Stránka 1 z 2

Napsal: pát 25.11.2011 00:53
od Couloo
Zdravím, včera cesta na rychlo Ostrava - Brno a v Brně jsem slyšel něco hodně hučet a vibruje to podlahou a jako řidič to cítím až v nohách. Když vypnu motor tak je ticho.Motor ani nemusím startovat stačí jen otočit klíčem a do 2 sekund to začne zase. Jde to z venku z pod auta jakoby pod řidičem.

Neví někdo co to asi je ?? Je to fakt slyšet hodně.

Díky za tipy

Napsal: pát 25.11.2011 01:14
od Daudgen
WEBASTO?

Napsal: pát 25.11.2011 02:12
od Tommybmw
To bude podavaci cerpadlo, takhle si u mne zacalo rikat o duchod mrcha :-) Ale je zajimave ze pises az 2 sekundy po otoceni klicku, to mi nejak nesedi...

Napsal: pát 25.11.2011 03:04
od Couloo
Tak jsem to byl zkusit a dělá to hned po otočení klíče ale pak to třeba na chvíli jede po tichu a pak zase hluk.A čím dál horší.Webasto ale nemám.
Kolik to čerpadlo stojí?

Napsal: pát 25.11.2011 09:49
od brumlae34
Můžu ti sehnat Bosch za 3600,- , Mayle 2750,- nebo Pierburg 4500,- s DPH

Napsal: pát 25.11.2011 10:46
od Tommybmw
No takhle to zacina, takze radim ihned vymenit dokud te nekde nenecha...
Ja kupoval cerpadlo tady od Brumly jak ti nabizi a maximalni spokojenost s pristupem a ochotou!

Napsal: pát 25.11.2011 11:09
od jarda
Jsi si jistý, že nemáš webasto? Neměly to všechny diesely? Tím si nejsem jistý, ale to, že si ho nemůžeš zapnout sám (což byla příplatková výbava), neznamená, že tam není.

Napsal: pát 25.11.2011 13:15
od bibikuba
taky bych řekl že má webasto-můžeš to ale jednoduše vyzkoušet-nastup do vozu,zapni klíček aby svítily kontrolky a ihned vypni panel automat.klimatizace aby zhasl-důležitý je ho vypnout co nejdřív aby nestihl sepnout příhřev :D pokud ti to pak nebude vrčet jako ti to ted dělá je to webasto... :D Nebo dej auto do garáže kde je víc než 16stupnů a zapni klíček-nad touto teplotou topení nesepne takže když budeš vrčet tak to není bufik :D :D Jinak v motor.prostoru je tuším u levého klobouku štítek na Webasto-jsem si ale jistej že ho máš.

Napsal: pát 25.11.2011 16:40
od Couloo
Asi tekhle.Webasto tam určo bylo je tam i nálepka atd a když jsem se ho pokoušel rozchodit a pořád to nešlo, tak jsem sundal kolo,plast. podběh a ejhle webasto nikde. Někdo ho prostě z nějakého důvodu vytáhl ale docela bych ho tam ocenil.

Napsal: pát 25.11.2011 17:43
od cmelak
A koukal si do správného podběhu u řidičovi strany? :lol: Za jak dlouho se ti ohřeje auto teď kolem nuly?

Tak možná to dopravní čerpadlo to bejt může ale určitě to zjistíš tak, že sundáš ten spodní plast. kryt a při tom když otočíš klíčkem na něj šáhneš a zjistíš jestli vibruje nebo nějak výrazně hučí.

Kdyby si měl toho bufíka tak to v něm hučí vodní pumpa i když zapneš jen klíček (myslim ale jen když je ohřátej motor)

Napsal: sob 26.11.2011 08:26
od RBMW111
Ahojky, mnohem jednoduší je sundat plat z podlahy a podívat se na čerpadlo, teď jsem to řešil a je to opravdu pár minut. A moje zkušenost je, že může hučet středotlak pod podlahou, ale proto, že čerpadlo v nádrži nepodává. To je můj případ. Ještě jedno poznávací znamení, jak auto jede? Při vyšších otáčkách? Nestrácí výkon? Jo, mě čerpalo taky spíná až po 2 vteřinách.

