Stránka 1 z 2
Napsal: sob 17.03.2012 22:16
od sanitak
Zdravím,mám chuť si nechat upravit řj na své 535d,nemáte někdo již zkušenosti a kontakt na nějakou firmu,kde to kvalitě udělají.Koukal jsem,že je výkon jde poposunout programem až na 350ps.Jo a ještě co s jarmarou,nemusí se také upravit.Děkuji
Napsal: pát 30.11.2012 01:26
od Turbo535
Ahoj, koupil jsem svojí 535d už nachipovanou několik let a to od Diesel Technic z Kladna na 350ps a 700nm. Prý tam jsou nejlepší. Volal jsem tam, jestli by mi to nedali pryč, že se bojím o motor a převodovku a oni mi řekli, že mi to zadarmo dají na tovární nebo můžou sílu snížit, ale že to převodovka i motoru zvládnou. Ptal jsem se i ve svém servisu a tam mi také říkali, at to tam nechám, že to zvládne. Prostě se jenom nesmí pořád jezdit plnej. Jestli něco odejde, tak hydroměnič a ten se repasuje za 20tis. a bude kvalitnější než původní. Tak sjem to tam nechal. Chci ted jít na válcovnu si to nechat změřit. Kolik vůbec mám výkon, protože těch 350 a hlavně 700nm mi tam nepřijde. Tak uvidím. Možná je to jenom pocit, protože předtím jsem měl atmosféru a diesel nikdy nebude reagovat stejně
Napsal: pát 30.11.2012 11:16
od Whizour
taky jsem o chipu přemejšlel, mám 535d, ale pak jsem od toho upustil. 535tka jede dobře, oproti ostatním autům je vždy rychlejší. Měl bych strach o převodovku, takže radši sem si řekl že mi 270ps stačí. Jinak dieseltechnik je fakt dobrej, měl jsem od něj číplí jedno auto a můžu jen doporučt, dokonce když jsem mu po dvou dnech zavolal že to není ono, tak mi to v pohodě znovu přečipoval a pak jela 530D jak bejk a bez kouře.
Napsal: pát 30.11.2012 12:45
od jezdec
mám na 535d chip od hamann motorsport a musím říct, že je to super. Samotný přečipování trvalo téměř půl dne, protože každý vůz mám jíné hodnoty, které se upravují individuálně. Není to tak, že má někdo určitý program a potom to frká jako Baťa cvičky. Z toho potom plynou problémy, že auto blbne a nebo něco odejde.
Napsal: pát 30.11.2012 19:18
od mr_nitroz
Taky mam 535d chiple, delali mi to tady:
http://www.mereni-vykonu.cz/
Standard 272 koni zvysenych na 300 koni, kroutak ted z hlavy nevim ale neco okolo 650NM, odstraneny omezovac rychlosti, zmereno na brzde.
Schvalne si nechte vy, co to mate chiple zmerit vykon na brzde, verim ze budete prekvapeni, protoze ty hodnoty co se tam upravuji budou +- shodne u kazdeho upravce, akorat jeden rekne mas tam 330 koni, druhy 350 koni atd.
Pocitovy rozdil je velky, i kdyz ten rozdil v hodnotach neni moc rozdilny oproti standardnim.
Nejslabsi vec na cele pohonne soustave ve voze je asi hydromenic, ten jsem uz menil, ale nerekl bych ze kvuli chipu protoze ten jsem tam daval par mesicu pred vymenou a od te doby mam najeto 80000km s novym menicem, chipem a vse OK.
Jedinou vyhradu mam, ze kdyz jedu nadoraz na dalnici, tak auto na 6tku pri 4000 ot. zacne cukat a nejede vic, asi uz nestiha palivove cerpadlo, nevim moc to neresim, protoze 270 podle GPS mi staci.

Napsal: sob 01.12.2012 03:09
od 535d
mmracing.sk mam DPF off, měřeno na valcovy brzde 340ps 706Nm, v-max off 290km/h a nic nehuli...mam r.v 2009 286ps
Napsal: sob 01.12.2012 21:01
od pindour
Chipnutí se nemusíte bát, pokud je vůz po technické stránce v pořádku, tak je vše ok.
Motory jedou standartně na 40-60% .... automobilky si nechávají prostor na facelifty a další řady.
Není ale chip jako chip... dělám chipování a už jsem vyzkoušel pár upravovatelů map a musím říct, že se to dost lišilo.
Všichni dělali mapy individuálně k vozu, ale stejně v tom byl rozdíl, asi ne každý to umí dobře upravit a nebo upraví pouze jeden parametr.
V podstatě to funguje tak, že se stáhne SW z řídící jednotky, pošle se to na úpravu a pak se to zase nahraje zpět.
Převodovky se taky bát nemusíte, protože se to individuálně nastavuje na automat/manuál atd.
A když to vemu, tak pokud se k motoru chováte špatně, tak odejde ať je tam chip, nebo není
Jediný před čím bych varoval, je před firmami, které dělají, že chipují a přitom vám tam ani nic nenahrajou a nebo před chipy staženými z netu z jiných aut. Před chipnutím si zkuste najít recenzi na tu firmu na netu, pže pokud už měl někdo nějakej problém, tak to tam bude. Třeba ABC tuning

