Stránka 1 z 2

Napsal: stř 11.07.2012 20:05
od ljakubicka
Zdar klubáci, rychle stručně jakou vůli má mit dvouhmota myslím tím když s ní točím zleva do prava tak přibližně v mm nebo cm, moje je K.O ale ted jsem uklizel garaž a objevil jsem jednu co mi kdysi dal kamoš ale je tam tak centimetr až dva vůle, proto se ptám. Nikde v žádnem topicu tu není nic o tom psané. předem dík za info

Je to motor M51 e34. :wink:

Napsal: stř 11.07.2012 21:19
od beny-maser
já mám na té své doma cca 1cm

Napsal: stř 11.07.2012 22:14
od Nikbmw
To bude asi ok, já mám asi taky tak 1 až 2cm a v pohodě žádný rány nedělá.

Napsal: čtv 12.07.2012 12:18
od coWon

Napsal: čtv 12.07.2012 12:54
od Raadii
Ono vlastně jediný co v tý dvouhmotě odejde je jen ta pružina ne? To se asi nedá nijak repasovat co? Je to sice vymoženost, ale za takovou železnou píčovinu dávat takovejch dukátů :roll:

Napsal: čtv 12.07.2012 13:31
od rooc
já jsem někde v annonci viděl repas dvouhmot....ale....neznám nikoho kdo do toho šel a přitom to může bejt zas ok

Napsal: čtv 12.07.2012 17:42
od ljakubicka
coWon píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&feature=player_embedded
na videjku sa pozri kolko to behá


Tak vám moc dík, tohle videjko mi dalo najevo že ten co mám v garáži je zřejmě dobrý, a ten co mám v autě je posmrti. Ale je to masakr dávat tolik peněz za nový při dnešních cenách dílů, kdybych měl nějakeho vraka tak to pustim ze srazu ale je to jedina věc ktera mi ted nefunguje jak by měla 8)

Napsal: čtv 12.07.2012 22:43
od HAMANN
Kamo jak se projevuje tvuj k.o setrvak? Rachta, vibruje?

Napsal: pát 13.07.2012 07:24
od ljakubicka
při vypinání motoru bez sešlápnuté spojky hodně zarachotí, a vibruje v určité rychlosti, ale tak že litá sem tam šaltr klacek, když přidám nebo uberu rychlost tak to přestane. :wink: kámo...

Napsal: pát 13.07.2012 12:19
od coWon
ljakubicka píše:
coWon píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&feature=player_embedded
na videjku sa pozri kolko to behá


Tak vám moc dík, tohle videjko mi dalo najevo že ten co mám v garáži je zřejmě dobrý, a ten co mám v autě je posmrti. Ale je to masakr dávat tolik peněz za nový při dnešních cenách dílů, kdybych měl nějakeho vraka tak to pustim ze srazu ale je to jedina věc ktera mi ted nefunguje jak by měla 8)

hold, mame baworaky a tam sa za vsetko plati vela penez...
ale doporucujem ti si to dat vymenit..
viem zo skusenosti aku sarapatu to vie urobit...
na jednom ford mondeu som menil zotrvak a ten uz bol tak vylagrovany ze obrusoval hlinnikovu stenu prevodovky, proste tam lietal jak spinava handra (:
takze nieje to sranda

Napsal: pát 13.07.2012 12:39
od kudl
Tak tak vymenit co nejdriv minuly tyden sem mel v praci T5ku, majitel na to kaslal tak dlouho az to roztrhalo obal skrine a nechavala se rovnat klika.
Jinak novy setrvak nema temer zadnou vuli a odchazet zacne, kdyz slisite cvakani ktere ztichne pri vyslapnuti spojky :wink: . Repas dvouhmotaku nekdo dela, ale bohuzel nemuzu najit kontakt.

Napsal: pát 13.07.2012 13:24
od Kugelig
kudl píše:Tak tak vymenit co nejdriv minuly tyden sem mel v praci T5ku, majitel na to kaslal tak dlouho az to roztrhalo obal skrine a nechavala se rovnat klika.
Jinak novy setrvak nema temer zadnou vuli a odchazet zacne, kdyz slisite cvakani ktere ztichne pri vyslapnuti spojky :wink: . Repas dvouhmotaku nekdo dela, ale bohuzel nemuzu najit kontakt.

strejda google našel:
http://www.annonce.cz/detail/setrvacnik ... 3fzxa.html

Napsal: pát 13.07.2012 13:35
od rooc
pokud to za těch 4500kč bude stát za to a záruka nebude na měsíc....