Napsal: sob 26.11.2011 09:29
od Couloo
Auto jede úplně normálně bez jakýchkoli změn. No s tím zahříváním to je fakt hrůza.Je okolo 0 a na zahřátí na provozní teplotu potřebuju 10 až 15 km a když stojím delší dobu tak vidím jak teplota klesá. Už vidím, jak budu muset asi dávat něco před chladič :-)

Napsal: sob 26.11.2011 09:45
od cmelak
Nebo koupit bufíka :) V zimě budeš klepat hodně dlouho kosu než se ti to zahřeje..

Napsal: úte 29.11.2011 19:16
od Bastyan
Čerpadlo pod podlahou - taky mi to dělalo a štvalo mi, že to dělá kravál. Pak to hučet přestalo a nešlo nastartovat. Doporučuji vozit s sebou malé kladívko a pokud ti nepůjde nastartovat, tak bouchej do plastového krytu pod podlahou, dokud hučet nezačne. Pak si ho zajeď vyměnit 8)

Napsal: úte 29.11.2011 20:55
od cmelak
Dneska ráno jsem to měřil, bylo asi -1.5 C a měl jsem motor (530D) zahřátej na provozní teplotě za 7 minut při průměrný rychlosti 60km/h a motor jsem netočil přes 2tis ot/min.

Z toho plyne, že tam ten bufík asi skutečně nemáš, takže by mě zajímalo co ti tam může hučet, ale jak jsem psal výše, sáhni na to dopravní čerpadlo co je pod řidičem (musíš ale nejdřív sundat ten plastovej kryt) co ho kryje.

Napsal: stř 30.11.2011 00:03
od StepanMatl
Já koupil tohle - http://www.palivove-cerpadla.cz/bmw/pal ... 8--x5-e53/
Je podezřele levný, ale řekli mi, že je to španělskej výrobek a kvalita je srovnatelná s Boschem, tak jsem zvědav.
30 tisíc km snad vydrží. Zítra přijde tak dám vědět.
Taky mi to už pár dní občas hučí pod podlahou, ale dělá to okamžitě po zapnutí klíčku. A jindy zase nehučí vůbec.
V nádrži je přece jen přečerpávací, podávací je to pod řidičem.
Včera se mi poprvý stalo, že auto v otáčkách ztratilo tah. Dvojka plnej plyn - pohoda, trojka plnej plyn - do 3 tisíc pohoda, pak jak když utne, auto přestalo táhnout. Dneska zase úplně v pohodě. Ani nehučí :D

Napsal: stř 30.11.2011 00:19
od Final-man
Jo,jo to bude podávací čerpadlo pod řidičem. Poslední dobou mi taky dělalo bordel,občas jo, občas ne. Jen jednou se mi stalo že nešlo nastartovat, nastartoval jsem až asi na po páté. Auto mělo problémy s výkonem, občas ve vysokejch otáčkách se to projevovalo jako když nemá naftu. Teď v pátek jsem byl na dílně kvůli diagnostice skrz podtlakové ovládání a regulaci turba. Když jsem chtěl odjet tak ejhle. Nenastartoval jsem. Čerpadlo KO. Místo 4bar tlačilo jen 1,2. Jsem moc rád že umřelo přímo na dílně a nenechalo mě někde :lol: Známej měl naštěstí jiné, takže výměna a auto zas jezdí jak má :twisted:

Napsal: stř 30.11.2011 00:23
od StepanMatl
Takže to vypadá, že průběh "vysírání" čerpadla se nedá jednoznačně popsat :D
Mně to třeba nestartovalo kvůli čidlu vačky, co jsem ho vyměnil tak zatím pokaždý na brnk. Ale čerpadlo občas jen hučí, občas hučí a auto v otáčkách ztrácí tah, jindy zase ani nehučí a vůbec není znát, že by umíralo :D

Napsal: stř 30.11.2011 00:27
od Final-man
Já to měl taky tak. Chvíli bordel, pak ok, pak zase bordel, pak to nejelo pořádně a nakonec bylo v háji. Zkus skontrolovat na diagnostice kolik dáva tlak a uvidíš.

Napsal: stř 30.11.2011 00:31
od StepanMatl
Což diagnostika psala, že je něco s pre-supply pump :)
Ale to je prý u starších aut běžná chyba, protože to čerpadlo stářím začne tlačit míň jak 4 bar, ale pořád dost.
Zítra mi přijde, tak budu pár dní sledovat a dám vědět ;-)