)
Napsal: pát 14.12.2012 11:50
od motorpower
Jediný před čím bych varoval, je před firmami, které dělají, že chipují a přitom vám tam ani nic nenahrajou a nebo před chipy staženými z netu z jiných aut. Před chipnutím si zkuste najít recenzi na tu firmu na netu, pže pokud už měl někdo nějakej problém, tak to tam bude. Třeba ABC tuning Smile)
Také bych k těmto renomovaným přidal Diesel technik. Ideální úprava ..za 15 tis, máte originál a ten autu rozhodně neuškodí.

Napsal: pát 14.12.2012 15:43
od Filozof
Mě by zajímalo když by jste si všichni s 535d jak s chipnutým tak s originálním sw dali RACE závody na okruhu hodinku-dvě jak dopadnou výsledky a jak budou na tom turba a převodovka když to pojede hodinu nebo dvě plnej kotel.
Není to žádnej flame jen prostě otázka do placu.
Chápu že v normálních podmínkách jet naplno třeba přes madarsko nebo německo moc nejde ale i tak by se aspon otestovalo zda je vše ok na autech a zda mělo smysl chipovat protože auta s chipem ujedou o několik kol pokud budeme mít vyrovnané řidiče...
Co jsem slyšel se u nás se bavili jen o převodovce, motory jsou v pohodě snesou i více chipovat přes 400koní ale převodovka při tom kopanci dostává šlehu - někde psali limit 650-700nm někde zase prý 1000nm že má rezervu těžko říci. Leda napsat email přímo do ZF nebo prohledat net.

Napsal: pát 14.12.2012 16:02
od mr_nitroz
V bmw tis je napsany limit pro jednotlive pouzite prevodovky a co si zrovna pamatuju prevodovka v 535d ma neco okolo 650-750nm.
Napsal: pát 14.12.2012 18:41
od VRsix
Ja osobne mam jiz ctvrte auto od nejmenovane spolecnosti a spokojenost. Dohromady jsem na jejich chipech najezdil cca 300 tis. km.
Napsal: ned 16.12.2012 00:09
od Jendix
ja upřímě bych se chipu u 535D asi bál.. je to teda víceméně otázka bloku motoru.. u M57 je ještě litina.. když si ale vezmu jakým způsobem jsou dneska motory optimalizovaný kvůli hmotnosti, je tam podstatně menší rezrva než u u starších motorů.. asi bych se toho bál.. kor u top motoru.. nevim jestli jste měli možnost si něco přečíst např. o novým 50D s 280kW ale tam s těma silama asi docela zápasili a vyřešili to ocelovejma prutama od kliky k hlavě.. a 535D s chipem od toho nebude daleko.. neli hůř..
Napsal: ned 16.12.2012 15:28
od VRsix
ja si zase myslim, ze do tech 350PS je to bezpecny

hele neni to o chipu, ale o mozku... kdyz s tim budes jezdit jak k...t porad podlahu, nevydrzi ani serie... ja si upravu nechal udelat kvuli lepsi dynamice pri predjizdeni a o nejakou tu decku spadne i spotreba pri normalni jizde
Napsal: ned 16.12.2012 16:14
od Jendix
VRsix píše:ja si zase myslim, ze do tech 350PS je to bezpecny

