Stránka 1 z 3
Napsal: stř 04.07.2012 23:17
od Indian
Zdravím,chci se zeptat jak jste na tom se spotřebou u vaší E60tky.Já mám dlouhodobou 9,5l.Jezdím hodně město ale v klidu žádný rozjezdy pro hvězdy

.Ptám se proto že jsem měl problém s váhou v.(ztráta tahu) a po vyčištění(prostříkání odmašťovadlem) auto jede jak píchlý prase ale zdá se mě že žere víc.Před tím jsem byl schopen mimo město jet v klidu za 7,3l za to teď je to tak 8,7.Je možné že za to může ta váha?
Napsal: stř 04.07.2012 23:25
od rooc
hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber

Napsal: stř 04.07.2012 23:30
od Indian
rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber

Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.

Napsal: stř 04.07.2012 23:35
od rooc
jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500

Napsal: stř 04.07.2012 23:36
od rooc
každopádně to zkontroluj...pokud se ti to zdá vysoké a máš filtr pdf tak může bejt ucpanej -vyšší spotřeba.., vím že jsme to spolu probírali, ale nepamatuju si jestli ho máš. jestli máš ok termostaty atd atd
Napsal: stř 04.07.2012 23:39
od Indian
rooc píše:každopádně to zkontroluj...pokud se ti to zdá vysoké a máš filtr pdf tak může bejt ucpanej -vyšší spotřeba.., vím že jsme to spolu probírali, ale nepamatuju si jestli ho máš. jestli máš ok termostaty atd atd
Ne DPF naštěstí nemám.Ale za to mám 19 M5tky kola a ty taky něco spápnou

Napsal: čtv 05.07.2012 00:12
od Jendix
rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500

no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
Napsal: čtv 05.07.2012 06:22
od Indian
Jendix píše:rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500

no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
Pneu mam 245 předek i zadek. Nexen 8000, nové. Myslím že to není špatná guma.
Napsal: čtv 05.07.2012 09:33
od cajoch
já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...
Napsal: čtv 05.07.2012 12:08
od rooc
Jendix píše:rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500

no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
pokud myslíš ten nový model tak možná ano...já měl namysli ten starší kw..tej jezdí za bez milosti
Napsal: čtv 05.07.2012 13:33
od Indian
cajoch píše:já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...
Myslíš Nexen 8000?No jizdni vlastnosti myslim celkem v poho jak na suchu tak na vodě. Ani nejsou nijak hlučný . Co si s nima měl za problém?
Napsal: čtv 05.07.2012 18:47
od JaraX
Indian píše:rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber

Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.

mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku.
jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.
Napsal: čtv 05.07.2012 19:12
od Indian
JaraX píše:Indian píše:rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber

Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.

mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku.

jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.
Taky myslím že to dokáže jezdit o litr a pul méně. Akorát se mi za ni nechce dávat 3800kč

Napsal: čtv 05.07.2012 19:16
od JaraX
tak si kup 7mu na LPG, budeš jezdít za min a ještě ti zbydou prachy. víc ti poradit nemužu, když si koupíš naftu a pak nemáš na spotřebak. co budeš dělat až ti odejde turbo a pak vstřiky apod?
Napsal: čtv 05.07.2012 19:33
od Indian
JaraX píše:tak si kup 7mu na LPG, budeš jezdít za min a ještě ti zbydou prachy. víc ti poradit nemužu, když si koupíš naftu a pak nemáš na spotřebak. co budeš dělat až ti odejde turbo a pak vstřiky apod?
V klidu

e60tku mam 3 mesice a věř tomu že to zadarmo nebylo, takže jsem se trochu vysypal. Ted k tomu několik oprav, úprav.... Takže ted si dam na čas pohov. Neříkám ze nemám na váhu ale než za ni vypálím čtyřku tak se radši zeptám.

Napsal: čtv 05.07.2012 19:40
od matik
Jarax
Tvé rady nerady mě opravdu udivují

... Taky mám e60 a něž něco koupím tak se také raději poradím

A hned to nemusí bejt tím že jsem socka a o auto se nestarám

..
Když radit nechceš tak neraď

... A s tím ať si lidi s 5er jdou koupit 7er.. Proč to musí být v každým tématu o 5er ? A neřekl bych že zrovna 7er tě servisem vyjde levněji než 5er
Indian
Hoď mi prosím na sebe kontakt

Potřeboval bych poradit s čištěním váhy a její demontáží (Vím jak se dá vymontovat ale je to vcelku dost šroubů tak jestli jde snaší způsob) Díky moc

Napsal: čtv 05.07.2012 19:49
od JaraX
no vidíš a tak si představ že 7er opravdu vyjde na provoz levněji jak 5er, servisuju celkem dost obojího a myslím že jsem schopen to dost objektivně posoudit, ale lidi to prostě nedokážou pochopit.
Napsal: čtv 05.07.2012 19:58
od matik
A srovnáváš srovnatelné modely ? Auta si servisuju sám a se 7er bych měl větší probléy (né finanční ale technický)...
Voz 7er a 5er do servisu jak origo tak neorigo a ta cena prostě jiná bude... To že máš nákupku dílů na 5er a 7er podobnou tak přeci neznamená že výsledná cena musí být podobná
Já třeba nepoznal nějakej výraznej rozdíl mezi servisem E60 a E46.. Většina lidí to také nechápe ale ty lidi si auta neopravují sami ale strkaj do servisů kde ta cena za dané úkony bude porstě odlišná

Napsal: čtv 05.07.2012 20:04
od JaraX
beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
Napsal: pát 06.07.2012 15:12
od Indian
JaraX píše:beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
Za auto jsem dal 205 tis. Volant mě nevrže,elektrika se nepálí a 10 mě to taky nežere
