě vyosenej.

Napsal: ned 04.12.2011 14:32
od ondrapohl21
Já zkoušel vytočit auto na 3.000 otáček a pak ho zdechnout....nic...normálně to chcíplo a nic se nezaklepalo jak někdo říká,že by mělo když je v prdeli setrvák.Někdy ale za jízdy zařadím rychlost a auto se chová jako těžce podtočený.Jako bych jel na pětku dvacet.Udělá to však tak jednou za týden....možná.Nevím kde je chyba.