Napsal: pát 13.07.2012 14:10
od LukesE39
Když už je řeč o ničení převodovek dvouhmotou, tak přidám svou zkušenost. Mě na mým ExMondeu TDCi dvouhmota vychylovala hřídel, tímpádem jí ohnula a samozřejmě s sebou vzala i ložiska...

Napsal: pát 13.07.2012 18:47
od ljakubicka
já už to taky párkrát měnil ale jenom na pár oktavach, ale tam ta cena vychazela o dost líp i když je to o dost mladší motor, ale zas tam je to Ale škoda není BMW... uvidím jak na tom bude ten co mám doma, v práci si to vyměním kdykoliv takže za praci platit nebudu :D zítra jedu výlet na nějaké díly tak to zkouknu, jinak pak dám vědět jak to dopadlo :wink:

Napsal: sob 14.07.2012 19:39
od MUF_IV
Taky mě to asi čeká, dělali jste to někdo sami na E60 530D ? při šešlápnut spojky cca na jednu třetinu jde slyšet jak to rachtá, to bude asi ložiško, takže to musí ven. Co a jak zkontrolovat? a nějakéj jednoduchej postup jak na to? na TIS jsem koukal a nevypadá to tak hrozně, jen bych rád vyměnil vše když už to budu tahat ven, tak prosím pár rad :) jo nájezd mám 212 tkm....

Napsal: sob 14.07.2012 20:20
od ljakubicka
tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D

Napsal: sob 14.07.2012 20:25
od MUF_IV
ljakubicka píše:tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D


:))) to ja lupnu i 8 pivek ale vždy po práci, :))) dělám si na autě všechno sám, jednak mě to baví, garáž mám a ruce levé nemám :) jen tohle jsem ještě netahal, ale zastávám heslo že jde všechno :) taky jsem přemýšlel jen nad tou spojkou ( asi celou sadu ) jde mi o to jestli se dvouhmota dá vizuálně zkontrolovat, videa na youtube jsem našel takže jak pracuje jsem pochopil vcelku rychle ale nevím jak ji odzkoušet pod autem, respektive jak ji zkontrolovat..... Někdy se mi stává že přiu rozjezdu v raidu na 1ku mi auto jakoby " pokope" musím přidat více plynu a je to OK, nebo to udělá když je vzadu obsazeno :) a plnej kufr.... teoreticky by to mohlo být ono že to bylo načnuté a ted je třeba měnit..... Jakou sadu by jste doporuřili, koukal jsem LUK, SACHS ?

Napsal: sob 14.07.2012 20:27
od MUF_IV
Ještě jsem našel tohle, předpokládám že je to ono....

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/62/63

Napsal: sob 14.07.2012 20:59
od ljakubicka
MUF_IV píše:
ljakubicka píše:tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D


:))) to ja lupnu i 8 pivek ale vždy po práci, :))) dělám si na autě všechno sám, jednak mě to baví, garáž mám a ruce levé nemám :) jen tohle jsem ještě netahal, ale zastávám heslo že jde všechno :) taky jsem přemýšlel jen nad tou spojkou ( asi celou sadu ) jde mi o to jestli se dvouhmota dá vizuálně zkontrolovat, videa na youtube jsem našel takže jak pracuje jsem pochopil vcelku rychle ale nevím jak ji odzkoušet pod autem, respektive jak ji zkontrolovat..... Někdy se mi stává že přiu rozjezdu v raidu na 1ku mi auto jakoby " pokope" musím přidat více plynu a je to OK, nebo to udělá když je vzadu obsazeno :) a plnej kufr.... teoreticky by to mohlo být ono že to bylo načnuté a ted je třeba měnit..... Jakou sadu by jste doporuřili, koukal jsem LUK, SACHS ?


Taky jsem pro chlast až po práci :wink: u tebe bych volil raději sachs nebo valeo koukni http://ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx ... TTab=False

ja už jsem tady popisoval jak se i to projevuje, ze začátku to dělalo jenom trochu při normální jizdě šlo cítít při zařazenem 4 kvaltu takove lehke cukání, pak začlo při vypínání bez spojky rachtat, a ted už za jízdy vibruje, ale jenom v konstantní rychlosti většinou kolem 80km/h, někde jsem se tady dočetl že to jde i poznat při nastartovaném motoru a otevřených řidičových dveří že se lehce chvějou, to jsem taky vypozoroval... ted už to jenom vyměnit :lol: