Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.04.2012 22:00
od Krasavec
Ahoj, chci se zeptat mam v 523i LPG a na BC mi udává spotřebu 10.5, ale když si to přepočítám já tak mi spotřeba vychází na 11.5 nevíte kde je problém? Jestli se to dá vůbec řešit ?
Díky za odpovědi.

Napsal: čtv 05.04.2012 22:25
od Pazdi
BC nesmíš úplně vše věřit:)
v trojce se dá spotřeba "doladit" přímo v palubáku, tak pohledej info k palubnímu počítači, co se dával do tvého auta...je to jedna ze "servisních funkcí"
Napsal: pát 06.04.2012 10:12
od Filozof
Krasavec píše:Ahoj, chci se zeptat mam v 523i LPG a na BC mi udává spotřebu 10.5, ale když si to přepočítám já tak mi spotřeba vychází na 11.5 nevíte kde je problém? Jestli se to dá vůbec řešit ?
Díky za odpovědi.

Já mam 525i a neřeším to ...vím že to proměřuje v pruměru o 1,5litru protože LPG má jiné vlastnosti a taky krouták je posunutej a prostě palubák kecá většině co mají LPG.
Jedině nechat si to přeštelovat ale stejně si myslím nebude stejně přesný protože chvilku jedeš na benzín a pak na LPG tak to stejně bude nepřesný.
Prostě si to vždy spočítej jak to dělám já ... palivo ujeté děleno plná nádrž dotankovaná a máš spotřebu. ... třeba vemu plnou 60litru ujedu 650km. 60/650=0,092 krát 100 a máš spotřebu 9,2litru na 100km.
Samo chce to ubrat na km dle toho kolik si projel na benzín ...
Jednoduchá matematika ale tato spotřeba je fakt při kloboukové jízdě ala 100-120km/h. jinak to bere kolem 10-11litru LPG což je běžné na tyto motory.
Napsal: pát 06.04.2012 11:18
od CZAirwolf
Jednodussi je pocitat spotrebu LPG jako spotreba benzinu na BC + 10-15%, plusminus to pak bude vychazet.
Napsal: pát 06.04.2012 12:02
od eric
Spotřeba,která je na PC i když máš přestavbu na LPG je měřena co mám info z benzínových vstřikovačů,u těch na LPG to stříká prej trochu dýl,takže jak píšou kluci,spotřeba u LPG je vždy o cca 0.5-1l na 100km vyšší.Je to normální,má to takhle každej,takže buď v klidu,bejt tebou,tak to neřeším,je jednodušší si k té spotřebě přičíst ten půl až jeden litr a máš to

Napsal: ned 08.04.2012 16:27
od StanleyBMW528lpg
Jinak mě žere kolem 14plynu a to si myslim že jedu dost klinou jízdu bez tezky nohy .. prmyslim že to dam do servisu premerit bo zkontrolovat..Je to 2.8 no možna tj normalní

Napsal: ned 08.04.2012 16:59
od Krasavec
Já mám taky spotřebu 11.5 a je mi to divné, nejsem z těch co by to museli protáčet na křižovatkách. Nemluvě o tom že jsem včera měnil olej a vyteklo mi jen pár litrů takže to někde uniká olej, motor je zamaštěnej zespoda tak to asi taky bude muset do servisu...
Napsal: ned 08.04.2012 17:17
od LukyMaster
Mě palubak ukazuje rovnejch 11.0litrů a jinak mam spotřebu na LPG u 528i mezi 12-13L a jezdim hlavně mimo město.
Napsal: ned 08.04.2012 19:39
od Brátn
528i motor je v hodně dobrém stavu, vše jede jak má, žádné úpravy, jen trochu těžší noha a 6000ot/min. ten motor taky dobře zná,
spotřeba na iridiový svíčky 11-12,5
spotřeba na BKR6EK 14,4
obě spotřeby cca 65% město zbytek dálnice
odpovídající spotřeba benzínu k téhle jízdě je 10,5
Napsal: ned 08.04.2012 21:00
od StanleyBMW528lpg
Jo tak na tech 12 bch se taky chtel dostat bud tu mam ty Iridiovy za 300 BRISK nebo za 650 NGK tak nev asi dam ty Brisky..