hele neni to o chipu, ale o mozku... kdyz s tim budes jezdit jak k...t porad podlahu, nevydrzi ani serie... ja si upravu nechal udelat kvuli lepsi dynamice pri predjizdeni a o nejakou tu decku spadne i spotreba pri normalni jizde
jasně.. ale i když s tim budeš jezdit opatrně a max. výkon využívat jen zřídka, i tak prostě budou v motoru vznikat síly (např. jak řikáš při předjíždění) na který neni motor absolutně stavěnej.. a jak jsem psal, dnešní motory prostě nemaj takovou rezervu jako dřív.. nehledě na to výkon u 35D je sám o sobě na maximu bloku motoru.. u 25D 145kW bych asi neměl takovej strach.. konstrukčně je prakticky stejnej jako 30D..
jako další problém problém kterýho bych se bál je kouřivost.. sám mám 525D s chipem a momentálně jezdim bez DPF a auto si hlavně při nižších otáčkách rádo pokouří.. když si představim že to všechno musel pobrat DPF.. ani se nedivím že se odporoučel.. a tady je, čistě teoretická, úspora díky chipu tatam.. protože se ti minimálně bude častěji spouštět regenerace..
Napsal: ned 16.12.2012 18:17
od VRsix
ja si to nemyslim, jsou to upravy uz celkem vyzkousene a lety proverene, ze to vydrzi... jak nekdo psal vyse, ma x let chiplou 535d a bez problemu...
Napsal: ned 16.12.2012 19:42
od Vlasta
Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?
Napsal: ned 16.12.2012 20:22
od VRsix
Graf z brzdy? Myslis ten, u nehoz se hodnoty daji upravit tak aby byl zakaznik spokojen?

Bohuzel dnes se to takhle dela bezne

Graf z brzdy pro me uz neni vypovidajici - dam na svuj usudek a stopky. Nejsem v tomhle smeru lama a jsem spokojen s jednou firmou. Vzhledem k tomu, ze znam oba majitele a upravu jsem delal primo s nima u pocitace, vim jak vsechno probehlo, vsechny hodnoty co mi menili me okomentovali. To je pro me zaruka, ze ten dotycny vi co dela. Jeste bych si nechal upravu udelat u Diesel Power, na ne jsou skvele reference, s par auty od nich jsem jel a v okoli znam, ze fungujou dlouhodobe.
Pro me treba dukaz, ze ten vykon to zkousne je, ze Hamann nabizi 350PS/66ONm upravu softem.
Nechci se tu s nikym poustet do rozepri nebo nekomu vnucovat muj nazor pripadne rikat kdo je nejlepsi, pouze pisu sve zkusenosti v tomhle smeru.
Bohuzel v tomto smeru to funguje tak, ze kazdy kdo se upravami zabyva pomlouva vsechny ostatni. Vycte si mapu, rekne jak je to vsechno spatne a ze to za par tisic opravi - ale to jeste neznamena, ze to "opravi" dobre.
Pro me ma proste vetsi vahu firma, ktera se tim zabyva profesionalne (doklady o prijmu na upravu, kafe, hezke prostory, faktura - proste profi) nez nekdo, kdo to ladi u sebe v garazi na zivnost. Je to riziko samozvaneho upravce.
PS: Smazal jsem od koho mam upravene auto, aby nekdo nemel pocit, ze tu delam reklamu.
Napsal: ned 16.12.2012 20:31
od VRsix
Hartge 241 kW (328 hp) / 4400 rpm 675 Nm (lb-ft 498) / 2000 rpm
G-power 252 kW (343 hp) 660 Nm
Ja nevidim problem v 350PS bezpecne upravy, ale zase plati poradne vybirej kde

Napsal: ned 16.12.2012 22:18
od JohnyM
VRsix píše: Jeste bych si nechal upravu udelat u Diesel Power, na ne jsou skvele reference, s par auty od nich jsem jel a v okoli znam, ze fungujou dlouhodobe.

souhlasim
Napsal: úte 18.12.2012 14:11
od motorpower
to VRsix..ohuzel v tomto smeru to funguje tak, ze kazdy kdo se upravami zabyva pomlouva vsechny ostatni. Vycte si mapu, rekne jak je to vsechno spatne a ze to za par tisic opravi - ale to jeste neznamena, ze to "opravi" dobre.
Pro me ma proste vetsi vahu firma, ktera se tim zabyva profesionalne (doklady o prijmu na upravu, kafe, hezke prostory, faktura - proste profi) nez nekdo, kdo to ladi u sebe v garazi na zivnost.
Řekl bych, že auto patří do garáže a ne do kanclu, a o kvalitě nerozhoduje sekretářka a kafe. Přesně jak ty posuzuješ kvalitu, tak funguje třeba proslulé abcěčko. Ještě zbývá autorizace, certifikát a nahraná orig. data. To jsou strašný kecy, ale všichni na to skočí. Co ty jako zákazník s těmi daty uděláš? Navíc plno z vás neví, že máte po úpravě stejně stále originál. K čemu potom CDčko?