Napsal: úte 10.04.2012 09:33
od Filozof
StanleyBMW528lpg píše:Jo tak na tech 12 bch se taky chtel dostat bud tu mam ty Iridiovy za 300 BRISK nebo za 650 NGK tak nev asi dam ty Brisky..
Hele 14L na LPG to bych musel všude lítat 200km/h a furt tomu nesmyslně šlapat jak magor. To budeš mít někde něco špatně.
Neprve vždy říkají pokud jede v pohodě benzín bude problém v LPG systemu.
Mrkni kolik ti bere benzín.
Jinak klasika vzduchovej filtr, hadice zda není nějaká praskla a nepřisává falešnej vzduch , svíčky osobně mam Brisk na LPG a není problém. a pak ještě váha vzduchu zda je funkční a není špinavá - pročisti. a nevim zda to ovlivnuje ještě lambda co máš ve výfuku ale vím žde to by mohlo taky mít nějakej vliv.
Prostě si projdi vše žere ti to cca o 3litry víc než by mělo.
Já osobně s 525i dokážu jet klobouka i za 9 - 9,5litru na sto LPG.
Jinak běžně plus mínus kolem 10,5-11litru/100km. Což je přesně spotřeba jaká by měla bejt když vezmu +10procent víc než na benzín.
Napsal: úte 10.04.2012 23:46
od Brátn
StanleyBMW528lpg píše:Jo tak na tech 12 bch se taky chtel dostat bud tu mam ty Iridiovy za 300 BRISK nebo za 650 NGK tak nev asi dam ty Brisky..
ne, správně jsou ty NGK iridia, 650 za jednu je bohužel krutá realita, nakupuj v UK přes eBay, teď jsem objednal dvě sady i s poštou za 2500
Napsal: úte 10.04.2012 23:50
od Brátn
Filozof píše:StanleyBMW528lpg píše:Jo tak na tech 12 bch se taky chtel dostat bud tu mam ty Iridiovy za 300 BRISK nebo za 650 NGK tak nev asi dam ty Brisky..
Hele 14L na LPG to bych musel všude lítat 200km/h a furt tomu nesmyslně šlapat jak magor. To budeš mít někde něco špatně.
Neprve vždy říkají pokud jede v pohodě benzín bude problém v LPG systemu.
Mrkni kolik ti bere benzín.
Jinak klasika vzduchovej filtr, hadice zda není nějaká praskla a nepřisává falešnej vzduch , svíčky osobně mam Brisk na LPG a není problém. a pak ještě váha vzduchu zda je funkční a není špinavá - pročisti. a nevim zda to ovlivnuje ještě lambda co máš ve výfuku ale vím žde to by mohlo taky mít nějakej vliv.
Prostě si projdi vše žere ti to cca o 3litry víc než by mělo.
Já osobně s 525i dokážu jet klobouka i za 9 - 9,5litru na sto LPG.
Jinak běžně plus mínus kolem 10,5-11litru/100km. Což je přesně spotřeba jaká by měla bejt když vezmu +10procent víc než na benzín.
525 je trošku jiná, kvůli singlvanosu má 523 vyšší spotřebu než 525, ono těch 14 fakt není problém, stačí nechat originální svíčky,
samozřejmě problém tam může být i jiný, takže ideálně diagostika a pak to co jsi psal a samozřejmě LPG jednotka si bere info z lambdy a ta má největší vliv na spotřebu
Napsal: stř 11.04.2012 10:15
od Filozof
Bratn píše:Filozof píše:StanleyBMW528lpg píše:Jo tak na tech 12 bch se taky chtel dostat bud tu mam ty Iridiovy za 300 BRISK nebo za 650 NGK tak nev asi dam ty Brisky..
Hele 14L na LPG to bych musel všude lítat 200km/h a furt tomu nesmyslně šlapat jak magor. To budeš mít někde něco špatně.
Neprve vždy říkají pokud jede v pohodě benzín bude problém v LPG systemu.
Mrkni kolik ti bere benzín.
Jinak klasika vzduchovej filtr, hadice zda není nějaká praskla a nepřisává falešnej vzduch , svíčky osobně mam Brisk na LPG a není problém. a pak ještě váha vzduchu zda je funkční a není špinavá - pročisti. a nevim zda to ovlivnuje ještě lambda co máš ve výfuku ale vím žde to by mohlo taky mít nějakej vliv.
Prostě si projdi vše žere ti to cca o 3litry víc než by mělo.
Já osobně s 525i dokážu jet klobouka i za 9 - 9,5litru na sto LPG.
Jinak běžně plus mínus kolem 10,5-11litru/100km. Což je přesně spotřeba jaká by měla bejt když vezmu +10procent víc než na benzín.
525 je trošku jiná, kvůli singlvanosu má 523 vyšší spotřebu než 525, ono těch 14 fakt není problém, stačí nechat originální svíčky,
samozřejmě problém tam může být i jiný, takže ideálně diagostika a pak to co jsi psal a samozřejmě LPG jednotka si bere info z lambdy a ta má největší vliv na spotřebu
Jo s Lambdou souhlasím, jinak mam 525i 24v ale E34 a ta má o malinko vyšší spotřebu než modernější motor 2,5i co je v E39 se 125kw.
Má vyšší krouták od spodu a dle tabulek o pár deci menší spotřebu a je to znát hlavně na delší trase kde ujde i klidně o pul litru až litr menší spotřeba s 523i. Takže 14L/100km je nějakej problem asi v LPG systemu.
Je to možné že lambda nejde či kecá jak píšeš. nebo tam bude jinej problém ale jakékoliv svíčky co jsem měl jsem nepoznal větší rozdíly ve spotřebě ....možná pár deci více určitě ne.
BRATN: Ty jsi před 3mi lety řešil problém s vysokou spotřebou a vyřešil ? Byl to děravý výfuk a pak lambdy mam pocit ne ?
Napsal: stř 11.04.2012 15:43
od Brátn
ano vyřešil ze začátku to byly lambdy, takže šly obě nové za 11000 obě originál Siemens, protože Siemens jednotka u aut do 98 neveme BOSCH, no a na tuty to vyřešily až právě svíčky a to NGK iridium náhrady za BKR6EK a to BKR6EIX série 6418,
teď jsem neměl iridia, tak jsem dal BKR6EK a mám zase 14l ale tenkrát to bylo přes 14l na 523 vylágrovaný motor klidná jízda, dnes je to na 528 motor v perfektí kvalitě a lehkou nohu nemám, zahřátý motor točím i do 6000, když potřebuju a provozuju ho normálně 3500+ na iridia jezdím okolo 12l stejnou jízdou
Napsal: čtv 12.04.2012 19:35
od Krasavec
Díky všem moc za rady, vemu to tedy ještě na diagnostiku, nechím vyměnit svíčky .. A ještě jeden dotaz, jedu příští týden do Itálie myslíte, že je dobré sehnat si nějaké redukce pro tankování nebo to není potřeba ?
Napsal: ned 15.04.2012 09:12
od StanleyBMW528lpg
Dík všem no benzín tobere normálně myslím .. jede to i v poho na benzin myslím bez nejakeho cukani nebo tak.. spotreba 9.6 9.8 UKAZUJE na palubce .. No zkusim to dat nekomum napichnout . NEvíte kde hledat ten konektor na pripojeni na diagnostiku ? abych ho nemusel hledat..a asi bude mít jinou pripojku nez Skoda seat A VV ? No doufám že to nebude ta lambda sonda..to by asi nebyla levná sranda.. ale človek co to měl přede mnou tak nemenil 50 000 km svícky..šílenost no ale stejne to asi tolik ty svíce nezměni..(myslím )